Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.6 käivituse probleemid
#1
w124 260e 88.a.

Probleem järgmine:
Soojast peast käivitades, kui mootor on seisnud rohkem kui 10-15 min. ilma gaasipeadaali vajutamata tuleb tükk aega käiata ja siis läheb kuidagi longates käima, puteradab ja lonkab mitu head sekundit ja siis järsku hakkab ühtlaselt tööle.Kui poole gaasiga käivitada siis läheb kohe käima aga ka longates.Kui lonkamise aja korraks gaasi vajutada siis lõõb nagu "puhtaks" ja käib ilusasti.Tühikäik pole ka just 100% OK aga see ilmselt sellest, et jaga kaas ja rootor ei ole ka kõige paremas seisus.
Küma mootoriga pole käivitamisel absull mingit probleemi-läheb poole põõrde pealt käima ja ei lonka ka.

Ise siin mõtlen, et pihustid pole ka just kõige paremad,et äkki lekivad...?


Äkki on kellelgi kogemusi, oskab nõuga aidata?
Vasta
#2
Pakun jumalla huupi!
Kontrollli lambda andurit.
On autosi mis käivad ilma OK. ja mõni ei käivitu kuidagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Mul sama jama käivitamisega. Ja mootori töö sümtomid ka samad.
Ainult et mootor on 300 E
Vahetatud sai jagaja kaas, küünlad, küünlajuhtmed. Aga ei midagi.
Tyhikäigu vahelejätmist üritan täna uute hüdrotõukurite parandada. ehk aitab. (Väike tiks on sees)

Pihusteid uurisin ka iga nurga alt. Aga kuidas neid testida? Pihustama hakkavad ca 4-5 bar-i peal. Kütuse pumba surve üle 5 bar-i.
Ei tohiks nagu selles ka viga olla.Vähemalt surves mitte.

Vanast foorumist lugesin kunagi et keegi oli omal kütuse jagaja ära vahetanud. ning viga oli kadunud.
Äkki see üks lahendus?
Vasta
#4
Mul sama teema 126´ga, külma mootoriga läheb ülihästi käima, kui natuke auto seisab ei taha enam hästi minna.Confusedad:
www.lukukaubad.ee - Kõik lukkudest!
Vasta
#5
Olen analoogse probleemi ees. Seisnud mootor tahab pikka käivitamist ning tuleb gaasi peal hoida. Peale käivitumist sekund või paar hoida kusagil 2000 pöörde kandis, et jääks normaalselt tööle. Sooja mootoriga probleeme pole. Autoks 230 CE.

Eelmine omanik ütles, et pihustid läbi. Tuleb ilmselt diagnostikasse pöörduda.
Vasta
#6
Võin kinnitada, et seda anomaaliat ei tekita ei pihustid, ei sisselakse kollektori tihendid, ei külmkäivituspüihusti voolikud ja torud.

Aga ei oska ka öelda, mis seda põhjustada võiks.

Endal on see probleem algusest saati olnud ja hakkan juba uskuma, et see ongi normaalne, või siis mõni temperatuuri andur võib seda tekitada.

Sest....

Olen jõudnud vahetada nukkvõllid, pihustid, hüdrotõukurid, nookurid, kambrikaane tihendid, sisselaske kollektori kõik tihendid, külkäivitus pihistite kõik need kummivoolikud, pritsungipea, küünlad, jagaja kaane, rootori.

Aga tulemus ikka null - viimati isegi kütusefilter, tagasivoolu klapp ja veel miskit. Tulemus ikka null. Külmalt läheb laksust kläima, otse sõidust tulles samuti laksust, aga nn. kusesoojalt ei taha minna, peab ikka mõneti ringi ajama, nagu ei saaks kütet kätte, ehkki lekkeid ja allavajumist pole.


Ei oskagi seisukohta võtta ja ei võta ka, sest olen sellega juba harjunud, aga isiklikult arvan, et tegu võibki olla mõne temperatuuri anduri, või juhtrõhu regullatoriga, kuid siiski kahtlane ta on.

Aga ma ei jäta jonni, küll kunagi leiab lahenduse
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
Ega asi ei või olla mul bensiini pumbas? Kui süüte sisse keeran peaks pump korraks ennast ju taha lülitama ja häält tegema, aga mul ei tee.Teeb alles siis häält kui starterit ka ringi hakkab ajama.
www.lukukaubad.ee - Kõik lukkudest!
Vasta
#8
126 kohta ei tea aga 124 suriseb küll korraks kuni surve üles saab.
Vasta
#9
123 ka häälitseb, kuniks rõhk üleval. Siis jääb vait, et koos mootori pöörlemisega taas häälitsema hakata.

Et kust tean: on üks varuosamasin, millel korras pritse.

Sry OT pärast.

Mis temperatuuril peab külmkäivituspihusti järele lülituma? Selliste probleemide puhul tundub (just tundub, ma ei tea kindlalt), et mootor ei saa õiget küttesegu kätte.

Kas keegi on võtnud küünlad maha siis, kui mootor "kusesoojalt" ei käivitu? Kas need on märjad (liiga palju kütust) või kuivad (liiga vähe kütust)?

Tegelikult ma ei tunne lahustipõletajaid. Lihtsalt tuli selline mõte...
Vasta
#10
v6sa Kirjutas:123 ka häälitseb, kuniks rõhk üleval. Siis jääb vait, et koos mootori pöörlemisega taas häälitsema hakata.

Et kust tean: on üks varuosamasin, millel korras pritse.

Sry OT pärast.

Mis temperatuuril peab külmkäivituspihusti järele lülituma? Selliste probleemide puhul tundub (just tundub, ma ei tea kindlalt), et mootor ei saa õiget küttesegu kätte.

Kas keegi on võtnud küünlad maha siis, kui mootor "kusesoojalt" ei käivitu? Kas need on märjad (liiga palju kütust) või kuivad (liiga vähe kütust)?

Tegelikult ma ei tunne lahustipõletajaid. Lihtsalt tuli selline mõte...

kuskilt MB Imre juurest jäi kõrva külm käivituspihusti lakkab töötamast kui mootori temp jõuab 70 kraadi kanti.
Kas see kindlalt nii on seda ma ei tea.

Mootor käivitub küll nn. kusesoojalt aga longates. seega küünlad ei saa märjad olla. Käima ta ju läheb....
Vasta
#11
Autodata v2.12 Annab probleemile:
''Engine will not start/Engine difficult to start''
Järgmised lahendused.Kontrollimise järjekorras. (Alus. MB 300E 89a)
1. Fuel Pump
2. Ignition System
3. Fuel Pump - connections/supply
4. Fuel Filter - Fuel supply pipes
5. Air Intake system - leaks
6. Volume air Flow (VAF) sensor - plate and/or control plunger
7. Volume air Flow (VAF) sensor - Plate position
8. Primary pressure
9. Differential pressure
10. Fuel system - leaks
11. Idle Speed/CO level
12. Starting enrichment function
13. Electrical connections - engine/battery

Äkki see pakub kellegile siin mõtteainet mida veel kontrollida...
Vasta
#12
Rääkisin just telefonitsi DIA meestega ning soovitati külmkäivituspihustitest pihta hakata (mul käivitusprobleemid ainult külma mootoriga). Aga diagnostika tegemisest nad eriti vaimustatud pole mehhaanilise pritse tõttu - väidetavalt ei pidanud neid enam vajalikku aparatuuri olema, pikk vaevaline protsess jne...

Oskab keegi juhuslikult soovitada, kuskohast neid pihusteid tasuks otsida ning mis see ligikaudne hind võiks olla?
Vasta
#13
Pihusteid tasuks otsida autokauplusest Smile
Ja mulle öeldi hinnaks ca 630 ekku tykk (Boshi toodang)
Ma küsisin muidugi 300sele neid. Vaevalt et teisedki odavamad on.
Vasta
#14
tere mul 2.6 mootor 122 kw. jama selles, et kütet võtab nats palju kuigi oidi olema väikse küttekuluga auto. kesmine on ca 15 liitrit sajale. Sõites vahel jõnksutab, nagu auk oleks sees. esimese korraga käima ei lähe. sain selgeks selle, et kui keeran süüte sisse ja välja ja uuesti proovis siis läheb käima. Sai just pensupumbad vahetatud neid on mul kaks ja ikka sama jama.
tänud kes saavad mind aidata.
Vasta
#15
Juhtrõhuregulaator on see mis külmast peast ja soojast peast peab ära jagama kas anda kütust käivitamisel rohkem või vähem ja kui ta on pekkis siis ta annab soojale mootorile täiega kütet peale, arvates et mootor on külm! Seepärast ei käivitugi soojana hästi. Minu 230E sama mure. Uus juhtrõhuregulaator poes 4500.-
Vasta
#16
no sai see juhtrõhuregulaator välja välja vahetatud kuna hakkas lekkima. Ja probleem on mul endiselt alles....
Kust või mis sellele regulaatorile pinge peale annab ning millistel tingimustel. Ehk siis kuidas ta teab palju ta peab kütet peale andma.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 soojapuhumisega probleemid. TeccccccH 1 1,786 29-07-2020, 01:10 PM
Viimane postitus: hellrix
  OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega Priit 14 8,421 31-05-2019, 05:04 PM
Viimane postitus: Priit
  W211 2004 käivitamise probleemid ferdinand 1 2,082 27-12-2018, 12:58 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 mõned probleemid Esko 15 8,358 04-03-2018, 10:00 AM
Viimane postitus: TaivoH
  E200 W124 Probleemid Vandersell 3 3,730 06-02-2017, 02:25 PM
Viimane postitus: stihl
  S124 probleemid kondiga randoA 12 7,070 04-05-2016, 08:59 AM
Viimane postitus: randoA
  küsimus w210 e200 CDI käivituse kohta IFFW210 2 2,438 08-12-2015, 06:21 PM
Viimane postitus: IFFW210
  W211 comandiga probleemid velvo6 3 4,264 27-08-2015, 06:48 AM
Viimane postitus: velvo6
  W210 edc probleemid. MelEst 2 2,775 15-02-2015, 01:32 PM
Viimane postitus: MelEst
  W212 probleemid, remont? makuke 3 4,791 29-09-2014, 09:43 AM
Viimane postitus: makuke



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne