Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere klubilased, sai nüüd mõnda aega eemal oldud Bmw lainel ning kutsumus tahab tagasi siis mind siia Mercedeste sekka.
Vanast ajast on veel meelde jäänud, et kui hakata ostma endale 126 kerega mersut, siis ikka uut ja korralikku.
Kõik ilus ja tore, kuid raha napib selleks. Leidsin küll aga ühe 126 mis odavalt müügis kuid küllaltki küsitletava vigadega. Esmalt kõige suuremaks probleemiks on see, et siduri pedaal mitte gramm ei liigu. Tuttav juba mainis, et viga võib olla sealses hüdro silindris mida saada ei pidavat olema.
Autole ise vahele aretatud 3.0 diisel mootor 65 kilovatiga. Sealt juba teine probleem tulemas, küllaltki palju on seal isearetust tehtud juhtmete valdkonnas. Omanik rääkis, et too aeg sai ostetud 6000 krooni eest kappremonditud mootor ning sellepeale tahakski nagu välja minna. Käisin täna seda vaatamas kohapeal, kuid käivituda ei õnnestunud kuna aku oli tühi ning peremeest polnud ise kodus kes sellega tegeleks siis. Mootoris on näha ka õli leket mootori alguses ehk eestpoolt vaadates. Lisaks radiaatorile mis oli suht räbalas seisus leidsin ka sealt seest omajagu roostega sarnast vett, ei tea kas see loomulik või mitte. Probleemiks kujuneb ka veel see, et taga differ ajab õli läbi. Kere olukord ütleks, et mitte rahuldav kuid taastatav. Värvus metsas ning roostet leidus ikka tagaratta koobastes, põhja alt, tagumine poritiib läbiva roostega ning nipet näpet veel. Meenus kohe ka see, et autol pidurid kinni. Auto 3 aastat juba paigal seisnud ja eks see aeg oma töö ole siis teinud. Lukud vajaksid vahetamist ning tagumine juhipoolse ukse link ei käi üldse välja, isegi mitte raske jõu korral. Üllatuseks osutus küll see, et sillad tundusid sirged olevat ning mitte lääpas. Roostet leidus ka pagasi ruumis tagavara ratta koha peal. Ühesõnaga tööd on väga palju, kuid siiani jääb kehtima see 1 aga, et kas see seda hinda ka väärt ole ja kui palju peaks veel alla investeerima? Ettepanekuid äkki kellegi poolt?
Jään ootama siis tarkade vastuseid ning optimaalset suhtumist
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Njaa.
Sellise loendi puhul soovitaks küll Silberatuost tutikas 126 tellida- maksab ca 250 000.-.
Saab liisingusse ja puha.
Seda isendit sa ehitad kümmekond aastat ja paned sinna samapalju raha sisse, kuid uueks ikkagi ei tee.
Kuue otsingul tuleks kaugelt mööda käia igasugustest "naabrimehe tuuningust".
Auto peaks olema sama mootoriga ja lisadega, millega ta tehasest välja sõitis.
Kui plekid mädad- seda saab teha (teatud piirini muidugi).
kui keegi on juba elektroonikat, lisasid vms näppinud, siis on korda tegemine VÄGA aega ja resurssi nõudev.
Eriti tuleks mööda käija 10-15 aastat tagasi diiseldatud masinatest. Kui praegu tehakse seda niivõrd-kuivõrd viisakalt, siis sel ajal oli oluline, et auto liiguks- vaja siis lõigati juhtmed julmalt läbi ja veeti lüliti salongi.
Minu soovitus- kogu natuke ja osta kohe natuke korralikum.
Praegu peaks turul mõned täitsa "söödavad" olema sinna 3-4kilo kanti.
Ja jutt, et diisliga on odavam kehtib ainult siis, kui see diiselmootor on seal algusest saadik olnud.
Ise vahetama hakates, tuleb nn. nulltasuvus ehk kuskil seal peale 100tuhande km. läbimist.
