Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Tervist! Eile sõites, peale fooritaga seismist tekkis mingi imelik kolin. Selline tunne nagu kardaanist käiks mingi osa vastu keret. Kolin tekkis siis jäin seisma ja vaatasin tagumised rattad üle. Algul arvasin, et üks rattalaager(ulub juba päris pikalt) sai nüüd täiesti otsa. Peale vaadates ei saanud midagi targemaks. Siis mõtlesin, et sõidan vaikselt edasi ja kui uuesti liikuma hakkasin oli hääl jälle kadunud.
Nüüd ongi nii, et vahepeal kui kuskil seisma jääda tekib kolin ja kui uuesti seisma jääda ja siis edasi sõita kaob kolin ära. On kellelgi veel sellist asja juhtunud või oskab oletada milles probleem?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Eks tuleks allpoolt vaadata mille vastu kardaan näiteks käib. Ja see et sõidetakse "ammu undava" laagriga mulle pähe ei mahu...aga ega ei peagi
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Aga kardaan on ju lihtsalt sile "toru". Nii palju kui tungi peal sai siis üritasin vaadata aga midagi imelikku küll silma ei jäänud. Seegi on imelik, et kolin tekid kui natuke seisad ja kohe kui uuesti seisma jääda ja siis edasi sõita on asi korras jälle.
Uus laager on päris pikalt juba pagassis kaasas sõitnud, pole lihtsalt olnud võimalust seda siiani ära vahetada(küll rahaliselt kui ka, et endal pole võimalusi). Aga sõita on vaja.
Postitused: 192
Teemad: 27
Liitus: May 2010
Maine:
0
Kui kolin tekib seistes, siis loogiliselt võtes sumbuti on katki/käib kusagile vastu või midagi on sumbuti peale kukkunud (ntx kuuma kaitse) ?
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Tagumise poti peal olevat sai ükskord isegi aretatud jah. Kruvid oli plekist läbi roostetanud ja panin seibid vahele. Vaatan selle järgi.
Ei midagi paha pärast aga tahaks ka sellest loogikast osa saada? Ja mis valemiga peaks nt see plekk uuesti nii saama, et enam ei kolise?
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kas veovõlli kummid on terved, kui liigend õlist kuivaks jäänud siis teeb ka niisugust nalja.
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Täna peale kooli vaatan need asjad üle. Kellelgi midagi pähe tuleb võib veel pakkuda
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Vaatasin summuti kuumakatted ja pooltelje kummid üle ja kõik paistis korras olema.
Kas mõni kardaani pukk(puks vms need kummist vahe jupid on) ei või sellist nalja teha?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-09-2012, 04:02 PM)aronz12 Kirjutas: ...
Kas mõni kardaani pukk(puks vms need kummist vahe jupid on) ei või sellist nalja teha?
Seda võib iga asi teha. Mingi tobe ripedav asi käib kuhugi vastu ja korras. Auto kere võib heli uskumatutesse kohtadese kanda.
Ei aita muu, kui heli olemasolu korral roomama ja loksutama hakata...
Kas hääl on sõites või seistes?
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
05-09-2012, 06:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2012, 06:29 PM ja muutjaks oli aronz12.)
Sõites on hääl. Point ongi selles, et kui ma korra seisma jään siis enam kohe häält ei tule. Või no vahest tuleb u5min pärast jälle aga samas võib pool päeva vaikus olla. Täna nt pole kordagi teinud, eile selle eest tegi päris tihti.
EDIT: Ei usu, et mingi võike tilbendav asi seda häält teeb. Vb algul seletasin seda kehvasti aga kui see hääl tekib on ka üle kere tugev vibratsioon sees.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ma ei näe hetkel kuskilt, mis autoga on tegu.
Sa oled eelnevalt ise ka neid kummilaagreid märkinud, mis kardaani keskel ja otsades on. Minul oli küll nii, et keskmine läks läbi ja ulme kolin ja vibra hakkas pihta. Samuti ainult sõites.
Kui juba kardaani alt võtad ja vahetama hakkad, siis vaheta ka otsa omad ära, kuna need võivad varsti samuti järgi minna. Need tegelikult ei ole kummist vaid metallist kuusnurgad, mis on ümbritsetud kummiribaga - vähemalt minu omal oli nii. Seega julgen neid soovitada kontrollida kindlasti.
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Võta kardaanikandelaagri juurest kardaanist kinni ja loksuta üles-alla, kui näed, et kumm on eraldunud laagrist või pukist, siis viga ongi seal.
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Selle unustasin täitsa ära jah. W124 91a 2,0 77kw.
Iphica: Kas sul kadus ka vahepeal ära see hääl? Mul seda koguaeg pole.
Proovin xman-i soovituse ka ära proovida. Peab midagi välja mõtlema kuidas nii palju kõhu alla mahtuda.
Tegin täna video ka sellest aga kuna mul siin mingi mega s**t nett siis läheb üles laadimisega mingi tunnike vist aega.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(06-09-2012, 05:22 PM)aronz12 Kirjutas: Selle unustasin täitsa ära jah. W124 91a 2,0 77kw.
Iphica: Kas sul kadus ka vahepeal ära see hääl? Mul seda koguaeg pole.
Proovin xman-i soovituse ka ära proovida. Peab midagi välja mõtlema kuidas nii palju kõhu alla mahtuda.
Tegin täna video ka sellest aga kuna mul siin mingi mega s**t nett siis läheb üles laadimisega mingi tunnike vist aega.
Minul käis korralik pauk sõidu pealt ja siis hakkas jube kolin. Ma ei julgenud üle 20 km/h üldse sõita, sõitsin koju ära ja seisma. Aga kirjeldus on sarnane, võib-olla sul pole ta veel täielikult läinud lihtsalt.
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
http://www.youtube.com/watch?v=1pfnDearW...e=youtu.be
Siin peaks see kolin isegi "näha" olema, toetasin kätt vastu põhja aga pildilt näha kuidas vibreerib.
Imelik ongi see, et lihtsalt jäin foori taha seisma ja kui roheliseks läks siis edasi sõites oli ulme kolin järgi, keerasin bussijaama natuke uurisin ja edasi sõites oli jälle "korras".
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kusjuures mul oli keskmisest pukist järgi ainult välimine rõngas ja sisemine laager. Mõlemal oli küll õhuke kummikiht ümber, aga ikkagi. Kardaan andis ühest äärest teise mitu cm. liikuma, aga kuulda oli vaid käiguvahetusel kolks... Ja vahepeal olevat leevenduskummi ei olnud enam olemaski.
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Kole imelik asi see ikka, proovin homme seda asja ligemalt uurida. Ehk saan kooli garaažis tõstuki peal asja uurida. Ehk sealsed õpetajad vähe targemad ka.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-09-2012, 09:39 PM)aronz12 Kirjutas: Kole imelik asi see ikka, proovin homme seda asja ligemalt uurida. Ehk saan kooli garaažis tõstuki peal asja uurida. Ehk sealsed õpetajad vähe targemad ka.
Vaata, sellised kolinad-mürinad on asjad, mida ei saa neti teel tuvastada. Ikka pead ise oma käsi määrima või teenust sisse ostma. Küsi konkreetseid küsimusi leidude kohta üksikutes sõlmedes ja siis ehk saame koos aidata edasi mõelda. Aga kuniks Sa ei ole vaevunud vahepuki või kardaani seisukorda tuvastama, ei ole millestki rääkida.
Kas tõesti lootsid, et keegi oskab juutuubilõigu põhjal öelda, mis sellele vanal masinal järgi andnud on? Seda, et tuleb kontrollida kardaani (eriti selle vahelaagrit ja otsaleevendeid), peaülekande kinnitusi, veovõlle ja rattalaagreid, on Sulle juba vihjatud.
Mootorimüra on kah karmivõitu - kas mootoripadjad on ikka elus?
Postitused: 81
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Ütlesin ju, et pole kohe võimalik põhja alla roomata. Täna sain koolis tõstuki peale ja see tugilaager vms seal kardaani keskosas on on täiesti otsas.
Veovõlle peaülekande, rattalaagrid ma ju vaatasin järgi. Mootori müra võib sellepärast seal suur olla, et sõitsin vist esimese käiguga kõrgetel pöörtel(kiirendasin) ja vb laagri undamine ka mingil määral.
Ei lootnudki, et keegi ütleb kohe täpselt ära mis katki on aga ise ei osanud kuskil alustada. Need mis algul öeldi vaatasin ju esimesel võimalusel üle. Kardaani lihtsalt ei saanud enne. Pole nii palju julgust, et tungi peal oleva auto täiesti kõhu alla roomata ja seal mingeid asju raputama kukkuda.
Igatahes Aitäh neile kes kaasa mõtlesid ja aitasid!
|