Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Sõber kaalub võimalust osta mersut W 124 -89.a.2.3E 100 KW.Tegu siis automaatkastiga masinaga,millel ei lülitu viies käik sisse(kui üldse neid on viis).Korra siis sõites üle 120km/tunnis lülitus sisse(tahhoka pöörded langesid).Nüüd enam mitte.
Küsimus siis selline:kas on neid käike ikka neli või viis/mitmenda käiguga läheb auto kohapealt ära kui ei kasuta kick-nuppu/kui kallis võiks olla remont või kasutatud kast lammarist.Samas oleks huvitav teada,kui suured on pöörded korras kastiga sõites N:100 km/t.Praegu 2200 p/min.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Miks ma kahtlen,et sellel 5 käiku on.....
Kas D tähe peal saab käigukangi nõks paremale lükata? Kui saab,siis 5 käiguline ja nii lülitub sisse 4. käik (muidu ainult D tähe peal automaatselt läheb viienda peale).
Sinu poolt pakutud kiiruse ja pöörete suhe tundub ka ok olema.Kui mul oli 5. käigu kaitse läbi (see käik elektrooniline),siis olid pöörded ikka jupp maad kõrgemal,mingi ca 3000.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
nordrainbow Kirjutas:Sõber kaalub võimalust osta mersut W 124 -89.a.2.3E 100 KW.Tegu siis automaatkastiga masinaga,millel ei lülitu viies käik sisse(kui üldse neid on viis).Korra siis sõites üle 120km/tunnis lülitus sisse(tahhoka pöörded langesid).Nüüd enam mitte.
Küsimus siis selline:kas on neid käike ikka neli või viis/mitmenda käiguga läheb auto kohapealt ära kui ei kasuta kick-nuppu/kui kallis võiks olla remont või kasutatud kast lammarist.Samas oleks huvitav teada,kui suured on pöörded korras kastiga sõites N:100 km/t.Praegu 2200 p/min.
võimalik, et orig kast ise vahetatud 5-se vastu, sellel aastakäigu ja mootoriga tehnikal pole kuulnd et oleks 5-st aut.käimakat peal. samas ka spidoka kellal on ju näha väikeste kollaste kriipsukeste näol kui pikad ja kui palju käike antud isendil on (eeldades, et pole üht ega teist asja välja vahetatud). üldiselt kui kickdown funkab siis sellega kohalt rebides peaks käigud lõpuni käima ehk käiguvahetus toimub siis kui spidokaseier on selle kriipsukese peal ja paigalt rebib siis kindlasti ka esimesega ning see on kohe kindlasti eristatav teise käiguga kohalt liikumisest.
setud sõitsid seciga
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kas see kaitse on eraldi,või on ühises kaitsmekarbis.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
nordrainbow Kirjutas:Kas see kaitse on eraldi,või on ühises kaitsmekarbis.
Ühises,numbrit ei mäleta enam (number vist oli 7,kuid mis täht.....).
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
27-11-2006, 02:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2006, 02:35 PM ja muutjaks oli coeng.)
Kas D tähe peal saab käigukangi nõks paremale lükata? Kui saab,siis 5 käiguline ja nii lülitub sisse 4. käik (muidu ainult D tähe peal automaatselt läheb viienda peale).
Kas sama kehtib ka w202 kohta ? Win koodi järgi peaks olema 4-ne kast .samuti 120 -ne juures rakendus ka veel üks käik...Kas alt on võimalik selgeks tehe mitmene kast on ? 5 käik on vist elektrooniline, mingi juhe peaks siis kuskil küljes olema ?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Automaatkasti külje peal on küllaltki pikk markeeringu numbrite jada.Kas seal on ka käikude arv,ei tea.Võib-olla keegi oskab šifreerida.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tee pilt kogu kupatusest,siis asi selge.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mul endal 230E 89a. 97kw ja siiani olen sõitnud teadmises, et ongi neli käiku. Spidokal kollaste kriipsude järgi näiteks ja vanadel ei olnudki minuarust viieseid kaste. Pöörded on küll 100 km/h 3000 ja see on natuke häiriv, kuid kui selline kast peal on mis siis ikka teha.
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
EI usu kindlasti, et -87 või -89a masinatel 5ne automaat.
D asendi pealt ei saa ühelgi automaadil paremale kangi lülitada pigem siiski vasakule nõks. Kui ka kast alt vahetatud siis kuliss peab ka olema vahetatud.
Vanatüübi 5sel automaadil mis 129 kerele tegelt välja töötati on 5s käik elektriliselt, auto alt on näha, et kast pikem ning seal üks karp küljepeal lisaks. Juhtmeid ka ikka natsa rohkem.
Kui kellegil kasti numbri järgi kange soov teada saada kas siiski äkki on 5ne siis võib mulle ps saata kasti numbri võin vastata kas on 4ne või 5ne automaat.
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Truck Kirjutas:Kui kellegil kasti numbri järgi kange soov teada saada kas siiski äkki on 5ne siis võib mulle ps saata kasti numbri võin vastata kas on 4ne või 5ne automaat. Kus see kasti number täpselt asub ?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
W 123-el oli korpuse külje peal.Kummal pool,ei mäleta.
Number ise hästi pikk ja rohke porikihi all.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
see '120 pealt pöörete langemine' on tõenäoliselt rakenduv turbiini lukk, mitte 5.käik.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kahjuks ei ole kompetentne.Mida see turbiinilukk endast kujutab ja kui ta ei tööta enam,milles probleem.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
03-12-2006, 02:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2006, 02:46 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Teistes foorumites on selle kohta ka vähe kirjutatud.Olen ikkagi infosulus.Kuidas on turbiinilukk ehitatud,kuidas rakendub(elektrooniliselt,mehhaaniliselt),mis pööretel,käikudel ja kiirustel.
Järsku keegi oskab aidata.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tahakas ka teada?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tahakas ka teada?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tahakas ka teada? Elektroonikaga pole seal midagi seotud.....turbiin seob vätvõlli-hooratta käigkasti vedava käiguga ja omakorda õlipumbaga....Sees kolm sektorit, õlilabad, et pumbale õli ette anda...ja kõik kogu elu. Kas töötab või mitte....pole muid variante....
Uuematel autodel on jah juba hoopis teine asi ja mingid lukustused ka juba...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Pidi ka mingi turbiinisidur olema.
|