Edud.
Janek
P.S. Muidugi kui sa otsid lihtsalt autot, millega iga päev liigelda, cyprokit vedada ja poole aasta pärast järgmine osta, siis pole ju vahet- peamine, et lligub. Minu soovtus oli sellisele autole, millega sõidetakse puhkepäeviti.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-08-2012, 01:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 01:25 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Jutt käib siis sellest autost?
http://www.auto24.ee/used/1049513
Eks ta vast tonn väärt ole kuid pühapäevaautot sellest ei tee (=pole mõtet teha).
"Söödavam" isend 4k mis minu arust overpriced (norm ca 2k):
http://www.auto24.ee/used/862602
Ja üllatuseks rohkem hetkel polegi.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
16-08-2012, 07:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 07:59 AM ja muutjaks oli stihl.)
(15-08-2012, 11:04 PM)DieForADequila Kirjutas: sai ostetud 6000 krooni eest kappremonditud mootor ning sellepeale tahakski nagu välja minna.
Ära seda küll tee. Kui juba esimest simmeri jaoks sellest rahast ei jätkunud, on tegu lihtsalt valega. Vblla keegi vahetas mingi pihustiseibi ära.
Ja mis 126 ostu üldse puutub, olen Janekuga 100% nõus.
Osta tuleb tehaseauto, mitte mingi külakarla aretis. Seda aretist korralikult tööle ei saa kunagi ja väärtus on tal vaid vanametall....
Kui vana ja korraliku MB jaoks raha ei ole, osta bmw.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(16-08-2012, 07:57 AM)stihl Kirjutas: ...
Kui vana ja korraliku MB jaoks raha ei ole, osta bmw.
Vast ikka uhiuus kets või kaloss - moodne ja soodne, lisaks garantiiga.
126 turg (nagu kõigi tsinkimata materjalist sõidukite oma) kipub looduslikul põhjusel iga aastaga järjest enam kokku tõmbuma. Jäävad mõlemad otsad: odavad raiped, mille kordategemise hind ületab mitmekordselt soetushinna ja hoitud-hooldatud isendid, mille müügihind (ehk hind, mille eest omanik on nõus oma sõidukist loobuma) on "mõttetult" kõrge.
Alati võib jopata, ja sattuda Aiku peale, kes vanaisalt jäänud mersuromuna müübki heas korras sõiduki, kuid sellised asjad juhtuvad reeglina filmis.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Aga miks just kuus? (väga optimaalne küsimus minu arvates)
Teemaalgataja ilmselt unustab, et kõige noorem w126 on tänaseks vähemalt 21 aastat vana auto. nagu v6sa kirjutas, need masinad on kas leidmas oma loomulikku lõppu või on muutumas kalliteks hobiautodeks.
Kuus on juba nii vana mudel tehnilises mõttes, et kui ta korras ei ole, siis pole temast pooltki seda sõidurõõmu, mis 2000 aasta punnsilmast näiteks. Prestiiži ka pole kui masin on roostes, värv väsinud ja kroomid koledad. Samuti, ülalpidamine, kuigi mitte väga kulukas kuluosade mõttes, võib olla paras peavalu kui midagi keerukamat läheb (ja nii vanal autol ikka läheb). Ikkagi väga kalli margi lipulaev ju!
Saan aru, et otsid diislit, kuna võtab vähem kütust ja kütus on kallis. Ma arvan, et kuue puhul on kütus sekundaarne kuluartikkel, ülalpidamine on hulka kulukam.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Mõte selles,et soetada just vana klassik mis kuuluks pühapäeva autode rubriigi alla. Kuna nii palju innustavaid sõpru ümber kes kõik soovitavad ja juppe on saada ning odavad jne jne, siis nagu väike mõte ongi, et võiks proovida. Leidsin ka juba teise 126 mis 3.8 v8 mootoriga. Et kui juba pühapäeva auto, siis miks mitte korralik.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Kui tahad hobiautot, siis pead ikka veidi rohkem raha varuma. 1000€ eest saad enam-vähem korraliku jalgratta....
Loe veidi kasutajate postitusi ja näed, et hobiautodega tegelevad liikmed ostavad oma kuutele 1000€ liiste ja tüübleid...
Korralikku autot sama raha eest loota, oleks veidi naiivne.
Või kui rohkemat ikka kokku ei kraabi, siis vaata parem vana hea vene tehnika poole, mis aasta aastalt kogub väärtust.
Korralik nullkuus, sapakas või mosse on ka päris lahedad pillid ja tänaval paistad ka tublisti rohkem silma, kui lääpas kuuega.
Herki
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Eks "korralik pühapäevaauto" tähendab erinevate inimeste jaoks erinevaid asju... Kui tahad endale konstruktorit, mille peal oma mehhaaniku, elektriku, keevitaja ja värvijaoskusi lihvida, siis lase käia. Samuti postita progressist siia, koos piltidega, saad kindlasti täiendavat abi ja nõu. Aga unusta ära, et isegi kui sa kõik ise teed, suudad rondi ellu äratada odavamalt kui korralikuma masina ostmine.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(16-08-2012, 01:23 AM)nostromo Kirjutas: "Söödavam" isend 4k mis minu arust overpriced (norm ca 2k):
http://www.auto24.ee/used/862602
Tegemist siiski SEL kerega.
Selle raha eest autot küll ja veel- piltide põhjal.
Kui see diisel on sinna ka korralikult paigaldatud, pole hind üldse paha.
Kere peab muidugi väga hoolega üle vaatama- tegemist siiski üsna esimeste seas tehasest välja veerenutega.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Mind hakkas huvitama, et kas tõesti on võimalik tellida tuttuus w126 250 000€ eest? Kas sellel saab olema ka moodsam käiguosa?
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(16-08-2012, 06:32 PM)Yksix Kirjutas: Mind hakkas huvitama, et kas tõesti on võimalik tellida tuttuus w126 250 000€ eest? Kas sellel saab olema ka moodsam käiguosa?
üks 45 000km läbi sõitnud kuus otse jaapanist ,presidendi versioon vms peaks kohe kohe turgu tulema,nii et hoidke silmad lahti vhind on ka muidugi vastav
w123 240 D 83"
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma ise arvan, et kilost kuut pole mõtet küll osta, usu mind kui esmane emotsioon möödub siis saad aru mis raipe sa endale kaela said. Selle raha eest saaks rahuldavas korras w124. Ja teada fakt on see, et need kes foorumis hõiskavad, et ostsin tonnise kuue ja hakkan teda nüüd taastama, 99 % on kuu aja pärast masin müügikuulutuste rubriigis.
Isegi need kuued mis on maasikad ja mille eest nii mõnigi maksis 6-10 k euri vajavad nipet näpet tegemist, mõni väike parandus siin, mõni seal ja ongi 300-500 euri koos. Nagu eelpool mainitud on tegu vanade autodega ja ideaalses konditsioonis masinad maksavad sinna 15+ k rubriiki, kõik mis alla selle vajab investi. Aga nagu öeldud on igaühe jaoks hobiauto mõiste erinev, aga laias laastus pead endale aru andma, kas soovid autot mis kuidagi moodi sõidab punktist A punkti B või tahad ka sõitu nautida. Kilose masina puhul sa mingit naudingut ei saa. Ise soovitan sulle midagi muud vaadata aga nagu Janek mainis siis 3-4 k eest peaks juba miskit saama, mis pole surnuks hooratud.
(16-08-2012, 07:35 PM)MB W123 Kirjutas: (16-08-2012, 06:32 PM)Yksix Kirjutas: Mind hakkas huvitama, et kas tõesti on võimalik tellida tuttuus w126 250 000€ eest? Kas sellel saab olema ka moodsam käiguosa?
