Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Vito 111 Kombi, 2005, Amadeuz
#41
Nii. Eile õhtul sai vahetatud tagumised piduriklotsid. Kettad olid ilusad ning nende vahetust ei pidanud mõtekaks. Klotsid aga kulusid suhteliselt kiirelt seetõtu, et sõrm oli totaalselt kinni. Pole ime et klotsid kiirelt kuluvad kui pidurid kogu aeg kergelt peal. Ja huvitaval kombel kustus peale anduri juhtme mudimist ka senini armatuuris staatiliselt põlenud klotsi märk. Hmm, päris hea on.
Eile oli veel üks sündmus. Nimelt sai poolteise aastaga siis kokku 100 000 km läbitud. See teeb umbes 65 000 aasta läbivuseks. Polegi kuigi palju Smile

ODO: 283477
Vasta
#42
Sa vahel auto välja ka suretad, või müdiseb kogu aeg?Wink
65000km Eesti tingimustes on ikka päris palju. Käid iga päev Tallinnast Tartu tööle?
Aga sellise kulgemismahu juures Sa vist vabal hetkel vabatahtlikult roolitaha ei istuks?

Tervitades,
Herki



(30-12-2011, 09:50 AM)Amadeuz Kirjutas: Nii. Eile õhtul sai vahetatud tagumised piduriklotsid. Kettad olid ilusad ning nende vahetust ei pidanud mõtekaks. Klotsid aga kulusid suhteliselt kiirelt seetõtu, et sõrm oli totaalselt kinni. Pole ime et klotsid kiirelt kuluvad kui pidurid kogu aeg kergelt peal. Ja huvitaval kombel kustus peale anduri juhtme mudimist ka senini armatuuris staatiliselt põlenud klotsi märk. Hmm, päris hea on.
Eile oli veel üks sündmus. Nimelt sai poolteise aastaga siis kokku 100 000 km läbitud. See teeb umbes 65 000 aasta läbivuseks. Polegi kuigi palju Smile

ODO: 283477

Vasta
#43
Ei ole see 65 KKm nii müstiline midagi. Pisut töiselt toimetada ja käes ta ongi. See on ju õige pisut üle 1KKm nädalas või pisut alla 200 km päevas. Seaduse järgi rooli keerates on rekkameestel see number pea kolm korda suurem. Oli muidugi päevi kus mul tuli Eesti piires läbi küpsetada üle 800 km, aga neid päevi pold kuigi palju rohkem kui kümme. Üle-viiesaja-päevi tuli veel lisaks paari-kolmekümne kanti. Seega ei midagi hullu.
Praegu käivad läbirääkimised ühe lepingu osas mis võiks seda numbrit pea kahega korrutada. Mõneti nagu pelgan seda uut asja - vanad toimetused saavad kindlasti osaliselt kannatada ning uue haru hinnakirjaga ei ole veel kõik selge. Eks näis mis uus aasta toob.
Igal juhul kõigile kes siinsel tegevusel pilku peal hoiab: Ilusat ja säravat uut aastat!
Vasta
#44
Pole nii ammu kirjutada saanud et näpud kohe sügelevad. Ja see mitte kirjutamine on tingitud sellest, et viimasel ajal on kõik korras olnud.
Aga eile sai ikka midagi auto kallal ka teha. Nimelt sa järjekordselt üks piduripirn vahetada. Imelik kohe kuidas sellele autole pirnid maitsevad.
Lähitulevikus on tulemas plaaniline hooldus, sinna veel 3800 km aega, seega umbes kolm nädalat. Siis on plaanis veel üks töö teha. Nimel on jäisel ja konarlikul teel ikka see amordi puksi klobin liiga vastuvõtmatu. Remondimees ütles, et tal on ka idee olemas millega seda puksi vahetada. Ehk ei peagi esimese hooga kohe uusi amorte ostma vaid saan lihtsalt puksi vahetamisega hakkama. Kui kõik õnnestub, siis annan ka siia sellest märku.

