Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W203; c240; 2000 a.Roolivõimuga probleem
#1
Tere

Täna juhtus siis selline asi. Roolivõim kadus keset liiklemist täielikult. Rool raske, võimu pole. Kui uurima hakkasin, oli roolivõimu õli välja jooksnud (selgelt kõik korraga ja "lahinal"). Põhjakate õline. Ilmselt pealevoolu toru ühendusest vms.

Minu küsimused :
1. Kas kellelgi sarnane kogemus?
2. Kuna tõstukile pole saanud, siis kummitab mõte - ega ometi latt?
3. Kas keegi oskaks öelda, kust saaks uued voolikud (romula?)?
4. Mis õli w203 roolivõimu käib?

Igasugune abi ja soovitused teretulnud.

Tänan.
Vasta
#2
Vahetasin kunagi rooli latti ja kogemus romulatega on selline et helistasin kõik harjumaa romulad läbi üeldi et selliseid autosi nagu W203 neil pole. Roolivõimendi osi võib otsida sellisest kohast nagu Tallinnas vana narva maantel asuv http://www.avk.ee/?pg=about nemad tegelevad roolivõimendite ja pidurite remondiga müüvad siis taastatud ja uusi varuosi, kui puruks mõni toru või voolik siis võimalik et sobib vaid originaal osa mis tuleb silberist tellida.Õliga on nii et sinna läheb mercedese jaoks mõeldud febi bilstein õli mida müüb pea iga auto pood on selline kollakt värvi või lausa valge läbipaisev kui ma õigesti mäletan siis 1L pudelist jäi isegi tilk järgi.
Vasta
#3
(21-12-2012, 09:02 PM)E203 Kirjutas: ...
Igasugune abi ja soovitused teretulnud.

Tallinnas --> Lesven. Ja mured saavad lahendet. Mujal saab ka, aga hinna ja kvaliteedi suhe kannatab.
Vasta
#4
Õnneks nüüdseks nii palju targemaks saanud, et latt on OK. Leke (leke on muidugi pehmelt öeldud - pigem koht, kust see survega välja lendas) on ikkagi kõrgsurve voolikus, mis pumbast latti jookseb. Õnneks maksab see ca 120 EUR silberis. Lisaks pidi voolikuid parandama Hydroscand.
Igatahes tänud vastajatele ja eks õpetuseks kirjutan, kui asi lahenenud.
(21-12-2012, 10:20 PM)mait Kirjutas: Vahetasin kunagi rooli latti ja kogemus romulatega on selline et helistasin kõik harjumaa romulad läbi üeldi et selliseid autosi nagu W203 neil pole. Roolivõimendi osi võib otsida sellisest kohast nagu Tallinnas vana narva maantel asuv http://www.avk.ee/?pg=about nemad tegelevad roolivõimendite ja pidurite remondiga müüvad siis taastatud ja uusi varuosi, kui puruks mõni toru või voolik siis võimalik et sobib vaid originaal osa mis tuleb silberist tellida.Õliga on nii et sinna läheb mercedese jaoks mõeldud febi bilstein õli mida müüb pea iga auto pood on selline kollakt värvi või lausa valge läbipaisev kui ma õigesti mäletan siis 1L pudelist jäi isegi tilk järgi.

Kas see on õige asi : http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hud...i-bilstein ?
(22-12-2012, 01:25 PM)E203 Kirjutas: Õnneks nüüdseks nii palju targemaks saanud, et latt on OK. Leke (leke on muidugi pehmelt öeldud - pigem koht, kust see survega välja lendas) on ikkagi kõrgsurve voolikus, mis pumbast latti jookseb. Õnneks maksab see ca 120 EUR silberis. Lisaks pidi voolikuid parandama Hydroscand.
Igatahes tänud vastajatele ja eks õpetuseks kirjutan, kui asi lahenenud.
(21-12-2012, 10:20 PM)mait Kirjutas: Vahetasin kunagi rooli latti ja kogemus romulatega on selline et helistasin kõik harjumaa romulad läbi üeldi et selliseid autosi nagu W203 neil pole. Roolivõimendi osi võib otsida sellisest kohast nagu Tallinnas vana narva maantel asuv http://www.avk.ee/?pg=about nemad tegelevad roolivõimendite ja pidurite remondiga müüvad siis taastatud ja uusi varuosi, kui puruks mõni toru või voolik siis võimalik et sobib vaid originaal osa mis tuleb silberist tellida.Õliga on nii et sinna läheb mercedese jaoks mõeldud febi bilstein õli mida müüb pea iga auto pood on selline kollakt värvi või lausa valge läbipaisev kui ma õigesti mäletan siis 1L pudelist jäi isegi tilk järgi.

Kas see on õige asi : http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hud...i-bilstein ?

Sorry, ilmselt siis see on õige asi : http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hud...i-bilstein
Vasta
#5
Kui Hydroscandi minek siis soovitaks peterburi tee oma, kui mustamäelt on pikalt saadetud siis seal on ikka midagi välja mõeldud.
Turbo
Vasta
#6
Vaatasin enda õli topsikupealt järele ja se on tõesti õige õli toote nr vähemalt klappis. http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/hud...i-bilstein Kui õli lekib siis ära selle autoga sõida kuna muidu võid roolivõimendi pumba õhtale saata ja see juba tunduvalt kallim kui voolikud.
Vasta
#7
Lubatult ka loo kokkuvõte. Katki oli läinud tagasivoolu vooliku pressliitmik (see oleks olnud viimane asi, mida kahtlustaksin - survet seal pole jne.). Igatahes lahenes "koduste vahenditega" ehk siis uus voolikujupp ja õli. Algul vahutas ja kägises, lasime seista, keerasime rattaid - pool h hiljem vaikus majas ja probleem lahendatud. Samuti pisas vastu pump (alates paugust kuni remondini ca 40 km sõitu). Igatahes tänud neile, kes soovitustega appi jooksid.

E.
Vasta
#8
(23-12-2012, 07:20 PM)E203 Kirjutas: Lubatult ka loo kokkuvõte. Katki oli läinud tagasivoolu vooliku pressliitmik (see oleks olnud viimane asi, mida kahtlustaksin - survet seal pole jne.). Igatahes lahenes "koduste vahenditega" ehk siis uus voolikujupp ja õli. Algul vahutas ja kägises, lasime seista, keerasime rattaid - pool h hiljem vaikus majas ja probleem lahendatud. Samuti pisas vastu pump (alates paugust kuni remondini ca 40 km sõitu). Igatahes tänud neile, kes soovitustega appi jooksid.

E.

Tagasivool võib olla lihtsalt klambritega pingutet - rõhku seal ei ole. Aga mõistlik oleks lasta Hydroscandis originaali järgi uued teha. Tuleb oluliselt odavam, kui Silberist hiologrammiga kotis tellida.
Vasta
#9
Kunagi Ford transit tüüpi töö bussil roolivõimu tagasi vool oli tavalise voolikuga ja klambritega, pidavat olema nii üelda ajutine ühendus. Sai nii iga nädal klambreid pingutatud ja õli peale valatud lekis kül väga vähe kuid see eest järjekindlalt nii et soovitatav on panna sinna ikka õige pressitud otstega voolik tuleb lõpkokkuvõtes odavam.
Vasta
#10
Üldiselt on tagasivoolul filter vahel, niipalju siis saab ka survet tekkida et filtrist läbi pressida õli.
Vasta
#11
Jah, ilmselt lasengi esimesel pühadejärgsel päeval selle vooliku uue teha (kasvõi vaid selleks, et oleks originaalilähedane). Siiski nüüd on see tavaline voolik ja "tiguklamber" pidanud väga kenasti - leket ei mingit jne. Aga kindluse tagamiseks teen ära.
Veelkord - tänud asjalistele nõu eest ja no osutus odavamaks kui kartsin - kuni uue latini välja...

Häid pühi

E.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 154 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,793 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 550 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 329 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 359 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 749 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 929 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 540 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,485 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne