Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Tere. Ehk on siin kedagi targemat nõu andjat. Nimelt vahetan rooliotsi. See tagumine latt sai koos liigenditega ühes tükis vahetatud ilma probleemideta, kuid kuna esimesel latil, see mis läheb roolikarbist ratta juurde on võimalik vahetada ka ainult otsad ja see odavam, siis läksin seda teed. Kuid nüüd hädas, et kuidas saaks need otsad sealt lati küljest kätte. Selle stoppermutri sain lahti, kuid nüüd see latt/toru käib ringi koos liigendiga, ehk ainuke variant tundub olevat, et toru kruustangide vahele ja küll jõuga lahti saab. ma kardan, et sellega teen aga lati kõveraks, sest see ju toru ja läheb mõlki. Minu küsimus on, et kas seal on miski imenipp veel lisaks? tuleb see toru äkki tuliseks ajada vms, et paisub ja laseb kergemalt lahti? Sest see asjandus mille abil sain stoppermutri lahti käib niisama vabalt ringi. Loogika ütleb, et see ei peaks ringi käima, aga ei hakka enne kinni keevitama kui pole kuulnud, kas ehk mõni hea tarkus kellegil varuks. Tänud!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mis see terve kaigas maksis, mis sa täies tükis vahetasid?
Ma sõitsin oma kaika kõveraks ja lihtsam on vist uus osta, kui vana painutama hakata, saabki uued rooliotsad
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
(10-09-2012, 10:02 PM)hents99 Kirjutas: Mis see terve kaigas maksis, mis sa täies tükis vahetasid?
Ma sõitsin oma kaika kõveraks ja lihtsam on vist uus osta, kui vana painutama hakata, saabki uued rooliotsad
Kui selle tagumise kaika kohta küsid siis see on mingi 260 kandis. Seal ühe poole ots kaika küljes ja eraldi ei saagi. kui siis ainult 1 pool.
Esimene täispulk oli vist 280, ainult otsad midagi 160. toru eest 100 eur tundus palju
Kui sul tagumine kaigas kõver, siis selle veidi kasutatud variandi võid minu käest 50ga saada või vahetan ühe esimese terve vedru vastu, mis minu autole sobiks, üks katki, kuid kuna tulevikus plaan üldse kõrgem ring panna siis uut mõlemat ei raatsi osta praegu. Muidu hoian selle kaika oma lõhkumiste puhuks tagavaraks. Vahetamisel sain aru, et see on eelmise omaniku poolt mingi hetk vahetatud juba koos amordiga, nii et polnud väga väsinud. Esimestes oli loks sees. Sul vist W460? Ma ei tea, kas need asjad 460-l ja 463-l on samad.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mul W460 jah. Ja juba tundubki, et midagi ei klapi. Pean auto alla kiikama.
Vedrudega on nii, et kui sulle peaks minu W460 (2.3B) oma sobima, siis ma võin neid sulle anda, võibolla ajab ajutiselt asja ära ka.
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
(11-09-2012, 09:28 AM)hents99 Kirjutas: Mul W460 jah. Ja juba tundubki, et midagi ei klapi. Pean auto alla kiikama.
Vedrudega on nii, et kui sulle peaks minu W460 (2.3B) oma sobima, siis ma võin neid sulle anda, võibolla ajab ajutiselt asja ära ka.
Pikkuses on see latt siis liigendi tsentrist tsentrisse mõõtes 115cm, seda sul vist raske mõõta praegu kui toru kõver... oluline on ilmselt selle toru jõnksu koht, mis diffrist mööda laseb liikuda. Ehk, kas 460-l ja 463-l on see samas kohas või ei. Muud mõõdud annan vajadusel teada. Supler on käepärast ja latt seisab nurgas.
Vedrude osas mõõdan ja uurin veidi ja siis küsin Kuid, mis sul passis esiteje kaal on? kui see veel 2.3B järgi...
Ja algatatud teemal, et kuidas esimese lati küljest saaks otsad lahti on väga teretulnud!
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Enne otste ostmist soovitan uurida, et ikkagi sobiksid, minul oli üks 460 millel oli mingi mb varras all aga otsi eraldi ei saanud kuna koodi järgi ei sobinud ükski, pidin ka kogu varda vahetama.