ODO: 288908
Vasta
#45
Niih, eile õhtul läksin pesulasse. Kõik oli tore. Auto sai puhtaks ja ma panin auto käima, et pesulast välja sõita. Mis oli kuidagi imelik oli see, et rool tundus vastikult raske. Mõne aja pärast läks ka armatuuril laadimistuli põlema - selge - rihm katki või paremal juhul lihtsalt maas. Kuigi rihm sai ju alles oktoobris vahetatud. Hommikul sai siis auto töökotta aetud. Kui mees kapoti alla vaatas, siis ütles, et miskit väga imeliku on seal toimunud, et kas on eebel rihma vahelt läbi käinud vms, sest kõik on nii segamini seal. Tegelikult oli aga rihma pinguti täitsa laiali jooksnud ja rihm kõik ühes nurgas koos nigu oleks seal rästiku pesa. Ja sellest siis ka ebamäärane mulje kapoti alusest. Kuna masin juba sai katuse alla, siis lasin ka ühe valuga hoolduse ära teha. Mis tost, et mõni tuhat enne esialgselt planeeritut.
Amortide puksi vahetus aga ei õnnestunud. Lihtsalt ei sobinud need puksid mis alguses arvati sobivat. Suurimaks takistuseks sai M14 polt. Kui puks silma sisse mahtus, siis ei sobinud poldi mõõt. Seega sai homseks kohale tellitud uued amordid ja siis saab nad ka kohe alla panna.

ODO: 291282
Vasta
#46
Täna said siis uued amordid taha. Ja vasaku välimise rooliots sai ära vahetatud. Viimasega sai sõidetud siis umbes 55 KKm. võiksid pisut rohkem need asjad kesta Sad

ODO: 291380
Vasta
#47
Rooliotsa vahetus tõi LÕPUKS vaikuse majja. No kohe mitte üks liigne kriuks. Kahjuks sain õndsust nautida neli päeva. Siis hakkas kusagilt ikka mingi tobe klobin. Eile sai kannatus otsa panin tänaseks aja. Tohtrid vaatasid mu auto üle ja diagnoosisid stabika kondi kõdunemise. Raviks kirjutasid välja uue kondi. Ja nüüd on auto jälle vaikne.

ODO: 294280
Vasta
#48
Jälle tuleb miskit siia kirja panna. Aga ei midagi hullu. Lihtsalt üks kardaani vahepuki laager vahetati. Kusjuures avastasin, et ühel ristil on imepisike lõtk sees. Seega on poole aasta jooksul võimalus üks rist uuesti vahetada.

ODO: 296282
Vasta
#49
Kas keegi oskab lahti seletada mulle keskluku toimimist? Umbes neljandikul kordadest sulgeb lukk luugid ja uksed, kuid jätab juhi või kõrvalistuja oma lahti. Ei ole suutnud leida mitte ühtegi seaduspära millest asi ühe ukse lahti jätab. Olen proovinud ka sõita varuvõtmega, aga ka sellel sama jama. Põhivõtmel on patarei aasta tagasi vahetatud.
Igal juhul on tobe iga kord kaks või kolm korda lukustamise nupule vajutada "igaks juhuks".
Vasta
#50
Nii, eile hommikul otsustas külgukse alumine rullik laiali joosta. Silberis rullikut kohe saada ei olnud pidin leppima tänase ajaga.
Igal juhul on asi vahetet ja uks jälle töökorras.

ODO: 297890
Vasta
#51
Ja ei läinudki palju aega mööda viimasest sissekandest.
Oeh, ei teagi kuidas seda nüüd kirjeldada. Lihtsal ühel hetkel läks rooli keeramine kuidagi "kandiliseks". Pisut mõtete mõlgutamist, et milles siis asi - rooli võim sellist nalja ei tee. Amordi tugilaagrid takistavad küll rooli keeramist, kuid ei ole nii kandilise iseloomuga. Ega siis vist kuigi palju minu mõte ei liigu kui et kahtlustada roolisamba kardaaniristi kinni jooksmist. Pisut targematega konsulteeritud ja arvmusele kinnitus saadud. Silber pakkub võimalust vahetad terve sammas ühes tükis - hinnaga pea 400€ + tööraha. Eraldi jubinaid sellele koostule ei pakuta.
Seadsin siis sammud vana hea CarProf poole (kontaktid on kusagil varasemates postides olemas) ja nemad pakkusid rõõmsalt abi. See abi läks maksma juba koos töörahaga pisut vähem kui seitse korda vähem Silberi poolt pakutava varuosa hinnast. Seega on arvatav hinnavahe ligi kümne kordne.

ODO: 298262
Vasta
#52
Nii. Talvehooaeg sai täna läbi. Kardetavasti peab mõni aeg veel olema pisut ettevaatlik, kuna ikka veel lubatakse läga teedele. Igal juhul said suvekad täna alla. Michelinid on siis ca 58 000 läbi veerenud, ühe paari saaks isegi säästa. Teisel paaril lihtsalt naelad seest plehku pannud. Seega järgmiseks talveks pean minimaalselt kaks rehvi ostma.
Pean ütlema, et C rehv tasus siiski ennast ära. Tavaline sõiduka oma on küll ehk pisut pehmem (Audi all on tavalised, tean tunne on), kuid vahe pole kuigi suur. Samas tavarehvidega ma 60 kkm läbi ei veereks. Isegi 40 oleks neile liig (Quattro all rehv ei kulu nii kiirelt). Seega pea sama hinna eest saan poole rohkem sõita - ja see on minu jaoks argument.

ODO: 299646
Vasta
#53
Jälle on aeg midagi siia kirjutada. Viimasel ajal pole õnneks just kuigi tihti vaja siia sissekandeid teha Tongue
Aga ... aeg käes teha pisukest hooldust. Assyst hakkas viimasel ajal ikka väga pinda käima. Ja nii ma oma nõrgas iseloomus talle eile järgi andsingi. Vahetatud said nii õhu-, salongi- kui ka õlifilter. Otse loomulikult ka õli ise.
Just hommikul enne hooldusesse minekut sain ka autolt kirja (ei, see polnud armastuskiri), et vasak esimene gabariittuli kah lakkas töötamast. Sai ka see vahetatud.
Kuna viimase kahe nädala jooksul olin sunnitud kahel korral õhku lisama paremale tagumisele rehvile, lasin selle üle kontrollida. Ei osanud ise arvata, kas tegu on ventiili koolemise või mõne torkega. Selguski, et oli torge. Aeti pisuke nööri sisse ja asi peab.
Nii, aga avastati ka pisut asju mis veel vajaksid tegemist. Nimelt vasak šarniir olevat pisikese lõtkuga. Tegelikult on seda ka mingil trepilisel teel ka õige pisut kuulda. Seega peaksin suhteliselt varsti sellega midagi ette võtma.

ODO: 315630
Vasta
#54
Saab jälle siia midagi kirjutada.
Sai vahetatud esimesed piduriklotsid. Vanad pidasid vastu pea 50kkm

ODO: 322700
Vasta
#55
Tänane postitus tuleb pisut pikem.
Nimelt sai eile uued talvepapud ostetud ja täna kruviti need ka vapralt alla. Ei, asi pole mitte selles, et pelgan esimest lumekirmekest, mis pealelõunal sadama hakkas. Asi hoopis minu laiskuses. Lühemalt seletades on asi selles, et tänaseks sai aeg kirja pandud, et teha esisillas mõned tööd. Vahetati üks kuulliigend, vasak sisemine rooliots ja parem stabika ots. Ja kuna rool kisti lahti, siis tehti ka silla stend. No ja mina oma laiskuses arvasin, et peale rehvivahetust võiks teha kah selle stendi (et säästa tutikaid naelu). Ja nii ühendasin mõlemad toimetamised ja sain hakka ühe aja bronnimisega. Ja ei pea nüüd kulutama stendile topelt raha. Noh ja saabunud valge ollus ainult "õigustab" minu laiskust. Sillas kasutatakse RTS jubinaid. Katsetan ära, kas peavad või olen jälle kiirelt garantiis tagasi.
Ah ja veel - eile vahetasin ka vasaku pooltule pirni. Pidaski teine ennast tavatult pikalt üleval.
Tegelikult koju sõites kostus eest veel mingit klobinat, seega kas on veel mõni jubin vaja vahetada või see lihtsalt kostus kummaliselt - ei tea ei tea. Ootan nädalavahetuse ära ja siis vaatab mis selles osas juhtub. Homme olen pikalt koolitustel j ei hakka oma peanuppu selle probleemiga vaevama.

ODO: 325958
Vasta
#56
Eile sai vahretatud stabika puksid. Pidasid teised vastu üks kuu vähem kui aasta ja veeresid pisut üle 50KKm. Loomulikult oli lärm juba varem kuulda. Isegi eelmises postis mainisin, et remondist välja pöörates tuli alt mingit klobinat. Aga nüüd on vaikus majas. Näis siis kui kauaks.

ODO: 329496
Vasta
#57
Eelmisel nädalal hakkas salongi imbuma vastik diislipõlemise ving. Alul arvasin, et külmade ilmadega on eessõitvad tossutama hakanud, kuid kui hais ikka kogu aeg salongi tuli, ka siis kui kedagi ees pold või isegi seistes, sai tunnistatud tõsiasja, et asi ikka minu autos. Sad
Läksin siis kanalile ja mis selgus - turbo ja kati vaheline klamber on suisa ribadeks. Sai Silberist uus tellitud ja alla kruvitud. Uus klamber on ka pisut uuema ja töökindlama disainiga. Loodan, et jääb pidama. Kui kellelgi aga sama asi vajab vahetamist, siis vaadaku korraliku pilguga üle koonustihend. See ei maksa suurt midagi, kuid kui see vaehtamata jätta, siis peab asja uuesti lahti võtma, seega topelttöö.

ODO: 333515
Vasta
#58
Kurb tõdeda, aga see ei olnud vingu levimise peamiseim põhjus. Klamber koos tihendiga vahetatud ja salongis levib ikka sinine vine.
Tuli siis viga uuesti otsima hakata. Egas midagi - kui varem sai viga otsida lihtsalt visuaalsel vaatlusel, siis nüüd jätsin mootori tiksuma ja pugesin nii auto kui ka kapoti alla. Ja siis kostus mingi imelik "sutsumine". See imelik heli oli sõltuvuses mootori pööretega. Esiti arvasin, et mis seal ikka olla saab ja hakkasi väljalaske kollet erilise pilguga piidlema. Minu hämminguks aga ei leidunud seal kusagil tahmaniret, mis viitaks lekkele. Omal sai siis mõistus otsas ja võtsi jalgealla tee autoga pisut rohkem tuttavate inimeste manu. Ja seal siis selgus, et kahel pihustil on seibid laiali ja sealt sutsub päris korralikult läbi. Kuna aga oli reedene õhtupoolik, siis tegema ei hakanud seda keegi. Sai siis kokku lepitud, et helistan järgmisel nädalal üle ja siis on näha kuna nad asja ette võtavad. Seniks pean vist pühi pidama hakkama.
Soovin ka kõikidele lugejatele ilusaid pühi ja kirjutamiseni järgmisel nädalal.
Vasta
#59
Täna sain siis auto kätte. Kahel pihustil olid seibid õhtul. Vahetati loomulikult kõigi nelja pihusti seibid. Juurdepääs neile on aga nii keeruliseks tehtud, et mina küll ei taha olla selle mehe nahas kes sinna peab pugema. Mootori tegija muidugi soovitas, et iga 30 000 järel võiks need seibid ka ära vahetada. Kui nii, siis muutub iga teine hooldus ikka päris kulukaks.
Aga töö käigus juhtus ka jamasid. Pihusti tõmmitsa üks poltidest oli kaande täiesti kinni tsementeerunud ja see keerati pooleks. Kätte teda ei saadudki ja M6 poldi asemel pandi M8. Eelnevalt keermestati kaande uued niidid. Panin selle kirja, et järgmisel korral kui vaja uude kohta minna ja tõmmitsale polte osta, siis oleks meeles.

ODO: 334369
Vasta
#60
Tuli kätte aeg lasta autol pisut aadrit. Vana möga mootorist välja ja uus asemele. Loomulikult ka uued filtrid sai paigaldatud nii õhu tarbeks kui ka õli puhastamiseks.
Vahepeal olen vahetanud JÄLLE parema pooltule pirni.
Ja ega midagi rohkem olulist juhtunud polegi midagi siia veel lisada saaks.

ODO: 337668
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Vito 2007a 2,2 130kw imre 34 4,742 17-11-2024, 12:02 AM
Viimane postitus: imre
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,945 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  MB S 500/550 L, 2005, W221 djmaq 8 5,241 24-08-2020, 07:54 PM
Viimane postitus: djmaq
  Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk martk 10 8,275 13-01-2020, 11:05 PM
Viimane postitus: martk
  Mb s500l 2005 w221 fedja fedja 4 4,478 23-09-2019, 07:41 AM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,079 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 32 36,970 15-05-2019, 09:32 PM
Viimane postitus: m2giorav
  MB E280T CDI, 2005 W211 rivo rivo211 9 6,216 29-01-2019, 08:23 PM
Viimane postitus: Black66
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 17,796 20-06-2018, 09:35 AM
Viimane postitus: herki



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne