Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Tuttaval selline probleem, et pani autole teadmata ajalooga 2,0D mootori, aga sellel mootoril kohe peale käivitust lööks nagu õlisurve liiga suureks ning hüdrotõukurid löövad klapid lahti ja mootor sureb välja. Ta pigistas mitmeid kordi tõukurid tühjaks, aga ikka küllalt kiirelt mootor jälle seiskus. Proovis käima panna õli asemel diiselküttega, õlisurvet näitas andur 1 kanti aga endiselt suri mootor kohe välja. Ütles, et seieri järgi ei paista surve liigne olevat.
Kas keegi oskab kommenteerida?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Lõpeta see naftaga lolli mängimine ja pane õli sinna kus ta olema peab- karteris. Probleem on sul kusagil mujal.
Aastaid tagasi sai ühe kuusakoski kaubaks olnud OM616 mootoril proovitud naftaga mootori pesu, luksus ehk minuti tühikäigul ja suri välja, ju ta kusagilt siis kinni jooksis. Jah, õli läks sisse tagasi ja töötas jälle, aga pöördumatu kahju on juba loodud.
Mulle kõlab see probleem kui ummistunud peenfilter, või muul põhjusel ei saa kütust. Siis samamoodi natuke töötab ja kooleb ära.
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Nüüd asi korras. Ikkagi oli viga liigses õlisurves, mida põhjustasid õlifiltri korpuses olev klapp või klapid, mis peale pikemaajalist seismist enam ei toiminud. Kogu korpus sai asendatud teisega ning asi sai käima.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Sellist trikki teeb vaakum suretus. Kui klapid lahti siis peaks kolb selle klapi ika väga suure mürtsuga kinni lööma.
Pole sellist asja enne kuulnud ja ei usu ka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Olen neid õlifiltri potsikuid ennem näinud küll ja need plast klapid on jäävad ennem irvakile kui kinni. Aga olgu, vähemalt on korras.