Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
30-10-2012, 12:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 07:03 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Mida see tähendab ja mida mojutab?
Kuna hetkel poest ostmiseks AMG originaalvelgede jaoks raha pole (ja kasutatuna neid keegi ei müü) siis sooviks 2006 G-le panna talvevelgedeks 18" x 8,5" Itaalia Anterad millel küll vajalik 5x130 poldivalem ja ET48 (originaalil 50 kuid 2mm vist ei mängi rolli) kuid keskava vist 71.6mm ehk MB 66.6-st 5mm suurem. Kas siis ei tohiks kasutada neid?
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Võib ikka kasutada aga siis pead panema ka tsentreerimisrõngad, et keskava õigesse mõõtu saada. Vastasel juhul jääb kogu velg kandma vaid poltidele ja see raskus pole just väike.
Kurjajuur
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtopi...f=4&t=4355
Et nagu arusaan,siis kui on koonusega polt,on positiivne ja kui ei ole,siis hapu
Enda VW Multivanile panin samutis tsent rõngasteta ja toimib ideaalselt.Samas ega need tsetreerimisrõngad maksavad ka ,olenavalt kohast 2-7eur/tk
Ja suuresti ongi see kinni inimeste enda kogemustest,kes kiidab heaks ja kes laidab.Pead ise proovima ja siis saad teada,kuidas on.
R129 & R230 & X167
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-10-2012, 08:13 AM)Randar Kirjutas: Võib ikka kasutada aga siis pead panema ka tsentreerimisrõngad, et keskava õigesse mõõtu saada. Vastasel juhul jääb kogu velg kandma vaid poltidele ja see raskus pole just väike.
See on nii vaid pingistu korral. Aga tihti on vanad veljed nii kulunud, et keskavale ratas pingutatud poltide korral ei toetugi... Sest velje ja rummu vahel on lõtk - toetamiseks peaks seal olema ping (või äärmisel juhul üleminekuist).
Enamasti müüakse tsentreerimisrõngaste nime all plastist sõõre, mis suudavadki vaid velge paigaldamisel tsentreerida. Mingit märgatavat tuge need veljele tööolukorras ei paku.
Ning ratast ei hoia all mitte keskavale toetumine, vaid poltide tõmbejõust tingitud hõõrdumine velje ja rummu vahel, millele sekundeerib rattapoltide ristsuunaline kandejõud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tsentreerimisrõngad võiksid nt G-klassi puhul olla, tegemist päris raske autoga.
Ma otsisin ühtedele OZ velgedele tsentreerimisrõngad, sisuliselt kõik Tartu poed käisin läbi, valikut palju, aga õiget ei saanud.
Lõpuks võtsin ikka 10mm paksu alumiiniumi ja treisin ise vajalikud tihked rõngad, vast sai hea.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
30-10-2012, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 12:12 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Keeruline tundub-lihtsam oleks ikka originaal 66.6 keskavaga G veljed leida. Üks oli just paar kuud tagasi 1500.- 18" AMG-d ära müünud-just mida mul vaja oleks.
Oskate öelda mis oleks minimaalne veljesuurus mis 2006 G55 AMG-le läheks?
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Endal on samuti olemas kogemus vanema 460-ga, kus oli alla pandud nö. isetehtud veljed ja igavene jebla oli neid mitte viskama saada, kuna keskava oli suurem. Ca 70km/h sõites panid esirattad auto üsnagi vänderdama kui ainult koonusega poltidele jäid lootma.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
30-10-2012, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 08:23 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Nt sellel G-l samuti 18" Anterad-pole küll teada mis keskaugu diameeter on:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild...8&view=101
15" vist küll AMG piduriketastele ei mahu-samas vähemalt orig. MADE IN GERMANY G veljed?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1075557
15" velgede siselaius poltide juurest 32,5cm ja 4cm poltidest sissepoole on velje siselaius 35,5cm.
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Aga lase talvekad lihtsalt ringi lüüa suve velgedele esimese hooga ja proobleem alustuseks lahendatud. Eks neid õigemaid velgi ikka liigub ja saad edaspidi paremaid pakkumisi. Päris kitsaid velgi AMG laienditega ei tasu ka ju panna kuna välimus jääb suht nadi.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
31-10-2012, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2012, 01:17 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Suveveljed 20" kuid ei soovi 20" talvenaaste.
Kindlasti soovin et suve- ja talverehvid oleks ka eraldi velgedel kuna Eestis ei suudeta 20" rehve korralikult vahetada.
18"-19" oleks ideaalne kuid hetkel lepin ükskoik millistega-peaasi et sobiksid. Eks pärast ole aega AMG-sid otsida.
Need 15" oleks toesti naljakad ja ega vist alla 17"-18" ei mahugi.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kuidas tuleb üldse ajurakku mõte G55-le alla keerata 15" velg.....
