Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Asi selline,et kui tagurattad puuduvad nt lamavat politseid või mõnda suuremat auku siis lööb armatuuris järjest ette ABS ,ETS jne ning sureb üli korraks välja ning kohe nagu käivitub edasi,sõidab natuke ning sureb täitsa välja
On olnud ka et kui kurvis väljudes külg ees ,veojõukontroll paneb segast ning lööb uuesti samad asjad põlema ja sureb välja
aitab see et võtad akuklemmi maha ja ootad paar sekundit ja paned käima ja sõidad uuesti edasi
aitäh abi eest
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Neid jurasid on minul sellel mudelil ka aeg ajalt põlema löönud. Just järsemast suuremast lohust läbi pannes. Aga mõne aja möödudes on tuli uuesti kustunud. välja muidugi ei surnud. Iseenesest ei tohiks need tuled mootori tööd mõjutada. Seal on mingi andurite jama. Täpsemalt ei oska öelda.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
sõidetud saab kõik sõidud,nimelt kui võtad akuklemmi maha öösel ja hommikul paned peale siis saad ilusti ilma probleemidetta 1-2 päeva sõita ning nüüd on nii ka olnud et kui järsult gaasi vajutad sureb sekundiks välja ja käivitub ise koheselt sõidu ajal ,või kui pagasniku või ukse kõvemini kinni lööd ja sureb välja,vahest sureb nii välja et käima ei lähe kohe ,pead aku klemmi maha võtma ning ootama umbes 5sekundit ,ning siis käivitub uuesti
milles probleem võib olla ?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-01-2013, 11:30 PM)etikas Kirjutas: ...
milles probleem võib olla ?
Minu teada meil siin selgeltnägijaid ei ole. Vali üks töökoda ja paina neid oma murega. Sinu autos on mingi elektrikala. On selleks katkine juhe, nöökiv kontakt või tõrkuv plokk, selgitab vaid juurdlus. Neti teel seda läbi viia on kole keeruline.
Kui tahad ise vea jälile jõuda, siis loe maailmafoorumeid - seal on kasutajaid rohkem, rohkem on ka TSI-mehi, kes oma teadmisi jagada tahavad. Eestikeelne sootsium on paratamatult väike ja veel väiksem on see ring, kes asjast midagi jagab. Ning võid uskuda, et asjast jagavate juurde on pikad järjekorrad juba IRL, mistõttu netis kirjutamiseks neil eriti aega ei jäägi.
Seda enam tasub alustada kasutaja wdb240 kirjapandust!
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Võtsin sellel autol selle mooduli, aga selles viga pole. Oskab keegi öelda, mida tähendavad need vilkuvad roheline ja punane tuli peegli külles?
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Küll w140 kohta kuid punnsilma kohta kehtib kõik sama;
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...w140+signa
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
(20-01-2013, 09:55 PM)V@hh Kirjutas: Küll w140 kohta kuid punnsilma kohta kehtib kõik sama;
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...w140+signa
Tänud , aga mul mingi vuffel võti ja vist polegi immot äkki? Tegelt ta lööb selle jama siis sisse kui korraks vool ära kaob. Seda öösel hästi näha, kuna laetuli läheks nagu tuhmimaks ja siis viskab kõik veateated ette. Samas kui tuleb mitu sellist katkestust järjest siis viskab tuled vilkuma kordamööda.
Mulle endale tundub ,et viga on kuskil istme all. Kuna ma ajasin sealt vahelt käe sisse, siis käima pannes suri kohe välja kui käe ära v6tsin. Katsun päeva aeg uurima, äkki hakkab midagi silma.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-01-2013, 09:38 PM)killer666 Kirjutas: Võtsin sellel autol selle mooduli, aga selles viga pole. Oskab keegi öelda, mida tähendavad need vilkuvad roheline ja punane tuli peegli külles?
Need on tehasesigna tulukesed. Roheline - OK, punane valves (või rikkis).
Kas sama kino on kõigi võtmetega?
Samas, elektriauto korral on kõik pinges toimivad tõmblmised saatanast. Selgita pigem välja, mis pardapinget kõigutab.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
No ma ei tea, milles viga oli. Akule minevad juhtmed olid lahti ja neid liigutades sureb välja. Keerasin need kinni, praegu pole jamanud. Koputasin igalepoole, aga välja ei sure. Sõitsin aukudest läbi, ikka ei midagi. Ei tahaks kohe uskuda, et nii lhtne viga oligi .
Mul ainult 1 võti ongi , selline ,mis nupule vajutades kokku läheb. Mulle aga tundub , et tegemist on mingi vuffel puldiga. Peaks prooviks sinna uued patareid ostma.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-01-2013, 02:12 PM)killer666 Kirjutas: No ma ei tea, milles viga oli. Akule minevad juhtmed olid lahti ja neid liigutades sureb välja. Keerasin need kinni, praegu pole jamanud. Koputasin igalepoole, aga välja ei sure. Sõitsin aukudest läbi, ikka ei midagi. Ei tahaks kohe uskuda, et nii lhtne viga oligi .
Mul ainult 1 võti ongi , selline ,mis nupule vajutades kokku läheb. Mulle aga tundub , et tegemist on mingi vuffel puldiga. Peaks prooviks sinna uued patareid ostma.
Oi jummel.... See "lihtne viga" võib palju loojakarja saata. Elekter ei ole mänguasi.
Ühe võtmega mehed on varem või hiljem nutuga Autokeys... Kui signat ei ole just ära tapetud.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Mille järgi neid v6tmeid eristada. Ma kohe homme pullipärast lahutan selle keerava osa küllest ära ja vaatan kas ilma peata läheb käima. Mulle tundub , et selles korpuses immot pole. Patareid olid ka testides täiesti tyhjad. Kuigi ir pult on. Samas armatuuril ka näha ledi , seega on juba lisaks installitud aftermarket signa. Selelst on mul alles ainult puldi korpus , muud pole suutnud leida. Igastahes lülitist armatuuril uksi lukku panna ei saa , see nupp ei tee midagi.
Postitused: 54
Teemad: 15
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kas mitte w210 polnud selline asi,et kui puldi patakas tühi hakkas peeglis tuli vilkuma või põlema.Ei mäleta tpselt.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
No mul need tuled pole kordagi erladi põlema läinud, kui siis ainult kui nad peale errorot kordamööda vilkusid. Rohelise asemel v6iks sinine olla, siis oleks hea ehmatus garanteeritud.
Samas peale akuklemmide näppimist pole seda anomaaliat enam esinenud. Loodan, et saigi jonksu.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
kui puldist uksed lahti teed, kas pead pulti kuskile suunama ka (peegel või ukselink)
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
(21-01-2013, 02:12 PM)killer666 Kirjutas: Mul ainult 1 võti ongi , selline ,mis nupule vajutades kokku läheb.
Pole näinud võtit, mis kokku läheb. Tavaliselt ikka lahti. Samas järgmises postituses ütled, et sul IR võti...
Mis siis lõpuks on? Smartkey-ga IR või vana klappvõti? Kui muidu ei saa, siis pane pilt.
Ja loomulikult on hea mõte ainsat töötavat võtit kodus lammutada, muidu äkki ei saagi puksiiriga esindusse sõita,
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Vajutad nuppu, siis kerab võti ennast välja puldi seest. Otsa peal on punane klaas , mille alt paistab ir led.
Ai ongi originaal.Kood on peal 2107601306. Kuidagi vuffel näeb Mercedes-Benz v6tme kohta välja.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Kas mu autol on üldse see vastuvõtja olemas? Peegli külles ei paista muud kui ainult need punane roheline tuli. Kas anduri jaoks peaks olema kuskil eraldi silm?
Keskluku sain muidu toimima, aga võtmest lukku ei lähe, st et läheb ainult juhiuks.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
võtmest keerates lähebki ainult juhiuks. Vaata läbi kaamera kas puldi IR ikka töötab. Pulti peab suunama kas salongipeegli või juhiukselingi suunas, maksimum umbes 3 meetri kauguselt
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Mismõttes lingi suunas? Seespool või väljaspool? Kas andurit peaks nägema? Kas peeglil on andurit näha? Mina peeglil muud ei näe ,kui ainult punast ja rohelist plastikut , mingit silmamoodi asja eo paista olevat.
|