Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
722.6.. kast vanemale mersule
#1
Panin 722.6.. kasti 126-le. Mootor küll on om606, aga puuduvad enamus andurid, et oleks saanud kasti tööle originaal ajuga. Kasutasin selleks programeeritavat aju.
Kellel huvi, siis saab minu kaudu tellida. Sisaldab programmeeritavat aju, väikest lcd display'd, eraldi displayd käigunäiduks, väikest joistikku ja juhet arvutiga ühendamiseks ning juhendit. Menüüst saab valida automaatselt käikude vahetamise ja manuaalselt käikude vahetamise vahel. Et manuaalselt käike vahetada, peab käigukang olema D peal. Võimalik on ühendada ka rooli külge käiguvahetusnupud või kang. Display saab näha ka kiirust ja mootori pöördeid. Need andmed saab kastist. Vaja need aind protsentuaalselt vastavalt reduktorile õigeks programmeerida. Aju ühendatakse kasti suure pistiku külge pluss kulissi pistiku külge ja siis pluss ja mass. Hetkel on hind koos postiga 510.-

Ise lisasin ka pedaaliasendi anduri, mis on pärit w210 pealt. Maksis 15.-. Lesvenis küsiti vist kaks korda rohkem. See on vajalik, kui tahta kasutada automaatset käiguvahetust. Saab programmeerida, et mis kiirusega mis käik sisse läheb ja olenevalt gaasipedaaliasendist pluss et mis jõuga käike vahetab, et ei vahetaks jõnksuga.

Ise hakkan sama aju kasutama veel kompressori siduri juhtimiseks vastavalt mootori pööretele. Sisse on ehitatud ka boost kontroller. Selleks on vajalik elektrooniline vaakumi klapp. Ma ise pole seda võimalust veel proovinud. Saab ühendata ka EGT anduri. Seda ma pole ka ise proovinud, sest egt hakkab minu autol tulema metanoli pihustite juhtimise ajju.

722.6 kast kas om606 pealt või siis 320cdi pealt peaks sobima ilusti r6 mootoritele, millel on starter juhi pool. Kast vist oli natuke pikem kui 722.3 kast. Vaja läks lühemat kardaani. Ise kasutasin üldse 210 amg pealt tulnud kasti. Siit foorumist R129 aitas vahetada otsad R6 mootori oma vastu ja kõik toimis. Sama kasutaja vist kasutab USAst ostetud aju.

Panin 722.6.. kasti, sest see peab vastu suuremale jõule kui 722.3 kastid ja on viie käiguline. Näiteks maantel 95ga sõites on mul mootori pöörded alla 1500 ja see teeb auto väga ökonoomseks.

Lihtsalt jagasin natuke enda kogemusi. Kindlasti kellegil siib on palju rohkem kogemusi.

Kuna ma ise autodest tean üpris vähe, siis oskan vastata ainult nendele küsimustele, mida ma reaalselt juba enda auto peal proovinud olen.
Vasta
#2
(31-12-2012, 02:50 AM)m2rkz Kirjutas: ...
Panin 722.6.. kasti, sest see peab vastu suuremale jõule kui 722.3 kastid ja on viie käiguline. Näiteks maantel 95ga sõites on mul mootori pöörded alla 1500 ja see teeb auto väga ökonoomseks.
...

Väändetaluvus on neil samas suurusjärgus. Aga viies käik teeb elu ökonoomsemaks küll. Pluss elektroonilise juhtimise paindlikkus ja häälestatavus.Eusa_whistle

Kogemuste vahetamiseks see foorum ongi. Thumbsup

Palju praeguseks kilomeetreid kogunenud on?

Kuidas ekraanid ja juhtseadised kabiini ära mahutasid? Pilti?
Vasta
#3
5 käik teeb mootori tõesti ökonoomsemaks kuid 722.6 kasti eelis 722.3/4/5 ees on põhiliselt turbiini lukustus.

Vasta
#4
See oli nüüd küll hea info, kui keegi veel uuematele diislitele ka progeaju leiutaks Smile Smile siis võiks vast 124 mootorit valima hakata..
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Oskab keegi öelda mis pingega 722.6 kastidel solenoide lülitatakse? Mõõtes oli 5-6 voldi ringis aga hea oleks täpset pinget teada, endal plaanis ka kast manuaalse käiguvahetuse peale ringi teha.
Vasta
#6
Mul on hetkel 722.6 kast om606 otsas, ajutiselt proovisin käiguvahetust lihtlabaselt juhtmete kokkuühendamisel. Spidomeeter ei taha 1. käiguga kiirust näidata kuna automaatkasti aju pistik on lahti ja kiirus võetakse ABS-i andurite järgi. Edasi võiks süsteemi juba ühe kangi alla saada.

http://www.youtube.com/watch?v=YiBPGXo1lg0
Vasta
#7
(31-12-2012, 02:44 PM)Laur Kirjutas: See oli nüüd küll hea info, kui keegi veel uuematele diislitele ka progeaju leiutaks Smile Smile siis võiks vast 124 mootorit valima hakata..

STD foorumis keegi juba mõnda aega ehitab ühte 320CDi-d ümber progeaju peale http://www.superturbodiesel.com/std/thread-3189.html
(26-02-2013, 02:30 AM)erx000 Kirjutas: Mul on hetkel 722.6 kast om606 otsas, ajutiselt proovisin käiguvahetust lihtlabaselt juhtmete kokkuühendamisel. Spidomeeter ei taha 1. käiguga kiirust näidata kuna automaatkasti aju pistik on lahti ja kiirus võetakse ABS-i andurite järgi. Edasi võiks süsteemi juba ühe kangi alla saada.

http://www.youtube.com/watch?v=YiBPGXo1lg0

OT, kumb teist nüüd seda 722.6 kasti katseid teostab? m2rks, erx000 või koos?
Vasta
#8
Mina ehitan omal käel, märkasin et teema juba olemas ja jätkasin arutelu.
Vasta
#9
(26-02-2013, 07:14 PM)erx000 Kirjutas: Mina ehitan omal käel, märkasin et teema juba olemas ja jätkasin arutelu.
Ja kasutad sama progeaju? Või kuidas sul käiguvahetus toimib?
Vasta
#10
(26-02-2013, 08:20 PM)hannes_s Kirjutas:
(26-02-2013, 07:14 PM)erx000 Kirjutas: Mina ehitan omal käel, märkasin et teema juba olemas ja jätkasin arutelu.
Ja kasutad sama progeaju? Või kuidas sul käiguvahetus toimib?

Hetkel juhtmoodulit veel ei ole, tegin kindlaks mis juhtmed millise solenoidi ja klapi omad on ja edasi on vaja loogikaskeem teha, et ühe kangi abil käike järjestikku vahetada saaks. Praegu saab käike vahetada nii nagu videos, juhtmeid kokku ühendades. Suvepoole võtab teema tõsisemalt ette, praegu pole garaasis ruumi. OM606 läheb mehaanilise pumbaga w202 kerele ja käike hakkab vahetama 722.6.
Vasta
#11
Käike hakkad vahetama sisuliselt loogika controlleri abil? Kas selliselt saab käiguvahetus ka "igas asendis" olema sujuv?

Kas nö. lihtsalt juhtmeid kokku pannes (lülitades eri solenoide manuaalselt) sõidu ajal käiguvahetus "selga ei hakka lööma"? Videos tundub kõik OK, aga vedu taga?
Vasta
#12
(26-02-2013, 08:55 PM)hannes_s Kirjutas: Käike hakkad vahetama sisuliselt loogika controlleri abil? Kas selliselt saab käiguvahetus ka "igas asendis" olema sujuv?

Kas nö. lihtsalt juhtmeid kokku pannes (lülitades eri solenoide manuaalselt) sõidu ajal käiguvahetus "selga ei hakka lööma"? Videos tundub kõik OK, aga vedu taga?
Ei oska täpselt öelda, videos ühendan ainult solenoide, tegelikult lülitatakse hetk enne solenoidi ka lülitusrõhu klapp ja nende kahe lülituse ajastuse ja pikkusega peabki hakkama mängima. Kokku on 6 otsa, kolme solenoidiga vahetuvad käigud, üks klapp on turbiinilukustus ja kaks muudavad rõhkusid. Kuna kirjandus räägib ainult vigade diagnoosist ja remondist, siis selline aretamine saabki vist ainult katse-eksitusmeetodilt toimuda. Hetkel on teadmata isegi see, mis voltidega solenoide ja klappe juhitakse, mõõtes oli 5-6 voldi ringis.
Vasta
#13
tahaks lisada 722.6 kasti manuali aga kuhu üles panna niiet kisa ei tuleks.
Vasta
#14
(09-03-2013, 01:32 PM)thalenfrei Kirjutas: tahaks lisada 722.6 kasti manuali aga kuhu üles panna niiet kisa ei tuleks.

Saada kasvõi mulle meili peale, panen üles ja lingi siia.
pajulalaur at gmail . com
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Mis sellest kasti manuaalist sai, jõudis kuskile üles?
Vasta
#16
kas keegi teab kuidas selles kastis Automaat kast 722,501 viies käik sisse lülitub ?
kast vist pole elektrooniline ja peab ise sisse lülitama
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#17
Solenoid lülitab hüdroplokki ringi.
Vasta
#18
kuidas välja näeb ja kus asub autos selle kasti ajusid siis ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#19
(22-05-2013, 03:38 PM)arturmalcik Kirjutas: kuidas välja näeb ja kus asub autos selle kasti ajusid siis ?

722.5xx kasti aluseks on tavaline neljakäiguline, millele juurdepoogitud viiendat käiku lülitab solenoid. Seda juhib miskine elektroonikalpokk. Hentsil oli teema sellega oma Kiirlifti EFIstamisel.Icon_rolleyes
Vasta
#20
Tegelikult töötab 722.5 kasti viies käik vastupidi: kui kontrollersolenoid saab voolu, siis on neljas käik ja kui vool puudub, siis viies.
Sellest ka tüüpviga et hüppab 3 pealt 5ndale: kuskil andis kontrollerplokk saba ja enam ei anna kastile 4 käigu tarvis voolu.
Kontroller asub kastist väljaspool ja on vajalik ainult 4-5 lülituste jaoks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Automaatkäigukasti vaakummodulaatori vahetus ja 722.3xx-722.5xx käiguvahetustel libistamise ravimine v6sa 7 16,132 02-08-2016, 08:20 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne