Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: May 2009
Maine:
0
27-07-2012, 11:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2012, 11:19 PM ja muutjaks oli Sasskin.)
Täiesti niisama tekkis probleem, et hõõgküünlad ei saa voolu peale. Peale selle,et voolu ei saa, jääb armatuuris tuli põlema. Ostsin täna uued küünlad peale, kuid mitte midagi. Järgmisena sai kontrollitud relee üle, et kas vool akult jõuab sinna, ning jõudis. Järgmisena sai võetud releelt küünalde pistik lahti ning mõõtsin juhtmete takistuse ära - kõik näitasid ühe numbrit. Ei saagu enam aru, et mida teha, sest kõik peaks nagu korras olema. Kas võib viga siiski relees olla?
Kontrollisin selle õpetuse järgi:
http://www.dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Aga kas kontrollisid kas sinna "isastele" mis on kolmandal pildil, ka vool peale tuleb kui süütevõti soojendus asendis on? Kui ei tule siis viga ilmselt relees.
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: May 2009
Maine:
0
Seal oli vool sees.Õigesti mäletan, siis ma ei pidanud isegi süütelukku lõppu keerama, voolu andis ka võtme kesmise asendiga välja.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
No sealt läheb otse edasi küünaldele, nii, et kui keskmises asendis sinna vool peale tuleb on midagi mäda. Nendele peab vool peale tulema vahetult enne starteri asendit.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Mismoodi see võimalik on, et juhtme alguses vool on olemas; juhtme takistus on väike ja vool lõppu ei jõua...?
Siin, tundub, et pole enam auto viga...
Teine asi see, et kuidas te seda w124jal süüteluku keskmist asendit defineerite...?
Minu omal on 4 asendit: 1.väljas - 2.raadioasend - 3.süüde sees (+ hõõgküünal mingi aeg taga) - 4.starteri asend...
Kuidas saab neljast mingi "keskmine" olla...??? 2 ja 3 vahel???
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: May 2009
Maine:
0
Sai uuesti üle vaadatud. Voolu ananb ikkagist süüteluku lõppasendis(kui tuli hakkab armatuuris põlema) ning relee annab välja sel hetkel 10,7.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ja palju samal ajal aku pinge on?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Antud vooluahel on nii lihtne, et siin pole ju midagi arutada. On viga mõne klemmi kontaktis, relee kontaktis või relee kaitsmes, selle peaks ju testriga kiirelt leidma.
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: May 2009
Maine:
0
05-08-2012, 09:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2012, 09:44 PM ja muutjaks oli Sasskin.)
(03-08-2012, 04:05 PM)Laur Kirjutas: ja palju samal ajal aku pinge on?
Aku pinge sel hetkel on 12.8. Sai proovitud 5 silindrilise releed, kuid see ei tunudunud üldse töötavat, st armatuuri tuli põlema ei hakanud. Veel sai proovitud kaitset vahetada omavahel, kuid ikka mitte midagi. Tundub, et 5 silindrilise oma ei sobi, kuigi peal on kirjas 4/5 cylinder ja kõik pistikud sobivad.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Ma oletan, et 10,7 said siis kui pistik tagant ära. Ehk siis kui koormus taga, on pinge 0.
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: May 2009
Maine:
0
24-08-2012, 10:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2012, 10:08 AM ja muutjaks oli Sasskin.)
Niipalju siis teada, et kui viia mass otse relee süütelukuklemmidele, siis hakkavad küünlad tööle.
http://www.dieselgiant.com/glowplug09.JPG
Süütelukust tulevad juhtmed on väiksem pistik.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-08-2012, 10:07 AM)Sasskin Kirjutas: Niipalju siis teada, et kui viia mass otse relee süütelukuklemmidele, siis hakkavad küünlad tööle.
http://www.dieselgiant.com/glowplug09.JPG
Süütelukust tulevad juhtmed on väiksem pistik.
Kui otse lülitades toimib ja süütelukust mitte, siis hakka juhtahelat harutama.
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: May 2009
Maine:
0
Sai siis mööda massijuhet liigutud ning avastatud, et massijuhe oli oksüdeerunud.
Praegu kõik töötab. Lõpp hea, kõik hea.
|