10-09-2012, 11:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2012, 11:49 PM ja muutjaks oli G2rry.)
Tere!
Sai hiljuti soetatud w201, 1,8l bensiin 80kw.Väga tore masin aga pöörded lähevad kuidagi uimaselt ülesse ning kiirendades nii tunde järgi öeldes ala 3k pöörde pealt poob kinni. Kütet nagu eriti palju ei võta ja niisama rahulikult sõites ei häiri kah see poomise probleem. Tühikäigul töötab hästi ja käivitub ilusti. Vb ongi selline uimane auto aga 85kw golf3 gti oli ikka oluliselt erksam ning kahtlen et mb nüüd nii uimane on võrreldes golfiga selle 5kw puudumise tõttu.
Sai siis kapoti alla vaadatud ajaviiteks ning leidsin sellise viguri roheliste kirjadega nupuga mida saab keerata:
Kas sealt saab äkki enda kinni poomise murele lahendust süüte regullimise abil vms?
Selline küsimus ka. et kas on üldse tegu karburaator mootoriga?
Olen üsna võhik mb-des veel ning otsingust ei leidnud ka ega väga osanudki mingi märksõna järgi selle vidina kohta uurida mis seal kapoti all asetseb.
Tänud ette abi eest
Sai hiljuti soetatud w201, 1,8l bensiin 80kw.Väga tore masin aga pöörded lähevad kuidagi uimaselt ülesse ning kiirendades nii tunde järgi öeldes ala 3k pöörde pealt poob kinni. Kütet nagu eriti palju ei võta ja niisama rahulikult sõites ei häiri kah see poomise probleem. Tühikäigul töötab hästi ja käivitub ilusti. Vb ongi selline uimane auto aga 85kw golf3 gti oli ikka oluliselt erksam ning kahtlen et mb nüüd nii uimane on võrreldes golfiga selle 5kw puudumise tõttu.
Sai siis kapoti alla vaadatud ajaviiteks ning leidsin sellise viguri roheliste kirjadega nupuga mida saab keerata:
Kas sealt saab äkki enda kinni poomise murele lahendust süüte regullimise abil vms?
Selline küsimus ka. et kas on üldse tegu karburaator mootoriga?
Olen üsna võhik mb-des veel ning otsingust ei leidnud ka ega väga osanudki mingi märksõna järgi selle vidina kohta uurida mis seal kapoti all asetseb.
Tänud ette abi eest