Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
"W202" 220 bens.. Hommikuti ei tahtnud enam starterit ringi vedada, sai ostetud uus aku 65Ah. Sellega sama jama. Ostetust peast pinge klemmidel 12,53V. Laadimine 14V. Klemmid enne paigaldust puhastatud. Kas peaks aku maha võtma ja korra üle laadima ? Või otsima viga teiste klemmide juures(starter, mootori maandus ?)
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Laadimine korras laadijaga halba teha ei tohiks.
Mis on pinge klemmidel, kui starter on taga? Käivitamise ajal siis...
Alati jääb võimalus, et uus aku on defektne.
Aga enamasti on probleem juhtmetes. Peamise kahtlusaluse mainisid ise ära, selleks on kerejuhtmed. Nii aku miinuselt keresse kui kerest agregaati minevad juhtmed peavad olema korralikult kinni ja puhaste kontaktpindadega. Üldiselt kipub meie kliimas ühendus nii kahe aastaga ära oksüdeeruma. Profülaktikaks olen igal sügisel oma hooldada olevatel autodel kerejuhtmed üle käinud. Mõnikord on juba aastaga oksüdeeruda jõudnud...
Muidugi, ka starter võib vigane olla. Tõmberelee või starteri harjad, mõlemnad võivad starteri jõuetust põhjustada.
Aga mina alustaks juhtmete puhastamisest-klemmide pingutamisest:evil:
Postitused: 25
Teemad: 6
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
starteri jouetus on tingitud vahel ka kulunud harjadest. praegusel ajal naljalt vigast akut poest ei leia. kerejuhtmeid kindlasti ka kontrollida ja vaadata aku juhtme starteri poolne ots. kui see ots peale kaivitamist tuline on, siis kontakt vilets. on ka erinevatel masinatel juhtund see kuumaks minemine tingitud ka tomberelee klemmide kulumisest. kohti on mitmeid, aga ennekoike ikka juhtmed kipuvd probleeme tekitama.
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Kuidagi üldvool on akul väike, märgitud ainult 280A..2,2 mootorile...
Käivitamisel kukub pinge 9V-ni...Peab teise akuga proovima vist, starterini ei ole jõudnud..Juhtmed olid nagu korras..
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
9V aku klemmidel? Uuel ja laetud akul?
Vähevõitu. illy:
280 A CCA on ikka vähe küll 65 Ah akule.... Mis aku see sihuke on?
Üldiselt kipub ka bensiinimootor need 300 A ikka nahka panema. Omajagu kulub ka juhtmete soojendamisele:evil:
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Ühest firmast toodi, öeldi et vastab täpselt kataloogi järgi W202 2,2 -le.
Ise vaatasin ka, et nagu niruvõitu..Muidugi nüüd peab töestama, et aku tuksis on, muidu nad ringi ei vaheta,, ad:
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
coeng Kirjutas:Ühest firmast toodi, öeldi et vastab täpselt kataloogi järgi W202 2,2 -le.
Ise vaatasin ka, et nagu niruvõitu..Muidugi nüüd peab töestama, et aku tuksis on, muidu nad ringi ei vaheta,,ad: no mida krt, w202 sobib täpselt 100Ah aku laetud akul peab olema pinge 12,5-12,6V. mine akukeskusest läbi, teevad koormustesti ära.
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Käisin siis Kadaka tee 44 aku kontrollis, aku muidu korras, aga see 62Ah ei sobi mitte 2,2-le mootorile. (müüja sünade järgi aga täpselt kataloogi järgi sobib) .Ehk saab juurdemaksuga veidi kõvema vastu vahetada, vaatame kui suur vastuhakk tuleb..
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Veidi OT, aga uudishimu ei anna rahu. Mis aku see on, mille käivitusvool on ainult 280 A?
Mootorratastel ja muruniitjatel olen nii väikese käivitusvooluga akusid kohanud, aga autoakul pole nii väikest numbrit veel näinudki...
Üldiselt: Aku tuleks valida nii suur (raske), kui ära mahub ja nii kallis, kui rahakott võimaldab... Siis pole voolu lõppemisega muret.
Kui generaator ikka laeb... illy:
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Varta mehe sõnade järgi tähistatake erinevate standartite järgi.DIN,ISO..
See 280 on teise standarti järgi tähistatud, täpset võrdlust ta ei öelnud..
Postitused: 36
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Oled leidnud kuhu see vool kaob siis? mul sama jama, peab hakkama tegelema. Kui sõidan iga päev, läheb korralikult käima, 2 päeva seisab ja enam käima ei vea
Postitused: 25
Teemad: 6
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
kui masin iga paev kaima laheb ja pikema pausi jarel torkuma hakkab, siis tuleb otsida viga elektrisusteemist. arvatavasti on kuskil mingi tarbija, mis seistes vaikselt aku tuhjaks imeb. sellist asja pohjustada ka nt pagasiruumi voi kindalaeka valgustus, mis on polema jaanud. vanemal akul tekib selline probleem kiiremini.
alalisvoolu ampertangidega saab ule moota. voib moota ka tavalise ampermeetriga, aga siis jaab tapsusklass viletsaks ja pealegi ei meeldi osadele autodele, kui neil toitejuhe lahti voetakse. seisval autol ei tohiks tuhijooksuvool uletada 100mA. enamasti ei ole see ule 50mA.
signalisatsioon on muidugi lisatarbija ja moned odavamad isendid tuhjendavad aku toesti 3...4 paevaga
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
panin nüüd 100AH aku peale, maksimum mis peale mahtus..Esijalgu tõmbab küll lõbusasti, eks näe mida edaspisi teeb.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
reuter Kirjutas:alalisvoolu ampertangidega saab ule moota. voib moota ka tavalise ampermeetriga, aga siis jaab tapsusklass viletsaks ja pealegi ei meeldi osadele autodele, kui neil toitejuhe lahti voetakse. seisval autol ei tohiks tuhijooksuvool uletada 100mA. enamasti ei ole see ule 50mA.
signalisatsioon on muidugi lisatarbija ja moned odavamad isendid tuhjendavad aku toesti 3...4 paevaga ampertangidega peaks ikka täpsusklass viletsam olema kui ikka konkreetselt ampermeetri juhtme vahele pistad. kõige odavam alarm mis eestis müügis(tegelikult ei tohi seda müüa, kuna CE märgistus puudub ), võtab tavaolukorras mitte üle 13mA ja see tiksub ikka väga kaua, reeglina viga ikka oskamatus lisavarustuse paigalduses vms. mersudel oli vist max lubatud 90mA.
enamus autodel võib akuotsa maha võtta(ainult odom. ja makk lähevad nulli), uuel a8'l võis ainult probleeme tekkida, aga seda rääkisid ka naised saunas, endal kogemus puudub, liiga uued, pole veel akud otsa saanud!
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
reuter Kirjutas:kui masin iga paev kaima laheb ja pikema pausi jarel torkuma hakkab, siis tuleb otsida viga elektrisusteemist.
Kui haku on vanaks jäänud, siis kiireneb isetyhjenemine märgatavalt.
Been there, done that.
|