Postitused: 3
Teemad: 2
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
05-12-2006, 03:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 03:20 PM ja muutjaks oli pocket.)
Tere,
Võimalus soodsalt soetada üks selline MB kuid
Tagasilla amortisaatorid on mingisugused isereguleeruvad ja need ei toimi, ühesõnaga ei ole selle autoga võimalik sõita, sest raputab väga jubedalt.
Auto on 86 aastast.
Kas keegi on kokku puutunud ja omab kogemusi, uued maksavad jutu järgi hirmhinda, kas liigub romulates, kas on võimalik tavaamordile ümber ehitada ???
Ette tänades.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=58
123 amordi lahtivõtmine käib nii ja vist ka 124-l.Aga amorte hakka alles siis lahti võtma kui lekivad, viga võib ka mujal olla - vigane pump,jagaja ning kas õli on üldse olemas piisavalt?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Mis mõttes raputab, kas ei vetru üldse?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
05-12-2006, 03:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 04:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Raputamine on reeglina rõhuanumate - "paunade" suremise tulemus. Need olid vist mingi 1,5 kEEK tükist. Kas mitte Kristjanil siin polnud sarnane probleem?
Põdrad väidavad, et amort ei pidavat lahti käima. Erinevalt 123 omast. Meil pole katselendureist kuulda olnud. Väljanägemiselt on küll erinevad...
124 tagaamordid pole isereguleeruvad. Tegemist on nivoosüsteemiga, mis hoiab tagaosa koormusest sõltumatult ühel kõrgusel. Seda saavutatakse amortisaatorites oleva õlikoguse muutmisega. Pump on mootori küljes, paak ees vasakul kapoti all ja regulaator on kere küljes tagasilla kohal. Samas paiknevad ka rõhuanumad. Kummagi poole jaoks on eraldi rõhuanum ja hüdrosilinder-amortisaator.
Mõnus asi, kuni töötab. Ja kui ei tööta, siis on kallis remontida, kuid seda väärt (kui käru/kaupa vead).
Uue amordi hind on mingi 6 kEEK, kasutatuid liigub samuti. Kindlasti ei soovita panna kasutatud rõhuanumat. Üheks mureks on torude läbiroostetamine. Neid saab asendada hüdrovoolikutega. Või lasta teha uued piduritorude valmistaja juures. Voolikut on lihtsam paigaldada, aga survepoole voolik peab olema vähemalt 20 MPa survele!!! Ning korralikult kinnitatud saama.
Amorte saab vahetada tavaliste vastu, kuid siis tuleb vahetada ka vedrud - originaalid on arvestatud hüdraulika toetusele. Lisaks kaob üks MB eelis.
Vedelikuks on MB ZH-M, aga kasutatakse ka automaatkastiõli edukalt. Igal juhul eraldi vedelik, mitte tavaline õli.
Kindlasti uuri vanemaid teemasid, märksõnaks nivoo. Sarnast süsteemi on ka 126/140 juures kasutatud.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Parandan v6sa juttu: uus amort maksab letis 3,5 kilo,tootja Sachs.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Karl Kirjutas:Parandan v6sa juttu: uus amort maksab letis 3,5 kilo,tootja Sachs.
oo. See on hea uudis. Kas igaühele või ainult "kliendile"?
Ja palju paunad maksavad?
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Amorte saab vahetada tavaliste vastu...........
Lisan siin Mr.Võsa asjalikule kommentaarile veel seda, et need tavalised amordid siis tuleb ise aretada n.ö. mingitest amortidest ( sedaani omad ei lähe mitte-pikad on) Kunagi Kadakas mingi "täppisteadlane" ütles, et taksojuhid on aretanud Transiti omasi:lol:Nii, et kogu elu ei ole erootika.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Gre Kirjutas:... Kadakas mingi "täppisteadlane" ütles, et taksojuhid on aretanud Transiti omasi:lol:Nii, et kogu elu ei ole erootika.
Iccc.:lol:
Näiteks S123 tagaamortideks sobivad mosse esiamordid. Proovitud, töötab...mõnda aega. Ainult alumise kinnituse klambrite (mosse omad siis) kinnitusavad tuleb suuremaks puurida (10 mm). Amort jääb natuke lühikeseks, aga enamasti pole see probleemiks...
Heh, erootika...:hump:
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Härra v6sa,kas te olete armunud? :lol: Kirjutasin ju,et letis (ehk letihind) 3,5 kilo.
Aretamisest veel niipalju,et Fiat (Tipo vist) mingi kompunn pidi ka aretuseks sobima. illy:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
124 nivooamort käib lahti, kuigi väidetakse ei käi!:hump: Enda 124 TE olen mõlemad pooled lahti võtnud ja sees olevad tihendid ära vahetanud. Tihendeid saab vahetada juhul vars on korras. Nivooamort= praktiliselt sama mis hüdrosilinder, töö põhimõte ja funktsioon sama.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Raputamine on reeglina rõhuanumate - "paunade" suremise tulemus. Need olid vist mingi 1,5 kEEK tükist. Kas mitte Kristjanil siin polnud sarnane probleem?
Kui rõhuanumad on läbi ehk sees olevad klapid ei pea enam, hakkab tagumine ots õõtsuma justkui amorte pole küljes, peale rõhuanumate vahetust hakkasid ka amordid tavapäraselt tööel.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Meegoga nõus. Ainult küsimus, kuidas amort lahti käib? Mingi stopperrõngas (nagu 123-l)?
Õõtsumine tuleb kas õli puudumisest või amordi enda probleemist (purunemine, kulumine).
Loogika (ja põtrade kogemuste) järgi peaks purunenud paun tagaosa jäigaks tegema, kuna õlil pole kuhugi liikuda amordi sisseliikumisel, gaasiruumi ju pole. Väga kindlalt muidugi seda ei väida, sest pole ühtegi pauna veel lahatuna kohanud. Samas ei tahaks uskuda, et paunades mingeid klappe kohtab. Vähemalt skeemi järgi neil küll mingit mõtet seal pole.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
v6sa Kirjutas:Meegoga nõus. Ainult küsimus, kuidas amort lahti käib? Mingi stopperrõngas (nagu 123-l)?
Õõtsumine tuleb kas õli puudumisest või amordi enda probleemist (purunemine, kulumine).
Loogika (ja põtrade kogemuste) järgi peaks purunenud paun tagaosa jäigaks tegema, kuna õlil pole kuhugi liikuda amordi sisseliikumisel, gaasiruumi ju pole. Väga kindlalt muidugi seda ei väida, sest pole ühtegi pauna veel lahatuna kohanud. Samas ei tahaks uskuda, et paunades mingeid klappe kohtab. Vähemalt skeemi järgi neil küll mingit mõtet seal pole.
Amordis varre otsas mingid klapi ülesannet täitev vidin! Ja lahti käib lihtsalt, õrnalt koputades!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
05-12-2006, 06:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 06:59 PM ja muutjaks oli soul.)
v6sa Kirjutas:Meegoga nõus. Ainult küsimus, kuidas amort lahti käib? Mingi stopperrõngas (nagu 123-l)?
Õõtsumine tuleb kas õli puudumisest või amordi enda probleemist (purunemine, kulumine).
Loogika (ja põtrade kogemuste) järgi peaks purunenud paun tagaosa jäigaks tegema, kuna õlil pole kuhugi liikuda amordi sisseliikumisel, gaasiruumi ju pole. Väga kindlalt muidugi seda ei väida, sest pole ühtegi pauna veel lahatuna kohanud. Samas ei tahaks uskuda, et paunades mingeid klappe kohtab. Vähemalt skeemi järgi neil küll mingit mõtet seal pole.
Vanale katkisele rõhuanumale oli võimalik peenike kruvikeeraja pikalt sisse lükata, uuele ei
ole võimalik, sellest ka õõtsumise probleem. Kas seal on klapp, vedru,
kuul või veel midagi, mis takistab nii kruvikeerajal kui õlil edasi liikuda
ei oska öelda. Vähemalt meistrimees kes on neid rõhuanumad piisavalt vahetanud ütles kohe milles asi, et see nn klapp ei pea enam ja sellest ka õõtsumine. Igaljuhul oli õõtsumise ajal õli normis ja mingeid lekkeid kuskilt näha polnud.
Postitused: 3
Teemad: 2
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Tänan väga põhjaliku arutelu eest !
Vist ei hakka selle autoga ise jändama, pigem vaataks juba kallimat autot mis korras.
Seega pakkuda siis 86 aasta W124 T, 2.5 D, Valget värvi, peale tagumiste amortide ülejäänud auto suht OK korras, roostet ei paista, välimus sile, salong enam vähem. Hind 15 000EEK. ÜV olemas, normaalsed suvekad all.
Lisaks pakkuda 91 a. W124 kerega 2.3 kupee, auto igati super korralik !
2000a Vito van 110 2.2D samuti pakkuda, 85K, igati sõidukorras.
Hinnasoov 60K talvekad, suvekad, kvaliteetne stereo jne....lisavarustuselt lihtne
Kelle huvi piltide vastu siis pange meili oma kontaktid
raido@ascar.ee
53434062
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Müügikuulutused pane ikka õigesse kohta,siit nüüd küll keegi ei oska otsida neid. :help:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 17
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Raputamine on reeglina rõhuanumate - "paunade" suremise tulemus. Need olid vist mingi 1,5 kEEK tükist. Kas mitte Kristjanil siin polnud sarnane probleem?
Oli probleem: S124 nivoo probleem, mis nüüdseks lahendatud.:hump:
Postitused: 155
Teemad: 32
Liitus: May 2006
Maine:
0
Selline küsimus, et kuidas seda ikkagi täpselt aru saada kas auto õõtsub üleliia palju või mitte?Mul nagu ka suht palju vedrutaks tagant, aga äkki see sellest, et lasin mõni kuu tagasi tagumised vedrud ära vahetada.Amordid pidid korras olema, aga tuleb välja, et 93aasta 124-jal tavalised amordid, kas siis saab ka tulla ikka see õõtsumise probleem?Muidu just nagu selline jama on, et kui satun mingi jubeda tee peale kus palju auke või viskab, siis nagu hakkaks tagumine ots liialt võnkuma ja tekib peale selle julm jõnksutamine ka, jõnkustamisest saan ainult, siis lahti kui sidur alla korra jne.Töökojas ütles, et sillast ei saa see jama tulla, kõik vahetatud nüüd seal.
|