27-11-2012, 06:56 PM
Viimane pikem maantesõit ajas mind tõsiselt närvi. Olen juba varem soigunud sellest kui vastik on 90nga sõita kui tahhokas näitab 3500 pööret. Tõsiselt vastik on. 3000 pöörde juures oleks nagu teine auto - saab raadio vaiksemaks panna ja kõrvalsõitjaga ei pea kõva häälega rääkima.
Olen genereerinud mitmeid ebapraktilisi (5k automaatkast) ja hullumeelseid (volvo overdrive) mõtteid ja jõudnud selle normaalsemani - difri vahetus, õigemini silla ja difri vahetus.
Küsisin ühest autolammutusest kõik nende lammutatud sprinterite vin koodid ja leidsin ühtteist huvitavat.
MB 312 5k manuaal 4.372 differ /neid oli kaks isendit.
MB 312 4k automaat 3.273 lukustatav differ.
Esimene mõte oli et jeesss, aga kuna olen seda teemat kõvasti guugeldanud, siis tulid pähe järgnevad mõtted:
1. 2,9l OM602 on hoopis teine elukas kui 2,3l m111.
2. Kas ABD ühildub selle sillaga - kuigi ABDl pole sillaga miskit pistmist... tegutseb ta ju pidureid peale tõmmates.
3. Kas on võimalik see lukustatav differ tööle saada? See pole väga oluline, kuna ABD kärab linnalumes ilusti - ei pidanud kordagi foori taga suvekatega kaapima jääma.
4. Ehk keegi teab midagi vahepealset soovitada? 3.77 vms.
5. Kui raske on seda ise vahetada (2 inimest)?
Visual RPM calc näitas ilusasti kuidas pöörded hüppasid 3560 pealt 2630 peale. Seda oleks rohkem kui ma eales tahta oskaks. Tõenäoliselt ma kuuleks ainult välismüra. Kiirendusega oleks nii nagu ta on, samas on see bentsukas ja enivei omab jõudu kõrgemal kui diisel ja seega saab vajadusel käike "peeneks lasta". Kunagi olid aut kastid 3 sed ja samuti sõideti.
Mõtteid, arvamusi, ettepanekuid, pahakspanu - kõik on oodatud kuna pole teap mis autospets.
Olen genereerinud mitmeid ebapraktilisi (5k automaatkast) ja hullumeelseid (volvo overdrive) mõtteid ja jõudnud selle normaalsemani - difri vahetus, õigemini silla ja difri vahetus.
Küsisin ühest autolammutusest kõik nende lammutatud sprinterite vin koodid ja leidsin ühtteist huvitavat.
MB 312 5k manuaal 4.372 differ /neid oli kaks isendit.
MB 312 4k automaat 3.273 lukustatav differ.
Esimene mõte oli et jeesss, aga kuna olen seda teemat kõvasti guugeldanud, siis tulid pähe järgnevad mõtted:
1. 2,9l OM602 on hoopis teine elukas kui 2,3l m111.
2. Kas ABD ühildub selle sillaga - kuigi ABDl pole sillaga miskit pistmist... tegutseb ta ju pidureid peale tõmmates.
3. Kas on võimalik see lukustatav differ tööle saada? See pole väga oluline, kuna ABD kärab linnalumes ilusti - ei pidanud kordagi foori taga suvekatega kaapima jääma.
4. Ehk keegi teab midagi vahepealset soovitada? 3.77 vms.
5. Kui raske on seda ise vahetada (2 inimest)?
Visual RPM calc näitas ilusasti kuidas pöörded hüppasid 3560 pealt 2630 peale. Seda oleks rohkem kui ma eales tahta oskaks. Tõenäoliselt ma kuuleks ainult välismüra. Kiirendusega oleks nii nagu ta on, samas on see bentsukas ja enivei omab jõudu kõrgemal kui diisel ja seega saab vajadusel käike "peeneks lasta". Kunagi olid aut kastid 3 sed ja samuti sõideti.
Mõtteid, arvamusi, ettepanekuid, pahakspanu - kõik on oodatud kuna pole teap mis autospets.