üks 45 000km läbi sõitnud kuus otse jaapanist ,presidendi versioon vms peaks kohe kohe turgu tulema,nii et hoidke silmad lahti vhind on ka muidugi vastav
Mis see presidendi versioon tähendab? Milline on hind? Mõni pilt ei teeks paha.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
16-08-2012, 08:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 08:21 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
Mitu tuhat sa veel lisaks oled nõus tuhandese kuue sisse taguma? Seda ei tasu loota et paned paar sada sisse, saab heaks ja sõidad hulk aega muretult.
Sõitvaid ronte võib ka sama hinnaga leida. Neid diiseldatud hästi odavaid, mida aasta jooksul 1 kuni 2 korda müüakse ostetakse ilmub aegajalt uuesti kuulutustesse. Seega kannatust veidi, küll varsti jälle tuleb.
Alguses küsitakse alati nende eest 2k siis kukub lõpuks tonnile tagasi, millega osteti. Tonni eest ostab keegi jälle ära ja hakkab ring uuesti...
Ma ei tahtnud muidugi öelda et ei tasu sellist osta. Tasub küll kui on suur huvi w126 vastu aga ressursi pole et kohe korralik osta. Kuue tundmaõppimiseks on odav ront ju hea. Tegevust jagub alati. Remondid ja õpid. Ja kui rahaseisud paranevad ostad hiljem väga korraliku SECi või SELi (siis oskad paremini korralikku ära ka tunda) kuid siis juba tead mis karul kõhus ja oskad ka korralikule klassikule vajadusel ise käe külge panna.
Kui aga lihtsalt liikumisvahendit otsid siis on w124 palju odavam ja mõistlikum valik, sellele ka odavaid kasutatud juppe oluliselt lihtsam leida.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Lihtsalt olen proovinud mõnda aega kätt niiöelda auto varuosade müümise alal. See äri läks paraku aga vett vedama ning nüüd on vaja otsida uus tegevus endale. Sellepärast tekkiski huvi, et osta odavalt 126 ning hakata seda vaikselt restaureerima. Kuna endal on juba 124 ja 190 olnud, siis tahaksin sammu edasi astuda ja midagi uut proovida.
Muidugi pahviks tõmbas see,et lihtsam on osta uus 250000 tellides saksast kui hakata restaureerima vana mis pidi siis sama kalliks minema lõppkokkuvõttes.
Kuna sissetulek on tõesti väike, siis minu hinnang raha väärtuse suhtes on väga kõrge ning sellepärast ka arutelu teiega, et kas on mõtet investeerida ning milleni see välja võib viia? Mis osad on siis tõesti nii kallid, et ei jäksa osta kohe? Ning kas kohe uutele A-kategooria varuosadele mõelda või jääda ikkagi romulast müüdavate osade piirdesse, seoses siis sellega, et kere ikkagi mäda.
Auto näeb välja siis selline
http://www.soov.ee/harjumaa/Mercedes_Ben...m?ca=1&w=3
Lisavaid pilte mida tegin kohapeal siis:
http://nagi.ee/photos/TeddyDiQ/sets/355497/
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-08-2012, 10:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 10:29 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Sry kuid 550.- on telefoni mitte auto hind.
Rahuldavas seisus 126 maksavad alates 3-4k.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1054828
Teine silmapiiril olev Mercedes-Benz.
No ma ju rääkisin, et hea hinnaga saan kätte. Lihtsalt küsimus seisneb kas mõtet taastada?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
16-08-2012, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 10:49 PM ja muutjaks oli janek126.)
Ära nüüd ehmu.
Lihtsalt sa pead endale selgeks tegema, kui kaugele sa tahad taastamisega minna.
Siin on mõned näited konkreetse auto fotode põhjal:
1.Mõned lapid roostes aukudele, pahtlit peale ning värv selga.Katkistele kroomidele fooliumteip. Käiguosas ei vaheta midagi, sest kuus on nii kivikõva auto küll ,et logisev rooliots või mittetöötav amort teele ei jäta.
