Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,7 diisel kõigutab pöördeid tühikäigul.
#1
Tere!
Auto, millest jutt, on küll ainult südame poolest Mercedes, a ehk oskab keegi tarka nõu anda. Jutt on 2004a Jeep Grand Cherokeest, millel aiste vahel Mercedes-Benz 2,7 masuudipress. Ja too mootor kipub aeg-ajalt tühikäigul pöördeid kõigutama. Mitte midagi hirmsat, a siiski häirivalt. Pöördeid kõigutab ainult sooja mootoriga ja tahhoka järgi vaevunähtavalt, samas tuntavalt. Ja mitte alati, mõni päev käib nagu antsu viiul, teine päev kõigutab pastajanna. Gaasi tallates on kõik ok, tõmme ja kütusekulu on normis. Olen käinud selle murega Lesvenis, kõik parameetrid on korras, ühtegi veateadet ka ei anna. Neil päevadel, kui teeninduses juhtmed taga on, käitub raibe enamvähem eeskujulikult. Icon_rolleyes Igaks petteks puhastati Lesvenis õhulugeja, EGR, ja vahetati prooviks rail`i otsas olev surveregulaator. Ei miskit. Pihustid on tehtud miski 30000 tagasi, kõrgsurvepump on käinud 15000.
Miskeid mõtteid? Mida kapoti all veel näppida-uurida või kelle kuurde viia?
Tänud ette.
PS. Olen proovinud erinevatest kohtadest tankida ja kasutanud igatmasti lisandeid. Sama seis.
Vasta
#2
(21-02-2013, 05:34 PM)kadjakas Kirjutas: ...
kelle kuurde viia?
...

Siinne kasutaja WDB240 on ilmselt kõige pädevam. Ehk silmab ka tema varsti seda teemat...

Kas pöörete kõigutamine lõpeb iseenesest või peab sõitma minema?
Ega kõikumine mõne abiseadme lülitumisega (peamiselt kliimapump või rooli näppimine) seotud ole?
Vasta
#3
(21-02-2013, 06:02 PM)v6sa Kirjutas:
(21-02-2013, 05:34 PM)kadjakas Kirjutas: ...
kelle kuurde viia?
...

Siinne kasutaja WDB240 on ilmselt kõige pädevam. Ehk silmab ka tema varsti seda teemat...

Kas pöörete kõigutamine lõpeb iseenesest või peab sõitma minema?
Ega kõikumine mõne abiseadme lülitumisega (peamiselt kliimapump või rooli näppimine) seotud ole?
Kõigutamine lõppeb suvahetkel, "gazuitamine" ei pruugi kõigutamist lõpetada. Kui gaasipedaal lahti lasta jätkub enamasti sama jama. Ja siis lambihetkel on kõik jälle tip-top.
Näib, et rihmaga seotud virblitest see jama ei tule. See kas mingid asjad taha lülituvad, ei muuda seisu. Võtan nv-l prooviks rihma tagant ära, vaatab, mis siis teeb. Pm võib ju ka genekas vigurdada, kuigi laadimine on ok.
Vasta
#4
Olen 99% kindel, et rõhuregulaator kõrgsurvetoru salongipoolses otsas. Võin prooviks pakkuda kasutatud korralikku/korralikke, veendumaks veas.
Vasta
#5
(22-02-2013, 02:34 AM)e220 Kirjutas: Olen 99% kindel, et rõhuregulaator kõrgsurvetoru salongipoolses otsas. Võin prooviks pakkuda kasutatud korralikku/korralikke, veendumaks veas.

Sama hästi võiks pakkuda juhtmevigastust, pistiku halba kontakti, turbo juhtimise riket...

Mida näitab arvuti siis, kui mootori pöörded kõiguvad?
Vasta
#6
(22-02-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:
(22-02-2013, 02:34 AM)e220 Kirjutas: Olen 99% kindel, et rõhuregulaator kõrgsurvetoru salongipoolses otsas. Võin prooviks pakkuda kasutatud korralikku/korralikke, veendumaks veas.

Sama hästi võiks pakkuda juhtmevigastust, pistiku halba kontakti, turbo juhtimise riket...

Mida näitab arvuti siis, kui mootori pöörded kõiguvad?

Lesvenis krutiti uus regulaator rail`i otsa. Sõitsin paar päeva, sama seis. Aga aitähh pakkumast ja kaasamõtlemast.

Mida näitab arvuti? Kõik oleks justkui korras, a nagu ennist ütlesin, testipäevadel käitub mootor enamvähem kultuurselt. Pisut-pisut ainult kõigutas.
Samas, eile õhtul pimedas märkasin, et paaril järsemal pidurdamisel tõmbas justkui armatuuri-valgustust tuhmimaks ja puterdas. Laadimise tulukest põlema ei löönud. Kuna eile katkusin kütusevollasid lahti ja vahetasin kõrgsurve-pumpa minevate voolikute O-rõngaid, võis see puterdamine olla ehk kütuse mitte-kättesaamisest. Varem justkui sellist tulede vilgutamist pole olnud. Viskan homme igaks petteks testri külge sõidu ajaks, vaatab, mis nö pardapinge teeb.
Vasta
#7
Omal oli pikalt sama probleem kuni auto lõpuks teele seisma jäi.
Probleem lahenes siis kui kõik 8 tihendit küttesüsteemi torustikus vahetatud sai.
Nimelt kusagilt imes õhku vahele.
Arvuti ei näidanud samuti mingit anomaaliat.
Auto on nagu laps kes arsti juures ei kurda midagi.
Kurjajuur
Vasta
#8
(22-02-2013, 11:21 AM)kadjakas Kirjutas: ...
Varem justkui sellist tulede vilgutamist pole olnud. Viskan homme igaks petteks testri külge sõidu ajaks, vaatab, mis nö pardapinge teeb.

Geneka vabajooksusidur kinni?
Vasta
#9
(22-02-2013, 11:30 AM)v6sa Kirjutas:
(22-02-2013, 11:21 AM)kadjakas Kirjutas: ...
Varem justkui sellist tulede vilgutamist pole olnud. Viskan homme igaks petteks testri külge sõidu ajaks, vaatab, mis nö pardapinge teeb.

Geneka vabajooksusidur kinni?
Mõtlesin sellele ka ise eile õhtul korra. Kui see on ka pingutivedru ära kurnanud ja/või genekat väsitanud, võib pöörete kõikumine sealt alguse saada. Lõdva rihmaga osad virblid aegajalt libisevad... Mitte eriti tõenäoline, a võtan paremate versioonide puudumisel töösse. Kakun nv-l rihma maha (autol, ennast rihmaks ei tõmba) ja uurin seda värgeldust pisut.

Vasta
#10
Lisan veel ühe variandi. Kas Jeebil lisasoojendi on? Mul W210 sama mootoriga ja tükib ka tööle sõites aeg-ajalt pöördeid kõigutama. Samas kui mootori lisasoojendus salongist välja lülitada, siis püsivad pöörded ilusti paigas. Kuna pole seni autot arvuti taha saanud ühendada, siis ajutise lahendusena töötab sõidusoojendi väljalülitatuna hoidmine.
Vasta
#11
(22-02-2013, 01:33 PM)erkilo Kirjutas: Lisan veel ühe variandi. Kas Jeebil lisasoojendi on? Mul W210 sama mootoriga ja tükib ka tööle sõites aeg-ajalt pöördeid kõigutama. Samas kui mootori lisasoojendus salongist välja lülitada, siis püsivad pöörded ilusti paigas. Kuna pole seni autot arvuti taha saanud ühendada, siis ajutise lahendusena töötab sõidusoojendi väljalülitatuna hoidmine.

Jep, olemas see virbel: http://www.youtube.com/watch?v=MvJHnrDclNU Jeepil toda vaigistada ei saa salongist. Olen jälginud tema rakendumist ja seos pöörete kõikumisega näikse puuduvat. Just NÄIKSE. Arvutiekraanil näikse auto ka korras olevat. Enne rihma maha kakkumist kisun tollel kastil juhtme tagant, et sidur ei rakenduks. Vaatab, mis siis toimuma hakkab. Tänud, erkilo!
Vasta
#12
Nii, alustuseks: kena Vabariigi aastapäeva!
Nüüd tänastest tegemistest.
Installisin salongi testri jälgimaks nö pardapinget. Esialgse seire kohaselt on kõik korras,
EDIT: pikem mõõtmine näitab, et maanteel sõites 14,6; pikemal tühikäigul langeb sujuvalt 14, 4 peale. Ja käitub jälle eeskujulikult, pöõrded paigas. Rape.Rolleyes

Kakkusin hommikul rihma maha. Kuskil miskit takistust pole, kõik, mis veerema peab- ka veereb. Rihmapinguti on ok. Geneka sidur ja lisasoojendi toimivad nii, nagu peavad. Blj.
Lähemal uurimisel avastasin kõrgsurve-pumba külje alla voolikute liitmiku juures õrna laga. Niipalju, kui käiva mootoriga jälgisin- õhumulle näha polnud ja juurde ei lekkinud ka. Siiski, tegelen sellega.
Katsun järgmine nädal kütusevoolikud ära vahetada, ja kui miskit ei muutu, viin uuesti kuskile diagnosti. Las uurivad jälle, ehk seekord näkkab.
Ja loomulikult: kui kellelgi on veel mõtteid- andke tulla!
Päikest ja asju!

Vasta
#13
(24-02-2013, 02:19 PM)kadjakas Kirjutas: ...
Ja käitub jälle eeskujulikult, pöõrded paigas. Rape.Rolleyes
...

Kui nii, siis ei ole ka diagnosti asja enne, kui probleem üleval. Olematut viga ei saa diagnoosida.Eusa_wall

Ehk oota ja jälgiUnibrow
Vasta
#14
(25-02-2013, 10:07 AM)v6sa Kirjutas:
(24-02-2013, 02:19 PM)kadjakas Kirjutas: ...
Ja käitub jälle eeskujulikult, pöõrded paigas. Rape.Rolleyes
...

Kui nii, siis ei ole ka diagnosti asja enne, kui probleem üleval. Olematut viga ei saa diagnoosida.Eusa_wall

Ehk oota ja jälgiUnibrow

Mnjah, ta, kurask, käitub diagnostis ja ka niisama garaažis uurimise ajal alati eeskujulikult. Peaks korra Kuusakoski väravasse sõitma või mõne metalli-hundi visitka armatuurile poetama. Ehk taltub lõplikult. Rolleyes
Vasta
#15
Viimase nädala on käitunud enamvähem viiskalt. Paaril korral on kõigutanud-puterdanud kergelt.
Kütusevoolikute kallale pole seni jõudnud. Miski külmetus on kallal ja ei tihka eriti garaažis võimelda.
Vasta
#16
Nii, näikse, et hakkab looma. Täna õnnestus esimest korda kõikumine/kakkumine pildile püüda- üks pihusti trikitas. Järgmine nädal läheb "tuuningusse".
Vasta
#17
(08-03-2013, 02:41 PM)kadjakas Kirjutas: Nii, näikse, et hakkab looma. Täna õnnestus esimest korda kõikumine/kakkumine pildile püüda- üks pihusti trikitas. Järgmine nädal läheb "tuuningusse".

Ootuspärane leid.

Hoia arengutega kursis...Thumbsup
Vasta
#18
Kannan ette järgmist:
Eelmisel neljapäeval raviti toda rääbakat pihustit.
Sellest ajast pole kõigutamist/puterdamist enam täheldanud.
Ootame-vaatame.
Tänud kaasamõtlejatele!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb C220cdi 2016a. 2.1 125kw om651 tekib sooja mootoriga tühikäigul kummaline hääl. Siim20 0 401 12-01-2023, 08:20 PM
Viimane postitus: Siim20
  Vito 3,0v6 OM642 tõstab ise pöördeid helitehnik 3 878 16-12-2021, 05:07 PM
Viimane postitus: helitehnik
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,462 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  300E-24 tühikäigul 2 silindril säde puudub - Korras! kubilius 10 6,362 02-01-2018, 12:25 AM
Viimane postitus: kubilius
  E280 diisel 2008a, lärmakas mootor goandwax 6 5,628 05-08-2016, 05:33 PM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes Benz C200 W204 2010 diisel jahutusvedelik Fisher 1 2,663 01-08-2016, 10:18 AM
Viimane postitus: Fisher
  Diisel ei käivitu nostromo 3 4,156 29-07-2016, 01:06 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Mb W124 3.0 Diisel eelsüüde 007MCX 14 9,044 16-05-2016, 08:29 PM
Viimane postitus: ktmduke
  C270 CDI diisel, ei käivitu reimoristla 2 3,668 23-11-2015, 01:28 PM
Viimane postitus: reimoristla
  K: 350 td `95a tühikäigul hele suits? piitre 19 15,125 20-03-2014, 11:14 AM
Viimane postitus: piitre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne