Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Kas on kellegil on infot selle masina kohta?
Või mida üldse arvata sellisest isendist?
http://www.soov.ee/tartumaa/MB_CE300_132...m?ca=1&w=3
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Välimus väsinud ja mitte avariivaba, kepikast mersudel on maitse asi. Plussiks on gaasiseade ja norm. lisad, kui nad töötavad. Mine vaata üle ja kui roosteront ei ole, siis miks mitte, hind on odav =)
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
02-01-2013, 02:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2013, 05:15 PM ja muutjaks oli kodutu.)
650AVN
Mark: MERCEDES-BENZ
Mudel: 300 CE
Esmane registreerimine: 29.01.1988
Kehtivad ülevaatused: Korraline (kehtib kuni 12.2012). Sõidukil puudub kehtiv korraline ülevaatus.
Piiranguid ei ole.
Hetkel tundub, et ÜV-d ei ole, aasta arvuga on ka natuke mööda pandud, aastaks on 88, kuulutuses 89..
Leht kust saate uurida selliseid asju:
http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Tänan,
Väga hea info.
(02-01-2013, 02:21 PM)kodutu Kirjutas: 650AVN
Mark: MERCEDES-BENZ
Mudel: 300 CE
Esmane registreerimine: 29.01.1988
Kehtivad ülevaatused: Korraline (kehtib kuni 12.2012). Sõidukil puudub kehtiv korraline ülevaatus.
Piiranguid ei ole.
Hetkel tundub, et ÜV-d ei ole.
Leht kust saate uurida selliseid asju:
http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
1400EUR nüüd sellise masina eest vähe küll pole ja see megasuur gaasiballoon näeb ikka megarõve välja kuid eks maitse asi-mõni müüb paremas seisus masinaid juppideks.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Peab täiesti nõustuma, see gaasiseade on seal väga rõve, oleks see minu auto, ma ei tahaks pagassi lahtigi teha..
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Aega läks aga sai hoopis soetatud 230ce, 91a, manual,tumehall (tundub nagu must), hind oli ka 600 odavam kui eelmisel ja seisukord suht sama, va.nahksisu ja mõned lisad, mis paljudel odavatel kupeedel on nigunii katki.
Kuna oli plaan soetata masin mis korda teha enda jaoks pikemaks ajaks (aastateks) siis võis odavamat lugu lubada.
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Palju õnne auto ostmise puhul! Tee siin ikka teema autost! Huvitav
Viimasel ajal palju 124 kupeesi liitub klubi
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(02-03-2013, 12:19 PM)Mike22 Kirjutas: Palju õnne auto ostmise puhul! Tee siin ikka teema autost! Huvitav
Viimasel ajal palju 124 kupeesi liitub klubi
Usun, et hinnad on lihtsalt väga mõistlikuks läinud ja peab tõdema, w124 kupee on kena masin.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
800.- C124 ei saa just eriti hea olla kuid teemat sooviks ikka näha.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
(05-03-2013, 01:02 AM)nostromo Kirjutas: 800.- C124 ei saa just eriti hea olla kuid teemat sooviks ikka näha.
Ega see nüüd midagi eriliselt head ei oldki aga selle raha eest võis osta, parem ikka kui 1400 või 1200 välja käia.
Nigunii tuteb suuremat sorti ettevõtmine selle autoga.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ütleme nii, et 800-1000 maksvasse pilli võid investida sama palju raha kui ostadksid 1500-2000'se masina. Oleneb ikka konkreetsest isendist ja kuidas keegi oma müüdavale autole väärtust annab. Turgu jälgides on näha, et w124 fenomeen hakkab raugema. Kui mõned aastad tagasi küsiti keskmises korras w124 eest 2 k + siis nüüd hakkavad hinnad 600-700 eurost.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-03-2013, 09:33 AM)HotPapa Kirjutas: ...
Turgu jälgides on näha, et w124 fenomeen hakkab raugema. Kui mõned aastad tagasi küsiti keskmises korras w124 eest 2 k + siis nüüd hakkavad hinnad 600-700 eurost.
210 pressib peale.
Ning õnneks hakkavad vähehaaval paika loksuma ka inimeste prioriteedid - edev auto ei ole põhiline. Rääkimata sellest, et 124 on vana auto...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(15-03-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: (15-03-2013, 09:33 AM)HotPapa Kirjutas: ...
Turgu jälgides on näha, et w124 fenomeen hakkab raugema. Kui mõned aastad tagasi küsiti keskmises korras w124 eest 2 k + siis nüüd hakkavad hinnad 600-700 eurost.
210 pressib peale.
Ning õnneks hakkavad vähehaaval paika loksuma ka inimeste prioriteedid - edev auto ei ole põhiline. Rääkimata sellest, et 124 on vana auto...
Tõsi ta on, ilmselt peagi jääb turul pakutavaks W124 valikuks ainult 2 hinnaklassi, värsked ja kobedad pillid alates 4-5k ning meiemail ratsutanud väsinud eksemplarid kilohinna eest.
Samas niigi respect 124 rentaabluse ees, mäletan et 6-7 aastat tagasi küsiti värske ja vähe(m)sõitnud isendi eest 80-90-100k EEK-i, samas ka praegu võib nö Garagenwageni eest circa 5-6k küsida, kui vaid selle õige ostja ära oodata suudad.
W210 on aga mitu korda kiiremalt oma hinnapõhja saavutanud, I-gen. isendid maksavadki umbes sama palju nagu päevinäinud neljad ja facelift isendid on ümmarguselt 3k eest saadaval, vali mis mootorit soovid. Väikese ja reaalse ls-ga koos tõese hooldusajalooga W210-t nii lihtsalt enam ei leidu, võtaks ehk isegi mingi taolise igapäevakasutuseks.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
(15-03-2013, 11:50 AM)Mike22 Kirjutas: Meanwhile auto jälle müügis
Mmmm... V6. Kas auto tarbib muidu gaasi rohkem kui bensiini?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Gaasi tarbib ikka rohkem jah. Aga sellise kombinatsiooniga on juppmaad odavam sõita kui diisliga. Vb 2.0D`ga on mingi võrdlusmoment.
Viimasel aja gaasiliiter stabiilselt ca 0.69.
|