Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
w124 260e 88.a.
Probleem järgmine:
Soojast peast käivitades, kui mootor on seisnud rohkem kui 10-15 min. ilma gaasipeadaali vajutamata tuleb tükk aega käiata ja siis läheb kuidagi longates käima, puteradab ja lonkab mitu head sekundit ja siis järsku hakkab ühtlaselt tööle.Kui poole gaasiga käivitada siis läheb kohe käima aga ka longates.Kui lonkamise aja korraks gaasi vajutada siis lõõb nagu "puhtaks" ja käib ilusasti.Tühikäik pole ka just 100% OK aga see ilmselt sellest, et jaga kaas ja rootor ei ole ka kõige paremas seisus.
Küma mootoriga pole käivitamisel absull mingit probleemi-läheb poole põõrde pealt käima ja ei lonka ka.
Ise siin mõtlen, et pihustid pole ka just kõige paremad,et äkki lekivad...?
Äkki on kellelgi kogemusi, oskab nõuga aidata?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pakun jumalla huupi!
Kontrollli lambda andurit.
On autosi mis käivad ilma OK. ja mõni ei käivitu kuidagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Mul sama jama käivitamisega. Ja mootori töö sümtomid ka samad.
Ainult et mootor on 300 E
Vahetatud sai jagaja kaas, küünlad, küünlajuhtmed. Aga ei midagi.
Tyhikäigu vahelejätmist üritan täna uute hüdrotõukurite parandada. ehk aitab. (Väike tiks on sees)
Pihusteid uurisin ka iga nurga alt. Aga kuidas neid testida? Pihustama hakkavad ca 4-5 bar-i peal. Kütuse pumba surve üle 5 bar-i.
Ei tohiks nagu selles ka viga olla.Vähemalt surves mitte.
Vanast foorumist lugesin kunagi et keegi oli omal kütuse jagaja ära vahetanud. ning viga oli kadunud.
Äkki see üks lahendus?
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
05-12-2006, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 11:04 AM ja muutjaks oli Rando.)
Mul sama teema 126´ga, külma mootoriga läheb ülihästi käima, kui natuke auto seisab ei taha enam hästi minna. ad:
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Olen analoogse probleemi ees. Seisnud mootor tahab pikka käivitamist ning tuleb gaasi peal hoida. Peale käivitumist sekund või paar hoida kusagil 2000 pöörde kandis, et jääks normaalselt tööle. Sooja mootoriga probleeme pole. Autoks 230 CE.
Eelmine omanik ütles, et pihustid läbi. Tuleb ilmselt diagnostikasse pöörduda.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Võin kinnitada, et seda anomaaliat ei tekita ei pihustid, ei sisselakse kollektori tihendid, ei külmkäivituspüihusti voolikud ja torud.
Aga ei oska ka öelda, mis seda põhjustada võiks.
Endal on see probleem algusest saati olnud ja hakkan juba uskuma, et see ongi normaalne, või siis mõni temperatuuri andur võib seda tekitada.
Sest....
Olen jõudnud vahetada nukkvõllid, pihustid, hüdrotõukurid, nookurid, kambrikaane tihendid, sisselaske kollektori kõik tihendid, külkäivitus pihistite kõik need kummivoolikud, pritsungipea, küünlad, jagaja kaane, rootori.
Aga tulemus ikka null - viimati isegi kütusefilter, tagasivoolu klapp ja veel miskit. Tulemus ikka null. Külmalt läheb laksust kläima, otse sõidust tulles samuti laksust, aga nn. kusesoojalt ei taha minna, peab ikka mõneti ringi ajama, nagu ei saaks kütet kätte, ehkki lekkeid ja allavajumist pole.
Ei oskagi seisukohta võtta ja ei võta ka, sest olen sellega juba harjunud, aga isiklikult arvan, et tegu võibki olla mõne temperatuuri anduri, või juhtrõhu regullatoriga, kuid siiski kahtlane ta on.
Aga ma ei jäta jonni, küll kunagi leiab lahenduse
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Ega asi ei või olla mul bensiini pumbas? Kui süüte sisse keeran peaks pump korraks ennast ju taha lülitama ja häält tegema, aga mul ei tee.Teeb alles siis häält kui starterit ka ringi hakkab ajama.
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
126 kohta ei tea aga 124 suriseb küll korraks kuni surve üles saab.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
123 ka häälitseb, kuniks rõhk üleval. Siis jääb vait, et koos mootori pöörlemisega taas häälitsema hakata.
Et kust tean: on üks varuosamasin, millel korras pritse.
Sry OT pärast.
Mis temperatuuril peab külmkäivituspihusti järele lülituma? Selliste probleemide puhul tundub (just tundub, ma ei tea kindlalt), et mootor ei saa õiget küttesegu kätte.
Kas keegi on võtnud küünlad maha siis, kui mootor "kusesoojalt" ei käivitu? Kas need on märjad (liiga palju kütust) või kuivad (liiga vähe kütust)?
Tegelikult ma ei tunne lahustipõletajaid. Lihtsalt tuli selline mõte...
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
v6sa Kirjutas:123 ka häälitseb, kuniks rõhk üleval. Siis jääb vait, et koos mootori pöörlemisega taas häälitsema hakata.
Et kust tean: on üks varuosamasin, millel korras pritse.
Sry OT pärast.
Mis temperatuuril peab külmkäivituspihusti järele lülituma? Selliste probleemide puhul tundub (just tundub, ma ei tea kindlalt), et mootor ei saa õiget küttesegu kätte.
Kas keegi on võtnud küünlad maha siis, kui mootor "kusesoojalt" ei käivitu? Kas need on märjad (liiga palju kütust) või kuivad (liiga vähe kütust)?
Tegelikult ma ei tunne lahustipõletajaid. Lihtsalt tuli selline mõte...
kuskilt MB Imre juurest jäi kõrva külm käivituspihusti lakkab töötamast kui mootori temp jõuab 70 kraadi kanti.
Kas see kindlalt nii on seda ma ei tea.
Mootor käivitub küll nn. kusesoojalt aga longates. seega küünlad ei saa märjad olla. Käima ta ju läheb....
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Autodata v2.12 Annab probleemile:
''Engine will not start/Engine difficult to start''
Järgmised lahendused.Kontrollimise järjekorras. (Alus. MB 300E 89a)
1. Fuel Pump
2. Ignition System
3. Fuel Pump - connections/supply
4. Fuel Filter - Fuel supply pipes
5. Air Intake system - leaks
6. Volume air Flow (VAF) sensor - plate and/or control plunger
7. Volume air Flow (VAF) sensor - Plate position
8. Primary pressure
9. Differential pressure
10. Fuel system - leaks
11. Idle Speed/CO level
12. Starting enrichment function
13. Electrical connections - engine/battery
Äkki see pakub kellegile siin mõtteainet mida veel kontrollida...
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Rääkisin just telefonitsi DIA meestega ning soovitati külmkäivituspihustitest pihta hakata (mul käivitusprobleemid ainult külma mootoriga). Aga diagnostika tegemisest nad eriti vaimustatud pole mehhaanilise pritse tõttu - väidetavalt ei pidanud neid enam vajalikku aparatuuri olema, pikk vaevaline protsess jne...
Oskab keegi juhuslikult soovitada, kuskohast neid pihusteid tasuks otsida ning mis see ligikaudne hind võiks olla?
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Pihusteid tasuks otsida autokauplusest
Ja mulle öeldi hinnaks ca 630 ekku tykk (Boshi toodang)
Ma küsisin muidugi 300sele neid. Vaevalt et teisedki odavamad on.
Postitused: 9
Teemad: 4
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
tere mul 2.6 mootor 122 kw. jama selles, et kütet võtab nats palju kuigi oidi olema väikse küttekuluga auto. kesmine on ca 15 liitrit sajale. Sõites vahel jõnksutab, nagu auk oleks sees. esimese korraga käima ei lähe. sain selgeks selle, et kui keeran süüte sisse ja välja ja uuesti proovis siis läheb käima. Sai just pensupumbad vahetatud neid on mul kaks ja ikka sama jama.
tänud kes saavad mind aidata.
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Juhtrõhuregulaator on see mis külmast peast ja soojast peast peab ära jagama kas anda kütust käivitamisel rohkem või vähem ja kui ta on pekkis siis ta annab soojale mootorile täiega kütet peale, arvates et mootor on külm! Seepärast ei käivitugi soojana hästi. Minu 230E sama mure. Uus juhtrõhuregulaator poes 4500.-
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
no sai see juhtrõhuregulaator välja välja vahetatud kuna hakkas lekkima. Ja probleem on mul endiselt alles....
Kust või mis sellele regulaatorile pinge peale annab ning millistel tingimustel. Ehk siis kuidas ta teab palju ta peab kütet peale andma.
|