(12-12-2012, 10:26 AM)v6sa Kirjutas: Tekkis küsimus, kas Su kubel on kolme- või neljakäiguline kast?
Neljakäigulisi peaks liikuma veel küll. Selle remont ei ole kuigi otstarbekas. Kolmekäigulisi (kui tahad musta numbrit kanda) aga enam ei liigu ja selle pead ära lappima...
Selline rumal küsimus , kas 123 CE 280 -l oli siis 1977 a sündides 3 k A/T käigukast ?
Ei teagi... Aga Soome foorumites liigub 230neid, mille ametlikult ongi 3-käiguline kast all. Sestap ka küsisin, et oled ehk targem.
(17-12-2012, 11:07 PM)sten130 Kirjutas: Samas 2.3 ja 3.0 on 4k kast, miks siis 2.8 peaks 3k olema?
Sest 4-käiguline automaatkast tuli koos mudeliga 116 seistmekümendatel. Enne seda oli kolmekäiguline. Kuna Kuldari auto on aastast 1977, siis mul tekkis küsimus.
Nagu näha, siis 280 CEd ei tehtud 3-käigulisena.
Mis teeb elu selles mõttes lihtsaks, et asenduseks sobib füüsiliselt suvaline 722.3xx ja kui Musta Numbrit taotlema ei hakka, siis pole praeguse kasti (mille algupärasus on ka küsitav) remondil küll mingit mõtet.
(24-12-2012, 12:54 PM)hents99 Kirjutas: Päris suvaline 722.3 kast ei sobi. Sellel mootoril ju starter kõrvalistuja poolel. Uuematel juhi pool.
Märkus õige. Aga oled Sa näinud 722.3xx kasti, millel starterikoda vaid vasakul? Mina mitte (mis ei tähenda, et sellist olla ei võiks). Mul on kolm erineva koodiga 722.3xxkasti, millel on starterikoda mõlemal pool...
25-12-2012, 12:41 PM (Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2012, 12:43 PM ja muutjaks oli hents99.)
V8 kastidel starterite koht mõlemal pool. Sest rhd variandil jääks roolikarp ette. Aga ma arvan, et me räägime erinevatest kasti põlvkondadest. Mina pole lihtsalt ise veel näinud 722.3 vana reasmootori kasti, millel starter paremal pool on. St ma rohkem w124 põlvkonnaga tegelenud.
25-12-2012, 01:52 PM (Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2012, 01:53 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Nii, nüüd hakkas huvitama.
Tundub, et 722.3xx kastidel on erinevaid kestasid kasutatud. Kui googli pildiotsingu tulemutese ma erilise usaldusega ei suhtu, siis vabrikumaterjalid räägivad sama keelt.
Ma küll ei leidnud ühtegi viidet selle kohta, mis numbriga kesta puhul oleks starterikoda kindlasti vajalikul poolel. Väidetavalt on kestade erinevus vaid starterikojas...
Kuldarile vast pole vaja üle korrata, kuid teistele huvilistele võib vajalikuks osutuda teema BenzWorld.org põhjatust varamust, kus 123 kasti veaotsingut on üldisemalt lahatud: http://www.peachparts.com/shopforum/tech...sions.html
Niisiis Härrased , läksin lihtsama vastupanu teed ja lasin siiski oma katkioleva kk ära remontida . Lesveni kaudu . Maksma läks palju ta läks kuid usun mõneks ajaks peaks see teema päevakorrast maas olema . Jäänud on vaid siis kk reguleeringud ning ..... jälle suve nautima .
Tegingi see nädal ühe Soometiiru ca 600 km , et siiss niiöelda köhisin ämblikud kollektoreist välja
Ahjaa ... viisin ka vahepeal veljed värvimisele ning üllatuseks sain mõnevõrra teistvärvi veljed tagasi kui soovisin . Ei oskagi kohe kuidagi seisukohta võtta
Lahkesti ootan nüüd arvamusi ja kommentaare Mõned pildid siis vaatamiseks ka ....
Auto kena ja tundub kõva töö olema ära tehtud. Kuid ei saa mina ka aru sellest musta velje maaniast. Minu arust kohe üldse ei sobi eriti veel sellisele klassikule. Linnas liigeldes ka kohtan üsna tihti neid mustade velgedega autosid ja alati käib mõte peast läbi et miks ometi. Siiski veelkord tubli töö!!!
Eks maitsed erinevad, Kuldarile tumedad meeldivad. Iseenesest ta must E 420 all nägid mustad veljed ülbed välja, kuid auto oli ka üleni must ja kroomivaba suht ning velg suurem (18) ja teine disain.
Antud velgedel jääb puudu hõbedasega mingi triib või rant, nii aksendiks nagu, hetkel "upuvad" auto alla ära.
Lihtsalt minu arvamus.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
(28-04-2013, 10:13 AM)Karl Kirjutas: Eks maitsed erinevad, Kuldarile tumedad meeldivad. Iseenesest ta must E 420 all nägid mustad veljed ülbed välja, kuid auto oli ka üleni must ja kroomivaba suht ning velg suurem (18) ja teine disain.
Antud velgedel jääb puudu hõbedasega mingi triib või rant, nii aksendiks nagu, hetkel "upuvad" auto alla ära.
Lihtsalt minu arvamus.
... see on ehk peaaegu täpne mõtteavaldus "upuvad - kaovad" auto alla , kuigi nad oleks kindlasti väärt autoga samaväärselt esile tulema . Ootan veel arvamusi , julgemalt kaaskodanikud julgemalt . Ma saadan need arvamused ilusasti veljevärvi idee autorile
28-04-2013, 12:16 PM (Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2013, 12:24 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Hõbedane! Võibolla rant poleerituna. See velg ja auto kokku loodud!
Jäi silma esigrillil plast vms ribid, võiks need tumedamaks teha(või üle värvida) näiteks ja teeks veel värksemaks. Piltidel olid hallid ja pleekinud muljega. Ülejäänu paistab igati hea.
Tuleks see auto Tartu kanti, teeks fotoseeria!