Sai siis soetatud endale hetkel V -klass . Aastast 2000 , 2,2 CDI , 90kw , automaat , Hõbedane , Halli nahksisuga .
Täpsema varustuse panen hiljem koos kerenumbriga .
¤ Õlid ,filtrid,rihmad,aku vahetan ära .Nokitsemist jätkub veermiku osas tagasillas ( amordipuxid ,stabikapuxid) kerel pole paraktiliselt ühtegi kohta kus roostet näha pole .... seega , värvida vaja . Veel nati nokitseda
seisusoojendusega, halvimal juhul küünal osta .Seest keemiline puhastus .
Põhjaalla vaja kompressori kaitseplekk ... (õhkvedrustus töötab laitmatult veel ):biggrin: .
Iseenesest tegin ühe pikema sõidu ka juba ... päris nitsevoo .
Eile tegin transportteenust .... istmed ,laud,külmik 5 min. välja ja oligi kaubik . Asjalik .
Panen mõne pildi ka ...sisust :bigsmile:
kalev Kirjutas:Manuaal jah kahjuks, aga uurida-puurida võiks sellegipoolest. Järgmisel nädalal võimalik see...
Sa ütlesid ,et sul on jahutusvedeliku temperatuuriga kõik ok ... kas ka talvel?
ilma lisasoojendit kasutamata? Mul vägisi soov hakata termostaati vahetama.Talveoludes temperatuur nati üle 50 kraadi mõnikord ka alla ... iseenesest aga sooja tuleb salongi küll .
kalev Kirjutas:Manuaal jah kahjuks, aga uurida-puurida võiks sellegipoolest. Järgmisel nädalal võimalik see...
Sa ütlesid ,et sul on jahutusvedeliku temperatuuriga kõik ok ... kas ka talvel?
ilma lisasoojendit kasutamata? Mul vägisi soov hakata termostaati vahetama.Talveoludes temperatuur nati üle 50 kraadi mõnikord ka alla ... iseenesest aga sooja tuleb salongi küll .
Meil Vitol temperatuuriga sama lugu. Ega suvelgi suurt erinev ei olnud. Ma ise kahtlustan vigast kella/andurit.