19-07-2012, 10:24 AM
Võib tunduda loll küsimus ja vbl on kuskilt teemast läbi juba käinud aga ma tahan selle endajaoks selgeks saada ning küsin seda siin ka teilt.
Teada on, et kui mootoriga pidurdada, siis uuematel autodel lõpetatakse kütusepritsimine mootorisse ära selleks ajaks ning kütusetarbimine läheb selleks hetkeks 0 peale. Kuidas on lood aga vanemate autodega?
Toon näiteks selle sama enda Mercedese 280E 1984 aasta oma, millel on mehaanilised pritsungid, ehk siis mitte ühtegi elektroonikat ei ole, reguleerimaks kütuse pritset silindritesse. Loogika ütleb seda, et kui selle autoga käiguga pidurdada, siis kui pöörded tõusevad, hakkab mehaaniline süsteem ka automaatselt kütet juurde andma, kuna kolvid liiguvad kiiremini?
Elektroonilise kontrolli puhul oleks loogiline, et kui pöörded tõusevad, siis üle tühikäigu hulga kütet juurde ei anta(kui üldse), kui gaasipedaali ei puutu?(Nissan silvia s12 1984 näiteks)
Tehke see mulle pikalt ja laialt selgeks, et ma ei peaks enam pead selle üle murdma ning loogikast lähtuma. Rääkigu need kes teavad, mitte need, kes arvavad.
Aitäh!
Teada on, et kui mootoriga pidurdada, siis uuematel autodel lõpetatakse kütusepritsimine mootorisse ära selleks ajaks ning kütusetarbimine läheb selleks hetkeks 0 peale. Kuidas on lood aga vanemate autodega?
Toon näiteks selle sama enda Mercedese 280E 1984 aasta oma, millel on mehaanilised pritsungid, ehk siis mitte ühtegi elektroonikat ei ole, reguleerimaks kütuse pritset silindritesse. Loogika ütleb seda, et kui selle autoga käiguga pidurdada, siis kui pöörded tõusevad, hakkab mehaaniline süsteem ka automaatselt kütet juurde andma, kuna kolvid liiguvad kiiremini?
Elektroonilise kontrolli puhul oleks loogiline, et kui pöörded tõusevad, siis üle tühikäigu hulga kütet juurde ei anta(kui üldse), kui gaasipedaali ei puutu?(Nissan silvia s12 1984 näiteks)
Tehke see mulle pikalt ja laialt selgeks, et ma ei peaks enam pead selle üle murdma ning loogikast lähtuma. Rääkigu need kes teavad, mitte need, kes arvavad.
Aitäh!