Kust selline jutt, et Eestis 20" ei vahetata? 20" ei ole mingi näitaja enam.
20" ei leia naastu lihtsalt..19" leiab kergelt veel.
Küsi hinda uutele G 18" velgedele, see ei olnud üldse nii karm.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
31-10-2012, 03:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2012, 03:08 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Auto 24-s lihtsalt pole rohkem 5x130 66,6 keskavaga velgi.
18" orig. AMG-d 2400.-/komplekt Silberis kuid vähekasutatuna liiguvad 1500-ga. Hetkel pärast bike'i ostu lihtsalt rahadega vähe kitsas kuid ei julge enam suvekatega soita.
Kusjuures 19" AMG-d hetkel Saksa ebays koos suvekatega 4000.-, need siis uuena Silberis 3700.-/komplekt et ka ebays üpris kallid hinnad.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
31-10-2012, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2012, 02:03 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(30-10-2012, 06:43 PM)Anis Kirjutas: Endal on samuti olemas kogemus vanema 460-ga, kus oli alla pandud nö. isetehtud veljed ja igavene jebla oli neid mitte viskama saada, kuna keskava oli suurem. Ca 70km/h sõites panid esirattad auto üsnagi vänderdama kui ainult koonusega poltidele jäid lootma.
Mis mõttes "isetehtud"?
Oled kindel, et viga oli keskava toetuse puudumises ja mitte hooletus paigalduses/kõveras veljes?
Nostromo, kus on teema "tellisest" ?
Suvaline vanja oma loksuva rehvipingi ja olematute ametioskustega ei hakka kunagi suutma velgi ja rehvi säästvalt paigaldada mitte ainult 20+, vaid üleüldse ühtegi rehvi. Kasuta teadaoleva kvaliteediga kohta ja ära roni sinna hooajal (siis töötab seal igasuguseid praktikante), pole probleeme.
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
Eks sa niikaua otsid velgi,kui mõni G tellistel seisab
Aga mis sa põed selle keskava pärast...pane alla,kui vibravad vms,siis osta tsent rõngad juurde.Ma enamkui kindel,et päris suur osa inimesi sõidab suurema keskavaga ringi ja kõik rahul.Kui oma poldid korralikult kinni keerad,siis jääb hea küll
R129 & R230 & X167
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Need veljed olidki jah täitsa omalooming, nad olid nimelt plekkveljed ja ise offseti suurenduseks laiemaks keevitatud. Kuid keevituse kohtadest kippusid nad veel lisaks õhku lekkima niiet ei saanud neid ilma õhukummita pidama. Velgede keskmised osad olid jah krt. teab mille omad kuna avad olid G originaalist suuremad kuid poldivalem sobis. Üllatuseks kadus tugevam vibra juba siis ära kui velje keskava enne ratta kinnikeeramist silma järgi keskele sättisid. Kuid ainult koonus poldid neid tsentrisse ära vikseerida ei suutnud.
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
31-10-2012, 07:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2012, 07:09 PM ja muutjaks oli Sqad.)
Eks siin tulebki mängu see,et palju on poldiaugud kulunud,kui kvaliteetne on velg ise ja palju see velje keskava suurem on.
Vianorist ja paari tuttavaga rääkides,sain vastuseks,et võlusõnaks on siiski koonuspolt ja korralikult kinni.Tsentreerimisrõngas oleks hea ,kui olemas..aga pandud ka ilma.
R129 & R230 & X167
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
31-10-2012, 09:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2012, 09:59 PM ja muutjaks oli hents99.)
Osta minu G veljed ära, koos rehvidega nt.
Pilte leiad minu teemast. 32-33" ja 18".
Ise plaanin minna üle 16" velje peale (mudakaid parem saada)
Kui reaalne huvi, siis mina olen müümisest huvitatud. Ilusamad on nad kindlasti, kui su lingitud veljed.
Ma omade tootjat hetkel peast ei tea, aga mälu järgi olid päris korralikud.
Edit: Pilt
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(31-10-2012, 01:25 AM)Rolz Kirjutas: Kust selline jutt, et Eestis 20" ei vahetata? 20" ei ole mingi näitaja enam.
Vahetatakse kyll aga mitte igayks ei oska neid tasakaalu panna.
Oli ka juhuseid kus maakohtades polnud pinki milles vahetada,v6i siis vigastamata vahetada.
Kunagi olid Escaladel all 20". Suvisel ajal aitas tasakaalule ca 100g tosooli,talvel jäi selleks väheks siiski.Suur velg,madala profiiliga rehv ja lumi koguaeg veljes kinni.
Soovitan 17" velg ja siis k6rgema profiiliga rehv.
|