2.Ostad B esitiivad, tagumised tiivakaared, otsid romulatest ja foorumist vähe paremas seisus uksi ja luuke. Keevitustööd lased teha asjatundjatel, kes teavad, mis teevad. Värvid ka juba korralikumas kohas.Käiguosas vahetad kõik, mis vajalik ja nii vähe kui võimalik. Mootoriruumis teed ka omale selgeks, mis juhe mida teeb, et tee ääres remontides teaks.
3. Lööd algosadeks.(mootor, kast, sisu, juhtmestik välja). Kõik, mis natukenegi rooste moodi, lõikad välja. Plekkidena kasutad A-osa.
Tellid uued kroom-osad. mootor/kast kapitaalremonti. Värvid seest, alt ja pealt kõik üle. Kokku pannes vahetad iga natukeni vigase plastiku, tüübli vms, välja.
Pakun esimese versiooni hinnaks 1000.- euroraha.
Iga etapile võid panna ühe nulli lisaks.
Edud.
Janek.
(16-08-2012, 10:31 PM)DieForADequila Kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1054828
Teine silmapiiril olev Mercedes-Benz.
No ma ju rääkisin, et hea hinnaga saan kätte. Lihtsalt küsimus seisneb kas mõtet taastada? Nukkvõllid vahetatud? Kas see peaks olema müüki soodustav argument.
Minu arvates pigem kahjustav.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Njah, ütleks oma endise õppejõu sõnadega, et kui see oli nali, siis oli see küll hea nali.
Elu on näidanud, et surnud autot ei ole mõtet restaureerida. Restaureerimine on selline tegevus, mida ei saa tavaliselt teha lammutuse juppidega ja kuigi usun ise ka teatud juhtudel odavalt varuosade hankimisse, oleks huvitav sattuda sellisesse lammutuskotta, mis müüb korralikke W126 detaile.
W126 näol on tegemist juba täna klassikuga, mille varuosad maksavad eBays õiglast hinda, kui neid saada on ja mille korralikke tükke lammutuskodadest enam ei leia.
Minu tagasihoidlikul hinnangul on Golf II korralikuna palju ägedam kui kohutav W126 ja kuigi 1000 euro eest ei leia ka ilusat Golfi enam, on vähese sissetuleku korral lootust tema haldamisest jagu saada palju rohkem kui auto puhul, mis ei olnud iial mõeldud pööbli sõidutamiseks.
Ausalt, ma päriselt ka sõidaks pigem Golf II-ga ja ehitaks teda sigailusaks originaaliks. Isegi ägeda Golf III-ga sõidaks teatud versioonides ja hoiaks ning teeks korda, kuigi see mudel on meie ühiskonnale veel pisut liiga igav. Jubeda W126-ga samas ei sõidaks mingil juhul. W124 on ka odavatest piisavalt hea auto, aga 1000 euro eest on sedagi juba üsna palju loota. Kuid kahtlemata realistlikum, kui teatud asjadele autot otsides läbi sõrmede vaadata.
Samas, ma ei mõtle seda millegi muu kui huumorina ja ära päriselt ka solvu või kui solvud, siis ütle ja kui mind kuskil näed, ostan sulle ühe korraliku õlle, aga vaadates sinu viimastelt linkidelt nähtavaid autosid, peaks ostusoovi tekkimiseks ilmselt kaks kätt kõvasti silmade ette panema. Mind ei pea uskuma, aga need autod on tagasipöördumatult surnud.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kes sinu eest ikka otsustab kas on mõtet. Mina arvan, et ei ole.
Ainus mõte praegu ligi 30a. vana autot pidada on siis kui näeb välja selline.
Aga ei ei näe. Ja kui uskuda nende autode omanike juttu on kõige mõtekam, ja odavam osta turult kõige korralikum ja kallim mudel.
aga jälle otsustad sa ise.
Usu 20a. uuem ja sama kallis volkswagen on parem auto sõita kui pooletoobine 126
edit:
Tautno jõudis 2 minutit ette
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|