W463 ja W212
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
11-09-2012, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2012, 03:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui jahutamisega üle ei pinguta, siis väike kuumtöötlus peaks liikuma küll ehmatama... Aga jahtumise ajal oleks mõistlik korraks kuuma anda, et ei tekiks karastumist õhus. Paras on sinise värvuse pealt korraks uuesti soojendada, kuid mitte punaseks lasta.
Kullinokad või torutangid on paremad haarajad, kui tavaline kruustang. Torukruustangid on veel etemad
Mind hakkas tegelikult huvitama: mis seal ringi käib? On pikivardal mingi eriline liigend, mis on paigutet piki varrast? Pilti?
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
(11-09-2012, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: Kui jahutamisega üle ei pinguta, siis väike kuumtöötlus peaks liikuma küll ehmatama... Aga jahtumise ajal oleks mõistlik korraks kuuma anda, et ei tekiks karastumist õhus. Paras on sinise
Kullinokad või torutangid on paremad haarajad, kui tavaline kruustang. Torukruustangid on veel etemad
Mind hakkas tegelikult huvitama: mis seal ringi käib? On pikivardal mingi eriline liigend, mis on paigutet piki varrast? Pilti?
Lisan siia ühe pildi lingi http://www.eurotruck-importers.com/index...cts_id=563
see ei ole täpselt see mis minul kuid sama üldpilt. Selle esimese stoppermutri sain lahti, kuid nüüd see teine, mis võiks nagu olla kinni toru küljes, ei ole kinni vaid lahti ja kui nüüd seda liigendit keerata, siis käib tuleb see toruga kaasa, ehk käib selle teise mutri sees tühjalt ringi, kusjuures see teine mutter ei ole mingi vindiga seal toru küljes vaid mingi sisemise randiga vms. ehk käib koha peal ringi misiganes suunas. Mul ei ole ka selliseid lõikesooni toru küljes. Seetõttu ei ole mul kusagilt mujualt haarata kui torust... ma lihtsalt imestan, et see tekitab võimaluse toru tuksi keerata... et kuidas teenindus sellega tegeleb? et ehk see teine mutter mul lihtsalt lahti tulnud ja vaja kinni keevitada? Väljast pole näha et oleks kunagi keevitust saanud.
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Ma ei saa päris täpselt aru mida sa seal liikuma ei saa. Antud liite puhul esimene mutter surub end oma sisekoonusega torule kinni ja teine stoperdab selle mutri. Kahju, et mul ei õnnestu või ma ei oska siia foorumisse oma pilte üles laadida muidu saaksid ehk parema ülevaate asjast.
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
12-09-2012, 10:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2012, 10:44 AM ja muutjaks oli Gandiline.)
(11-09-2012, 10:06 PM)Anis Kirjutas: Ma ei saa päris täpselt aru mida sa seal liikuma ei saa. Antud liite puhul esimene mutter surub end oma sisekoonusega torule kinni ja teine stoperdab selle mutri. Kahju, et mul ei õnnestu või ma ei oska siia foorumisse oma pilte üles laadida muidu saaksid ehk parema ülevaate asjast.
Sain sellele eile õhtul ka ise lõpuks jälile. Kuna süsteemi ei teadnud ja see sisekoonusega asi oli mingil viisil nii kinni jäänud, et käis koha peal ringi ja ei julgenud seal ka toksida haamriga enne siis tekkis ka arusaamatus.
Tegin ka paar pilti, kuid tegelikult see mille juba lisasin vastab üsna täpselt selle, mis mul auto all on. Ilmusid isegi need sälgud sodi alt välja lõpuks ... see tagumine "mutter" ongi tegelikult lihtsalt sisekoonusega seib, mis surub toru vindi ümber tihedalt kinni. See asi nüüd korras. veel väike rooliregull ja tehtud. Kuid jah... torutangidega tuli päris nelja jalaga ikka otsas elada, et see liikuma saada... Tänud mõtteid jagamast!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sellele mutrile oleks ilmset üsna hästi mõjunud haamriga mõjutamine.. Toetad alasile (või tegelikult suvalisele kõvale ja järelandmatule pinnale) ühe mutritahuga kenasti toetuma ja siis annad haamriga vastastahule koksu pihta. Löök ei pea olema tugev, kuid peaks olema terav.
|