Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuidas leian autole värvi? HÄDAA
#1
TEre, palun aidake mul valida õiget värvi, Mercedes benz E230 1996 aasta oma. Leidsin kusagilt raamatust,et peaks olema 744 värv ja siis selle järgi poest sain kaks erinevat ,aga kumbki pole nagu õiget tooni.
Üks liiga tume ja teine on liiga hele, otsin just spray värvi ,kuna püstoliga vist raskem värvida...ei hakka tollega mässama, endal uks vaja ära värvida ja paar asja veel.
AItäh !

Eusa_angel
Vasta
#2
744 oli vist tegelikult 14 eri tooni, kui nüüd õigesti mäletan. Aga lisaks kõigele on su auto ka kindlasti pleekinud ja kaotanud esialgse tooni.
Töö lase parem teha spetsialistidel- usu, ka neil on suht keeruline saada õiget tulemust, see hõbedane värv on lihtsalt selline.
Vasta
#3
(12-03-2013, 12:06 AM)Swedcar Kirjutas: TEre, palun aidake mul valida õiget värvi, Mercedes benz E230 1996 aasta oma. Leidsin kusagilt raamatust,et peaks olema 744 värv ja siis selle järgi poest sain kaks erinevat ,aga kumbki pole nagu õiget tooni.
Üks liiga tume ja teine on liiga hele, otsin just spray värvi ,kuna püstoliga vist raskem värvida...ei hakka tollega mässama, endal uks vaja ära värvida ja paar asja veel.
AItäh !

Eusa_angel

Värvikood on kapoti al, esipaneeli peal ja kui on hõbedane auto, siis arvatavasti on kood jah 744. Kui tahad aerosooliga värvida, siis võid vabalt ka näiteks veljevärvi osta-aga ma ei soovita. Tulemus on nii ehk nii mitterahuldav-aerosooliga suurt pinda normaalselt värvida ei saa ja toon kaa kokku ei lähe, vähemalt metallik värviga on nii. Parim tulemus tuleb ikkagi õppinud mehel ja püstolivärviga.
Vasta
#4
Vii teadjate meeste juurde, kes mõõdavad spektromeetriga(?) auto hetke värvi ja värvivad ukse vastavalt üle, sest suure tõenäosusega jääb ise värvides auto lihtsalt laiguliseks.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#5
Värvipoes saad ka lasta värvi aerosoolpurki panna, kui on soovi. Tallinnas on näiteks devor selline koht. Kontaktid saad netist. Sõida autoga sinna, nad saavad seal ise vastava värvi kokku segada ja aerosoolpurki panna. Krooni ajal oli purk vist 200.- kui õieti mäletan. A hõbedane värv on selline värv, mille võiks lasta ikkagi spetsialistil värvida. Arvan, et aerosooli tulemus jääb kaunis laiguline. A eks ise tead, sinu auto ju ikkagi. Tee aerosooliga proovi ja kui tulemus ei meeldi, siis vii värvitöökotta Big Grin Big Grin
Vasta
#6
Tänan vastamast, ma mõtlengi siin,et kas siis osta seda purgis värvi ja lasda ligidane värv segada ja siis püstoliga üle uks lasta. Oeh ,pean otsutama siis..Tänan kõiki vastamast!
Vasta
#7
(12-03-2013, 03:23 AM)Marko689 Kirjutas: Värvipoes saad ka lasta värvi aerosoolpurki panna, kui on soovi. Tallinnas on näiteks devor selline koht. Kontaktid saad netist. Sõida autoga sinna, nad saavad seal ise vastava värvi kokku segada ja aerosoolpurki panna. Krooni ajal oli purk vist 200.- kui õieti mäletan. A hõbedane värv on selline värv, mille võiks lasta ikkagi spetsialistil värvida. Arvan, et aerosooli tulemus jääb kaunis laiguline. A eks ise tead, sinu auto ju ikkagi. Tee aerosooliga proovi ja kui tulemus ei meeldi, siis vii värvitöökotta Big Grin Big Grin

Üldiselt ükski värvija aerosooliga värvitud detailide üle ei rõõmusta...
Et detail üle värvida tuleb kogu aerosool eelnevalt maha pesta,või lihvida.
Vasta
#8
Ma sain nüüd vastava värvi segatud ja püssi ostetud. Eile tegin esimese kihi ära,aga halb, kuna garaaž oli külm, täna lähen ja panen puhurid tööle.
Ja pean vist esimese kihi maha lihvima või pesema nitroga. Aerosooli oma pesin ntroga maha eile ja siis paningi püssis kihi peale,aga panin antukene paksult äkki,kuigi vast ei ole. JAMA on see nüüd,et eile vaatasn,et grundi kohad jäid tumedamad,kui grundita kohad,kas pean terve ukse ära gruntima siis?? Või 3-4 kihiga läheb normaalseks ja ühtlaseks?

Njaaam, noh aga ma vist mõtlen siin,et need väiksemad kohad teen aerosooliga,et mis on taga ja esi tiiva küljes, kuna muidu peaks terve tiiva ära värvima,kui püssiga, väheamlt tundus nii, kui eile proovisin.

Nod
Vasta
#9
Äää pahanda, kuid Sa vist ei tea sellest tööst sittagi?

Alusta siit:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268

Ning kui värvide hinge- ja suguelust on mingi pilt saadud, siis küsi uuesti.
Vasta
#10
Suht, null selles jah. Big Grin
Youtubes üritasin õppida seda natukene ,aga pole päris see. Tänud.
Eusa_drool
Vasta
#11
Ega jah, kui ei harjuta ,siis ei õpi.
Hõbedane värv üks hullemaid toone õppimiseks...
Sama tüüpi värvi uuesti mahapesema ei pea, küll aga tasub korralikult ärakuivada lasta.
Parem leia mõni värvija kes sul suured detailid üle värvib ja väikeste peal võid siis ise kätt harjutada.
Vasta
#12
See oli spray värv ,mis ma alguses lasin peale, üks tore lukksepp rääkis,et oskab ja teinud,aga ikka tuli laiguline, pidin järgmine päev püstoli ostma ja värvi selleks.
Eile küürisin spray maha. Lasin püstolist. Siis oli halvasti alguses, aga siis lihvisin, lasin kihi juurde, lihvisin ja lasin siis 2 korraliku kihti juurde. Kuigi jah, väga täbaralt oli lihvitud uksel kahest kohast pahtlit.
Aga nüüd olen pm külje ära saanud teha,aga esimene tiib jäi 2-3 kihiga kuivama hommikul lasen õhukese kihi juurde ja siis lakin ära.
Ja siis teisel küljel esimene ja tagumine tiib.
Aga pean vist vasaku tiiva ka üleni tegema, kuna jäi rant pooleldi paistma...

KAs on võimalik see rant välja lihvida,kui lakk peal, või kui ei saa,kas saab kuidagi tasandada või hajutada millegiga? Poleerimisega või vahatamisega vms???

Vasta
#13
Kui oled lohakalt kruntinud/lihvinud, siis jääb peale värvimist veel selgemini see koht näha. Peale lakkimist on asi päris hull. Ehk juba algul tehtud vead jäävad. Kui lakk ise jääb kananahka, õrnalt kohati jookseb, siis selle teinekord lihvib välja (oleneb suuresti laki paksusest).
Lakkimine minu meelest on kõige keerulisem, laki kihiga peaksid tegelikult ka kõrvalised detailid samasse tooni hajutama- seda parem ära (veel) proovi. Ruum peaks olema kusagile 25 kraadi juures, loomulikult peab ka auto ise soojenema. Laki kihtide vahele jäta julged 15min, esimene kiht peab korralikult nakkuma enne kui järgmise peale lased, muidu jookseb kõik Wasted
Vasta
#14
Jah, sellega läks halvasti, kuna proovin alles. Tongue
Aga eks ma vaikselt üritan, järgmise autoga juba kogemus olemas.
Hetkel kaks kihti ja õrnemad kihid. Kardan, et jäi väheks väevi,et üks kiht jäi vist puudu.
Kõrval uksel oli alumine osa ainult teha ja väga kena tulöi,et ülemise osaga sama.
Kuid kõrval uks tahaks ühte kihti juurde. Enam vist ei tasu sinna juurde panna? Kui lakk peal?

KAS ON mingine nipp vi võimalus,et teibi ääres lõppenud värvikiht ära hajutada või saab poleerimisega ka enam-vähem?


Noh,seal ikka kül öösel. Suur angaar.
Päeval teen puhuri abil seda, kütte pealt töötab,et korralikult kütab ka.
Kahjuks ruum liiga suur,et ruumi kütta,et puhur sellel küljel mida teen.
MA jätsin kusagil 30 minutit.
Loodan,et saan homme parema tulemuse teisel küljega.

Eusa_wall
Vasta
#15
No kui üritad siis arvesta,et aluspind peab olema prfektselt sile kuna metallikvärv toob ka kõige peenemad liivapaberijäljed nähtavale. Kasuta vahalappi,et saada tolmuosakesed ilusti kätte. Usun,et sul on ikka värv ja lakk eraldi,mitte ühekomponentne. Alusvärvi kanna pinnale alguses kaugemalt tolmutades,nii 3-4 korda lase veits kuivada ja siis esimene paksem kiht ja siis teine.Paksem ,mitte paks,kuna uputades jääb see ebaühtlane,et saada asi ühtlasemaks kui on juba grundi ilusti ära katnud siis võid juveel üritada kaugemalt tolmutada kuni pind ühtlane. jube keeruline seletada aga see metalliku kiht jääbki õhuke ning matt mitte nagu tavalisel värvil. Lakk toob tera esile ja teeb kaitsva kihi. Lakiga sama teema algul tolmuta ühtlaselt,lase kuivada kuni natuke nakkub siis esimene kiht mitte eriti paksult,lase kuivada ja siis teine kiht ühtlaselt paksem.Ära püstolit hetkekski seisma jäta edasi liigu umbes poole lehviku laiuse kaupa ülevalt alla. Oeh keeruline. Põrand ja seinad kasta märjaks kui võimalikja väldi tuuletõmmet.Ja puhurid keerutavad vaid tolmu üles,ruum katsu enne kuidagi soojaks saada ja enne ära puhurit puutu kui asi tolmukuiv.!!! Teibid kisu ära niipea kui värv enamvähem kuiv ja vaata et teip tagurpidi vastu värvi ei lähe,st.selle poolega kus on värv.Kui võimalik siis karesta veepaberiga ja veega see natuke kindlam algajale ja kjälgi et grundi ja värvi üleminekutel ei jääks mingisuguseid rante,pind peab saama ühtlaselt sile.!!
Raske nii seletada aga kui on veel küsimusi kirjuta privasse.
Edu värvimisel!
Kui ei saanud piisavalt lakki,karesta kergelt üle ja laki uuesti! Siis peaks piisama ühest õhemast ja ühest paksemast kihist st. läikest.
Vasta
#16
Meclce tänud vastamast ja kõgile teistele.
Sinu jutt oli päris hea, oleksin pidanu seda varem lugema. Big Grin
Aga ,kahjuks jah, ei olnud mul muud garaaži ,kui suur angaar ja seal eriti sooja pole kusagilt saada peale selle puhuri. Eks see sai natukene kkrobelne kohati,aga lõpp resultaat oli/tundus päris hea.
Kuid tulevikus kasutan seda tolmutamist eelnevalt rohkemalt, hetkel tegin 1-2 kihti tolmutades.
Kõige haige oligi see, kui tilkus värvi üleval alla, topsi ülemisest avast tuli üle millegi pärast.
Ok, juhtus kaks korda, sain enam-vähem korda.
Ja siis oli tulemas viimane ilus kiht, ja olin lõpus pm ,tehtu ja ikka pidi lõpus tilkuma. Siis tuli veel kaks kihti juurde või kolm, koos vesiliivakaga nühkimist . Eusa_wall
Aga lõpuks jälgisin seda korki pinksalt ja enam ei juhtunudu sellist jama, äkki kallutasin vahel liialt.
Kuid ,nüüd küsimus,et mis saab, suht külm seal,et kuivab ,ära kpll,aga kas võin homme juba autoga sõita,või lasen p'eva veel seal kuivada.
Ning laupäeval poleerida üle?
Või homme poleerin?

Ning nüüd suur küsimus,et kuidas poleerimine välja näeb?
Et kas peaksin õrnalt tegema ja ,kui on ühel küljel esimene tiib tehtud,uks ja tagumise ukse alumine osa ning tagumise tiiva pool osast. Et, kus peaksin tugevamalt tegema,vajutama? Või kauem tegema neid kohti,kus värvitud või just vähem ja siis need kohad mis vanad ,et neid kauem poleerida? Või kuidas?

Eusa_wall
Vasta
#17
No tubli,julge pealehakkamine on pool võituSmile Kõik ei peagi õnnestuma esimesel korral seda enam,et asi puudutab ikkagi auto värvimist ,mida õpitakse aastaid ja mõnest ei saa siiski asja.
Poleerimisega katsu ikka kannatada natuke,las värv kivistub korralikult ära.!! Seda enam kui ruum on külm. Sa võid ju puhuri nüüd nende detailidepeale suunata. Vaata et liiga läheale ei pane ja värvi keema ei lase.!!
Poleerimine ka selline tunnetamise asi. Ja miks sul üldse poleerida vaja kui tulemus rahuldab. Aga no...Sul vaja siis sebida kuskilt relakas,millel saab põõrdeid reguleerida . siis poleerimiskettad. Kõige lihtsam kasutada -osta universaalne poleerimispasta,küsi poest kes tegelevad auto maalri tarvetega nemad oskavad soovitada,ma pole nii ammu enam sellega tegelenud ja uusi paremaid asju on kindlasti peale tulnud. Mina kasutasin 3M tooteid. Ettevaatlik pead olema just igasugu kõrgemate-teravamate rantide ja äärtega.! Üleminekud soovitavalt karesta no kindlusemõttes mingi u.1200-se vesipaberiga ja siis ürita poleerida.Plastikdetailid teibi kindlasti kinni.
kuna sa ei tea kui paks sul lakikiht peale sai siis tasub olla väga tähelepanelik. Ülemineku kohtasid sa päris korda ei saagi kui eelnevalt lakki vanalt pinnalt üleminekukohast ära ei karestanud. Kui karestasid siis pole asi nii hull,lihtsalt poleeri.Jama on ka see kui sul pind jäi kohati ebatasane või kehv,sealt on kiirelt võimalik mingi jama välja poleerida ja siis uuesti värvima.!!
Aga ega muidau ei õpi kui ei proovi.!!
Edu toimetamises!!!
Vasta
#18
Heh ,jah sai üllatavalt hea isegi, aga eks nägn vaeva, liivapaberi ja vesikaga nühkisid halvad kohad alati ära ja uued kergemad kihid peale ja oli kena.
Ma ei tea,kuidas siia pilte saab üles riputada, muidu oleks võinud üles riputada.
Poleerida tahaks, et oleks läige kenasti ühtlane ja sest lakitud kohad on ikka karedamad, kui vana pind, mis on poleeritud ju aastaid ja vahatatud jne.
Kas homme poleerida on veel liiga vara?
Täna jätsin auto välja ja õhtul panen garaaži tagasi.
Plaanis oli homme poleerida. Aga arvad,et vara?
Ma saan selle masina 2 päevaks 8 euro eest ja pasta ning otsikud poleerimiseks.
Ma saan autovärvimistoodete müüja käest masina, et ei usu,et tal see väga vana oleks.
Üleminukud tegid kenasti ,et tolmutasin püssiga ja sai kena.
Ainult ühes kohas on,see oli kõige esimene detail,aga seda pm pole näha.

Just, tänud vastamast.

Loodan,et saan hakkama, aga ega ma üritangi õrnalt poleerida,et mitte liialt, et väike läige peal lihtsalt oleks.


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 315 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 261 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124, värvi kood ? 966mkr 5 3,962 01-05-2019, 01:36 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W212 kuidas eemaldata esimesi peatugesi Eric 2 2,506 08-08-2018, 11:14 AM
Viimane postitus: Eric
  kuidas keerata w210 2.9 td 95kw pumpa peale kalvi1991 3 3,188 15-03-2017, 12:59 PM
Viimane postitus: pukkko
  W123 diisel, kuidas ehitada tahhomeetrit. comoon 5 4,134 14-06-2016, 10:23 PM
Viimane postitus: Laur
  w124 Kuidas saaks voolu salongi vedada? vana-lõõts 9 6,487 02-06-2014, 04:40 PM
Viimane postitus: vana-lõõts
  Kuidas käib W124 200D 53kw väntvõlli rihmaseibi eemaldamine. comoon 2 2,307 20-06-2013, 03:58 PM
Viimane postitus: comoon
  K: Kuidas käivad ära 210-l 2001a. stanged!? meclce 1 2,396 11-04-2013, 11:37 PM
Viimane postitus: Lääne
  Värvi valik Swedcar 1 2,312 10-03-2013, 01:26 PM
Viimane postitus: DieForADequila



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne