Postitused: 55
Teemad: 10
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Tere.
Probleem nimelt järgmine, et 92 aasta CE 230 pagasniku luuk hakkas mässama ja ei taha enam lukku jääda. Ei aita ka keskluku lahti-kinni keeramine. Päeval oli päris ära külmund ja ei tahtnud luuk lahtigi tulla aga nüüd kui lõpuks tuli ei taha enam lukku jääda, luuk ise on korralikult kinni ja kõik aga väga ei tahaks lukust lahti luugiga autot siiski jätta. Ehk oskab keegi aidata.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
13-01-2013, 06:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2013, 06:39 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Sinna koguneb kondents ja mitte vähe,eks see siis külmub.Pagassis lukumehhanismi ees peaks olema luuk või kate,tee lahti ja fööniga kuivata.Ja alati võid ka võtmest kinni keerata.Ise olen enne talve kõik need plastikud ära võtnud,et õhk pääseks liikuma.
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Talve hakul oli omal sama probleem w203ga, vahet polnu kas tegid lahti nupust või käe pidemast kinni enam ei jäänud. Sai lastud pudel lukusula ja siis owd-40 õli ja nüüd toimib
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Nagu nordrainbow kirjutas, tõenäoliselt see lukustus mehanism on seespool kinni jäänd, kui selle katte eest ära võtad siis näed seda pulka/hooba. Seal hea oleks see puhastada ja uuesti määrida, vana tavot tõenäoliselt juba nii paks ja must. Ajutiselt saad liikuma nii kui käega seda vähe kaasa aidata.
Enda autol oli sama jama ja nii sai see lahendatud.
Turbo
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ma näppisin plastikkatte alt mingit varrast ja hakkas toimima
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
04-03-2013, 01:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2013, 01:48 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Bemmil oli pagassi luuk nii kinni kiilunud,et ei liikunudki edasi ega tagasi. Tegin nii, keerasin luku pagassi kyljest lahti ning votsin selle luku pesa sealt seest valja. Luku pagassipoolses osas oli selline paksem seib mida keerates tuli kogu krempel luku sees valja. See luku systeem oli selline, et kui keerasid lukku, siis teisel pool lukku oli yx kabi selline mis keerutas ennast selle hoova ette mis lyku sisse lykates lykkas pagassi lahti.
Tagasi teema juurde, votsin selle sisu valja ning seal sees oli tohutult igast sodi ning kuivanud samamoodi. Tombasin salfakaga puhtaks seest ning sain mingil maaral juba systeemi liikuma. Olitasin natukene selle sisu seinu ning ka selle valja tommatud osa v2limisi seinu. Lykkasin luku sisu tagasi siis sisse ja panin selle seibi sinna tagasi peale kinni,et luku sisu rohkem valja ei tuleks.
Lisaks sellele see auk kus siis valjast pool nuppu sisse lykkad oli natukese nihkes luku endaga. Kergelt liivapaberiga poole kuni 1 milline augu suurendus, maarisin ka selle augu ymbruse oliga ara ning kindluse mottes ujutasin ka terve luku systeemi oliga yle. Parast tagurpidi ja lasin valja valguda mis kannatas veel valja tulemist. Kenasti olitatult ja kaitub nagu uus.
Mercedesel ei pruugi olla kyll systeem sama kuna hetkel endal ei ole kaest naidet votta, aga usun et loo moraal see, et see samune sisu mis seal sees on ei pruugi mitte ainult kuivanud olla vaid ka igast saasta tais sonaotseses mottes. Mina leidsin koguni 2mm kivikesi sealt.
Void ka lasta koik muud lukuga seonduvad liikuvad osad oliga yle. Eeldan,et olitatud osa peaks aitama ka kylmumise vastu, aga pead ei anna,et see ka tosi on.
Joudu ja jaksu.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !