Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Tere. Mure selline, et tühikäigul mootor justkui jätaks aegajalt 1 silindi töö vahele. Diagnostika ei näita mitte midagi ja kõik justkui toimib.
Lõpuks saadeti auto aju remonti !
Kas sellest võib abi olla ja kui ei siis millele peaks pilgu peale viskama veel ?
auto juba 2 nädalat seisnud remonditöökojas ja ei leita seda viga ......
tänud vastajatele
autoks MB C200 2.2CDI 85 KW 2003
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
kas pihustid on kontrollitud
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(23-01-2013, 09:12 PM)laf1247 Kirjutas: kas pihustid on kontrollitud
pihustid vahetatud ca 3000 km tagasi . hooldusraamatus ilusti kirjas eelnev ajalugu mulle suht tundmatu, kuna alles ostsin selle
loodan et ei saanud halba kauppa
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(23-01-2013, 09:17 PM)Kupskin Kirjutas: (23-01-2013, 09:12 PM)laf1247 Kirjutas: kas pihustid on kontrollitud
pihustid vahetatud ca 3000 km tagasi . hooldusraamatus ilusti kirjas eelnev ajalugu mulle suht tundmatu, kuna alles ostsin selle
loodan et ei saanud halba kauppa
Pihusti korrektsioone vaadates ei tule välja millises silindris viga on?
Sellejaoks on vaja vähemalt KTS-i, või midagi paremat
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
aga see aju remont ,, kas lihtsalt profülaktika?
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Kas see on see probleem, et auto pöörded kõiguvad tühikäigul ja auto vibreerib seetõttu?
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(23-01-2013, 09:31 PM)Iphica Kirjutas: Kas see on see probleem, et auto pöörded kõiguvad tühikäigul ja auto vibreerib seetõttu? nii ta teeb
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mul on endal sama asi C220 CDI-l. Samuti ei ole ma rahul kiirendusega, vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.
Hakkan selle probleemiga tegelema ise märtsi alguses, kui reisilt tagasi tulen. Olen välismaistes foorumites uurinud seda probleemi. Ühel lahendas sarnase probleemi õhukulumõõtja (või sellega seoses oleva anduri/sensori) vahetus. Soovitan seda uurida järgmisena.
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Tere
Mul oli sama probleem, aga vahetasin rõhuandur ära.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
03-02-2013, 03:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2013, 03:51 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Seltsimehed, olles mõningate CDI-dega kokku puutunud, võin öelda, et jahedate ilmadega põhjustab tühikäigu jamasid sageli lisasoojendus, mis alles kuskil mootori 70 C juures (väidetav täpsustus Saksa foorumist: mootor alates 76 C või välisõhk alates +8 C) välja lülitub ja seega kui õues miinused, ei teegi seda üldse.
Väljendub see auto mootori hooti värisemises, nagu tahaks korraks seisma jääda ja ka silmaga (nt armatuurivalgustuselt või tuledelt) nähtavas voolukõikumises, mis tegelikult eelneb murdosasekundi jooksul mootori värinale - ehk siis põhjus on voolukõikumine ja mootori ebaühtlane töö on pigem tagajärg.
Seega enne kui kõike kallist ja hirmsat kahtlustada, tasub korraks proovida lisasoojendus menüüst (C-klassil puhul siis) välja lülitada ja vaadata, kas siis ka auto sama moodi käitub.
PS! Sama on täheldatud muide ka BMW lisasoojenduste puhul ja kuna nendel autodel ei saa seda käsitsi välja lülitada, tõmbavad mõned "arenenud" automüüjad juhtme õige natuke pistikust välja, nii et palja silmaga peale vaadates ei saa arugi, et probleeme olla võiks ja alles lisasoojenduse elustamisega alustades tõde päevavalgele tuleb.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Taunoga 100% nõus. Ka enda 270 CDI-l täheldasin mootori jõnksatusi näiteks foori taga seistes. Tuhatoosi kõrvalt OFF nupule vajutus ja jama kadunud.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-01-2013, 10:06 PM)Iphica Kirjutas: ...
vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.
...
Enne tormamist mõõda üle, mitu sekundit see "jõle kaua on". Kui turborõhku ei ole, ei ole ka võimsust (muhhahhaaa....). 2,2 ongi sihuke petlik loomake: elavaloomuga ja väikese söömaga, kuid kõik on kohe mängus. Olen ise kogenud, et asjade hapuksminnes võib lisavõimsuse puudumine sekundid vääääga pikaks venitada.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(04-02-2013, 10:38 AM)v6sa Kirjutas: (23-01-2013, 10:06 PM)Iphica Kirjutas: ...
vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.
...
Enne tormamist mõõda üle, mitu sekundit see "jõle kaua on". Kui turborõhku ei ole, ei ole ka võimsust (muhhahhaaa....). 2,2 ongi sihuke petlik loomake: elavaloomuga ja väikese söömaga, kuid kõik on kohe mängus. Olen ise kogenud, et asjade hapuksminnes võib lisavõimsuse puudumine sekundid vääääga pikaks venitada.
No ma olen sõitnud ka teiste klasside CDI-dega ja omast arust tean, kaua see normaalne mõtlemisaeg olema peaks. Siiski ma huupi ei hakka pakkuma, üritan sekundid ära mõõta millalgi.
Aga - lisasoojenduse probleemiga antud auto puhul tegu ei ole. Auto on toodud Eestisse Itaaliast ja lisasoojendust tal ei ole - menüüs pole sellist asja kohanud.
|