05-04-2013, 02:09 PM
Tere!
Sõiduk on W124 kerega 2,5D 66kW mootoriga, väljalaskeaasta 1992.
Viimasel ajal on üha süvenenud probleem mootori õlitarbimisega.
Viimane pikem sõit (450 km) näitas, et probleem on üsna tõsine, kuna selle distantsi peale kulus vähemalt 2 liitrit õli ja kohutav sinine suits on järel. Külma mootoriga suitseb rohkem, töösooja mootoriga vähem, mis on ka loogiline.
Kui nüüd ajaliselt tagasi vaadata, siis olukord on muutunud hullemaks just viimase kuu jooksul. See tähendab, et jah, märkasin et talvega on moto rohkem suitsu tootma hakanud, aga samal ajal on autoga sõidetud pigem lühikesi otsi.
Jah, saan aru, et tõenäoliselt ei tohiks viga kohe klapisääretihendite (ja juhtpukside) süüks ajada, kuna nii lühikese aja jooksul ei tohiks olukord nendega nii dramaatiliseks muutuda või mis?
Mainin ka ära, et sellel autol on olnud ka ammusest ajast probleeme talvel käivitumisega, mis võib tähendada kulunud kolvigruppi (sh ka õlirõngad), aga samas pole keegi ka pumpa kontrollinud.
Karterituulutuse ummistumises julgeksin ka kahelda, kuna ilmad on ju soojad.
Seega on see teema avatud arutelule ja kui keegi leiab, et võiks juba nimetatud võimalustele midagi lisada, siis palun, tehke seda.
Sõiduk on W124 kerega 2,5D 66kW mootoriga, väljalaskeaasta 1992.
Viimasel ajal on üha süvenenud probleem mootori õlitarbimisega.
Viimane pikem sõit (450 km) näitas, et probleem on üsna tõsine, kuna selle distantsi peale kulus vähemalt 2 liitrit õli ja kohutav sinine suits on järel. Külma mootoriga suitseb rohkem, töösooja mootoriga vähem, mis on ka loogiline.
Kui nüüd ajaliselt tagasi vaadata, siis olukord on muutunud hullemaks just viimase kuu jooksul. See tähendab, et jah, märkasin et talvega on moto rohkem suitsu tootma hakanud, aga samal ajal on autoga sõidetud pigem lühikesi otsi.
Jah, saan aru, et tõenäoliselt ei tohiks viga kohe klapisääretihendite (ja juhtpukside) süüks ajada, kuna nii lühikese aja jooksul ei tohiks olukord nendega nii dramaatiliseks muutuda või mis?
Mainin ka ära, et sellel autol on olnud ka ammusest ajast probleeme talvel käivitumisega, mis võib tähendada kulunud kolvigruppi (sh ka õlirõngad), aga samas pole keegi ka pumpa kontrollinud.
Karterituulutuse ummistumises julgeksin ka kahelda, kuna ilmad on ju soojad.
Seega on see teema avatud arutelule ja kui keegi leiab, et võiks juba nimetatud võimalustele midagi lisada, siis palun, tehke seda.