Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
10-10-2012, 10:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2012, 09:06 AM ja muutjaks oli Drag.)
Hakkas huvitama automaatkäivitus. Nimelt, mille järgi ta starteri lahti laseb ? Mis andur sellejaoks on, et ta aru saaks, et mootor töötab ? Selline tunne nagu ühel w210`l ei tõmbaks pendiksit kohe tagant ära, ometigi üle kontrollides oli kõik korras. Tekkis mõte, et äkki ei saa auto aru, et võiks starteri lahti lasta ja ketrab seda hoopis ülearu ?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Huvitav, kas 210-l oli siis juba käivitusautomaatika?
Muidu vanem tehnoloogia ikka lasi lahti vastavalt võtme keeramisele.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
11-10-2012, 01:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2012, 01:37 AM ja muutjaks oli e220.)
Oli jah, mu w210 läks ise käima, piisas ainult korra nö starteri astmesse keeramisest ning ketras ise käima.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Genekas laeb, siis moto tootab, selliselt void automaat kaivituse panna kasvoi w124jale, nagu mulon tehtud. See siis uks voimalustest.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
11-10-2012, 08:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2012, 09:23 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas see mitte mudeliuuendusega ei tekkinud valikusse?
Millest selline kahtlus tekkis?
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Kõristab peale käivitust. Arvasin, et pendiks ei tule tagant ära, aga sellega on kõik korras. Ühesõnaga küsimus siis, et millal laseb auto starteri lahti ? Saan aru, et siis kui käima läheb, aga mille järgi saab ta aru et auto käib ?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-10-2012, 09:11 AM)Drag Kirjutas: Kõristab peale käivitust.
...
Ilmselt takerdub pendiks või tõmberelee. Mootori käivitumisel jääb pendiks rullidest üle jooksma, hambumisest välja tuleb alles siis, kui hoidemähiselt lülitusvool maha võetakse.
Kui kõriseb, siis laseb mähis lahti, kuid millegipärast ei liigu hammasratas eemale...
Aga oleks huvitav teada, mille järgi (õlirõhu tõus, laadimisvoolu teke, järsk rpmsignaali tõus) see vabastamine tehakse...
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Olen kuulnud et "auto saab aru" käivitunud mootorist väntvõlli anduri kaudu.
Minu teada peaks kõikidel "smart key" autodel olema selline käivitumine.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
(11-10-2012, 09:25 AM)v6sa Kirjutas: (11-10-2012, 09:11 AM)Drag Kirjutas: Kõristab peale käivitust.
...
Ilmselt takerdub pendiks või tõmberelee. Mootori käivitumisel jääb pendiks rullidest üle jooksma, hambumisest välja tuleb alles siis, kui hoidemähiselt lülitusvool maha võetakse.
Kui kõriseb, siis laseb mähis lahti, kuid millegipärast ei liigu hammasratas eemale...
Aga oleks huvitav teada, mille järgi (õlirõhu tõus, laadimisvoolu teke, järsk rpmsignaali tõus) see vabastamine tehakse... Sain lahti võetud, tõmberelee liigub ilusti , samuti pendiks. Ei kujuta ette miks nii teeb.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-10-2012, 09:59 AM)Drag Kirjutas: Sain lahti võetud, tõmberelee liigub ilusti , samuti pendiks. Ei kujuta ette miks nii teeb.
Mõõda starteri tõmberelee otsalt pinget - vabastatud starteri korral peab see näitama 0 V. Äkki jääb mingi hulkuv pinge peale? Üsna algeline elektriauto ju...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Tõmberelee ots lahti, süüde sisse ja tõmberelee otsale otse akult + peale. Kui käima läheb, lased ise juhtme lahti.
Kui edasi koriseb, on starter mokas. Kui ei, on auto elektris viga sees.
Siis teab edasi otsida, et mis katkestab ja millal....
|