Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
disla ei jaksa minna
#1
ärge nüüd ära peedistage, kuid mure tõsine.
sai taadile ostetud carina e td, kuid natuke aega peale tankimist ei jaksa üldse edasi minna. muidu rebis julmalt. vahetasime just küttefiltri, kuid kasu muhvigi. kas võib kusagil olla peidetud väike küttefilter? või on pumbas miski eraldi filter, mis umbes?

kui moderaator arvab, et selle automargi kohta siin küsida ei tohi, siis võib selle teema ära kustutada.

loodan siiski, et siin asjalikke dislaspetse, kellelt abi saaks.

ette tänades
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#2
Kes oli müüja? Mõtlen, et ehk oli müüja mingi tropp ja autol oli varjatud viga... Muidugi kui see avaldus kohe peale ostu. Ilmselt võib neid vigu olla enam kui üks (suvine kütus). Kuna osad maksavad palju, siis on mõistlik siiski teha diagnostika ja remontida kindel süüdlane. Kui aga on varjatud viga, siis müüjale kah veel kerepeale.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#3
Suitseb?
Koormuseta pöördesse läheb?
Ega kütusepaagis vaakumit pole?
Turbo ikka töötab?

Lisafiltrit sellel olla ei tohiks. Küll aga peaks paagis olema sõel. Tõsi, selle ummistamiseks peaks paagis ikka üsna huvitav ollus ringi loksuma...
Vasta
#4
ei suitse, kuid ei lähe ka ilma koormuseta õieti pöördesse. ostetud ca 1,5 nädalat tagasi. alguses rebis ikka looma moodi, kuid peale tankimist hakkas ilmnema. kui turbo peetis, siis peaks tühikäigul ikka mootor teravalt reageerima pedaalile mu meelest. kas pole filtrit või sõela pumbas? ühel tuttaval oli japsi diisliga sedasi.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#5
Kas samast kohast ja samal ajal tangitud teistel autodel on kõik korras?
Kütusejama? Mingi solk paagis?

Kui see jõuetus kohe peale tankimist tekkis...
Vasta
#6
ise tangin oma 300d-le ka sealt samast ja pole probleemi olnud. paraku ei oskagi öelda, kas tekkis kohe peale tankimist, sest ise ei sõitnud siis sellega. täpselt selline tunne on, et ei saa kütet kätte. linnas sõites foori taga oodates justkui koguks kütet taas ja siis jääb hing varsti taas kinni. kui tõenäoline on, et paagi sõel umbes?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#7
Kütusepaagis vaakumit pole (tuulutus umbes)?
Kütusetoru mõlki sõidetud (lapikuks surutud)?
Kütusevoolikud sissepoole pundunud?

Sõel on üsna jäme, see ei tohiks ühtäkki ummistuda... Aga mine ja tea. Samas, kas seda antud masinal ikka on ja kuidas selle kätte saab...
Vasta
#8
Pane mingi väike kanister kapoti alla ja anna kütus otse pumpa .Enne seda keera sisenev toru küljest(kui saab).Mõnedel on seal taga sõelfilter.
Vasta
#9
näiteks nissani 2,0 disla mootoril on küll pmbas väike filter, äkki sellel kah
Vasta
#10
praegu arvan ise ka, et kas paagi sõel või siis pumbafilter(juhul kui on) umbes. ülehomme peaks saama mahti kaeda asja. eks siis annan teada, mis sai
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#11
nunii. paagifiltrit ei süüdistaks nüüd. Sai lammutatud ja tsekitud igasuguseid variante, kuid mõistus ei hakka peale.
praeguse seisuga on diagnostikasse aeg kokku lepitud. küttekulu ka liiga suur. pill lihtsalt ei lähe üle 100-110. tuuritades tuleb sumpsist ainult valget tossu - musta viskab väga harva.
loodan, et diagnostikast saab targemaks. ehk seal miskid andurid juba vahele topitud, mis nüüd vahetamist vajaksid(98a pill)
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#12
hm, valge toss ja suur küttekulu, võimalik, et hammasrihma ülevisanud hamba või paarivõrra. Vaata kas märgid paigas kui paigas siis võib veel plokikaane tihend vigane olla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
njahh, hammasrihma variant ehk tõesti. vanamees kimab selle massinaga ja ta mainis küll, et oli miski imelik hääl/krigin/kolin vms olnud. eks näis mis uus päev toob.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#14
Ma millegipärast eeldasin, et hammasrihma on kontrollitud.Rolleyes

Valge suits+suur kulu=esmalt hammasrihm maha lasta.:bash:

Seejärel võib muid süüdlasi otsima hakata...

Kuidas käivitub? Kas "pika vedruga" ja pöördesse läheb laisalt?

Plokikaanetihend/kaane mõre ei takistaks pöördesseminekut koormuseta... Vist...
Vasta
#15
väljendasin nati kehvalt - ei tossa kogu aeg. ainult siis kui pööret anda kõvasti, siis ei viska musta, samas äkki ei peagi palju viskama. käima läheb pöördest. sai targemate juures käidud. nüüd pean olema valmis selleks, et turbo peetis ikke. seal miski klapp turbol peal - hakkame taadiga lammutama ükspäev.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#16
Sprinteril andis ka saba mingi elektrooniline turbo juhtklapp (1800 eeku),jõud kadus täiesti ära.Kuid jahh,mootorid erinevad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#17
endal täpselt samad sümptomid vito110 td olnud ja sel põjusel sai äragi müüdud:minekut ei ole,üle 110km/h ei liigu ja valge suits taga kui trassi peal pedal põhjas
Vasta
#18
nunii, süüdlane leitud.
lammutasime turbol mõlemad otsad lahti ja uurisime ning puurisime. kui võtsime turbost mootorisse mineva kummilõdviku lahti, siis hakkas turbo tööle - vilistas mõnuga kohe, kuid nii kui lõdviku külge tagasi panime, oli pekkas. turbo kollektoripoolses otsas(läheb sumpsi) oli väljalasketorul vahel katalüsaator. kollasin netis ja nii mõnelgi olid samad sümptomid just siis kui kat oli umbe läinud. hakkasime siis mõtlema, et puuriks raisa läbi, kuid ei julenud ka - äkki ei hakkagi pärast tööle relv enam. seega üritasime puhastada... muudmoodi erit ei saanud kui panime traktorile T25 korstna otsa ja siis traktoriga tuuritades lõi sealt tahma välja ikke omajagu. lisaks sai veidi spets traatharjaga puhastada kati mootoripoolset otsa(just see mis tahmasem, kuid ainult pealispinnalt sai). lootus juba kadunud sai kõik kokku tagasi laotud, et nuh, proovime, ehk... käima pannes oli turbo lõdvikus surve kenasti sees. ja prooviringile minnes selgus meeldiv uudis - rebis normaalselt. arvan, et oleks vaja uus katt panna, kuid ei tahaks rahakotti sauna taha oksa ka tõmmata. seega küsimus targematale, kas katalüsaatorit saab puhastada??? tegemist metallsisuga katiga. mida halba võiks teha näiteks diisliküttes leotamine? või võib läbi puurida?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#19
Üks võimalus läbi puurida, teine võimalus lasta panna nn. universaalne kat.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#20
Universaalne kõlaks vist kõige mõistlikuma lahendusena, läbi puurides hakkab ÜV probleeme olema.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  124 4-matic bens disla vastu janek126 0 1,327 23-09-2008, 09:52 PM
Viimane postitus: janek126
  W123 3,0 l disla mootori käigukastile õli? Reddog 3 2,172 14-03-2008, 11:34 AM
Viimane postitus: Nustu826
Exclamation w124 2.0 üle 135km/h ei taha minna Taavi 8 5,484 16-05-2007, 07:05 PM
Viimane postitus: h2x0r
  MB 124 d 200 ei taha soojalt käima minna Taavi 6 4,527 02-09-2006, 10:45 PM
Viimane postitus: Taavi



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne