Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ml 270 cdi akutulega probleem
#1
probleem siis sellise masinaga ml270 cdi 2000a W163

mure selline et vahepeal hakkab aku tuli yhtlase sõiduaeg vilkuma aga kui gaasi anda kustub ära. ning eile õhtul hakkas vilkuma siis kui jõulisemalt natukene pidurdada.

probleem algas siis kui sai ykspäev natukene kõvemini muusikat kuulatud kus subwoofer myrtsus korralikumalt.

milles võib viga olla kas näiteks kenekas on läbi või pingeregulaator või mis.
äkki oskab keegi aidata
Vasta
#2
Genekas võib olla varsti läbi, endal olid samad sümptoomid, aga mul 124-l veel hakkasid põlema kõik tuled ja siis oligi genekas surnud Smile
Vasta
#3
(26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata

Töökoda oskab.

Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat.Icon_rolleyes Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.
Vasta
#4
(28-01-2013, 09:45 AM)v6sa Kirjutas:
(26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata

Töökoda oskab.

Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat.Icon_rolleyes Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.

see oli mul esimene asi mis mõõtsin. kuna õpin autotehnikuks TTHK-s.
pardapinge on stabiilne 14,42 sõiduajal pole saanud kontrollida kui tuli vilkuma hakkab kohapeal seistes ta ei vilgu kui siis harva. siis juhtmed on juba yle vaadatud aku on kontrollitud. sai isegi laadimisvoolu mõõdetud otse genekalt. muud ma teha nagu ei mõista diagnostika saan ka täna äkki ära teha aga vaevalt seegi miskit targemat näitab.
Vasta
#5
(28-01-2013, 10:43 AM)taurts Kirjutas:
(28-01-2013, 09:45 AM)v6sa Kirjutas:
(26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata

Töökoda oskab.

Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat.Icon_rolleyes Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.

see oli mul esimene asi mis mõõtsin. kuna õpin autotehnikuks TTHK-s.
pardapinge on stabiilne 14,42 sõiduajal pole saanud kontrollida kui tuli vilkuma hakkab kohapeal seistes ta ei vilgu kui siis harva. siis juhtmed on juba yle vaadatud aku on kontrollitud. sai isegi laadimisvoolu mõõdetud otse genekalt. muud ma teha nagu ei mõista diagnostika saan ka täna äkki ära teha aga vaevalt seegi miskit targemat näitab.

Kui õpid autotehnikuks, peaks nagu mingi elementarne teadmine auto toimimisest olemas olema. Siis miks ei lisanud sa kohe mõõtmistulemust oma jutu juurde, kui see olemas oli? Või on tore vaadata, kuidas inimesed huupi pakkuma hakkavad?

Äkki oled pinget seiranud ka siis, kui vilkumine toimub? Kas pardapinge püsib või kukub laadimine sel hetkel ära? Pardapinge saad kenasti käte muu hulgas sigaretisüütlist.

Geneka tabletivahetus on lihtne, ühtlasi saab kohe pildi ette kontaktrõngaste seisundist. Aga seda on mõtet teha siis, kui pinge tõepoolest kõigub. Kui pinge püsib stabiilselt 14,x V peal ja tuli ikka vilgub, tasub elektriskeemist näpuga järga ajama hakata.
Vasta
#6

Kui suur siis see laadimisvool otse genekalt mõõdetuna oli?
Vasta
#7
sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.


täpsustaks seda et mõõtmised on tehtud nii nagu reaalelus ehk tuled põlevad muusika mängib.

loogiliselt saan aru et sõites on tarbimine veits suurem. automaat kast vajab voolu, pidurituled jne aga sellest ei saa aru et vool ei lange alla 14,13 kordagi mis ei tohiks panna tuld vilkuma. bmw-l hakkas tuli põlema alles 13,20v peal. ja imelik on ka see et kohapeal seistes on vool 14,30v (mesal) aga tuli vahepeal vilgub ikka. ahjaa bmw-l oli viga lõpuks selles et geneka kyljes oli 1 peenike juhe läbimõõduga 0,75 mis oli katkenud ja tänu sellele läks tuli põlema aga teadmatuks jäigi mis tagamõte sellel juhtmel oli peale armatuuri tule. kas mesal võib olla samasugune probleem. sest laadimispinge niimadalaks ei muutu et peaks panema tule vilkuma. või on mesal see eriti tundlik.

Vasta
#8
(29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.


täpsustaks seda et mõõtmised on tehtud nii nagu reaalelus ehk tuled põlevad muusika mängib.

loogiliselt saan aru et sõites on tarbimine veits suurem. automaat kast vajab voolu, pidurituled jne aga sellest ei saa aru et vool ei lange alla 14,13 kordagi mis ei tohiks panna tuld vilkuma. bmw-l hakkas tuli põlema alles 13,20v peal. ja imelik on ka see et kohapeal seistes on vool 14,30v (mesal) aga tuli vahepeal vilgub ikka. ahjaa bmw-l oli viga lõpuks selles et geneka kyljes oli 1 peenike juhe läbimõõduga 0,75 mis oli katkenud ja tänu sellele läks tuli põlema aga teadmatuks jäigi mis tagamõte sellel juhtmel oli peale armatuuri tule. kas mesal võib olla samasugune probleem. sest laadimispinge niimadalaks ei muutu et peaks panema tule vilkuma. või on mesal see eriti tundlik.

Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...

Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?
Vasta
#9
(29-01-2013, 10:43 PM)v6sa Kirjutas:
(29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.


täpsustaks seda et mõõtmised on tehtud nii nagu reaalelus ehk tuled põlevad muusika mängib.

loogiliselt saan aru et sõites on tarbimine veits suurem. automaat kast vajab voolu, pidurituled jne aga sellest ei saa aru et vool ei lange alla 14,13 kordagi mis ei tohiks panna tuld vilkuma. bmw-l hakkas tuli põlema alles 13,20v peal. ja imelik on ka see et kohapeal seistes on vool 14,30v (mesal) aga tuli vahepeal vilgub ikka. ahjaa bmw-l oli viga lõpuks selles et geneka kyljes oli 1 peenike juhe läbimõõduga 0,75 mis oli katkenud ja tänu sellele läks tuli põlema aga teadmatuks jäigi mis tagamõte sellel juhtmel oli peale armatuuri tule. kas mesal võib olla samasugune probleem. sest laadimispinge niimadalaks ei muutu et peaks panema tule vilkuma. või on mesal see eriti tundlik.

Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...

Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?

puhastasin aind aku omi kenekat pole veel näppinud aga vaatan nv võtan asja käsile ja uurin keneka juhtmeid ja kereyhendust.
tänud prääguseni.
Vasta
#10
(29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.

Nonii TTHK kasvandik!Icon_razz

Mitte voolu sa ei mõõda vaid PINGET!

Ja mingeid 0.10V kõikumisi pole mõtet taga ajada.


(29-01-2013, 10:43 PM)v6sa Kirjutas: Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...

Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?

Kas sa v6sa ei arva, et kui mootoril oleks mass kehv siis ka starterit enam naljalt ringi ei ajaks?

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb r320 cdi ei käivitu alan2222 0 270 11-01-2024, 07:55 PM
Viimane postitus: alan2222
Video ML 270 abi mootor swagiebear 7 1,156 07-05-2023, 10:30 PM
Viimane postitus: swagiebear
  W166 ML 350 bluetec probleem kiirendades. Lahendus leitud Rai66 29 5,169 31-03-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: Rai66
  Mercedes benz ML 270 Laizza 1 906 21-07-2022, 09:22 PM
Viimane postitus: vreps
  W164 tagatulede probleem EvertS 4 1,205 29-11-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  ML 320 cdi 2008.a MarksT 1 973 11-03-2021, 08:52 AM
Viimane postitus: Zlang
  ML 320CDI 2008a W164 piduritule probleem kqzz 6 7,835 04-03-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Zlang
  MB ML270CDI 2002.a. aku probleem! taxihels 0 2,681 24-01-2020, 02:28 PM
Viimane postitus: taxihels
  Probleem Ml270cdi Abs/Esp-ga. raimz14 2 3,800 07-01-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes benz ml 270 roolilati sobivus pikkvint 17 11,325 23-11-2018, 09:30 AM
Viimane postitus: pikkvint



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne