Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDI pihustiseibide vahetus
#1
Niisiis, millal neid oleks siis lõppude-lõpuks õige vahetada?
Olen lugenud, et 60 000km tagant, mõni 100 000km tagant, samas mõned ütlevad, et ära enne näpi, kui juba pihusti väljast tahmane on, st on tekkinud probleem.
Seega küsiks selle üle veel.
Ise olen sõitnud 83000km teiste seibidega ning kõik korras, tahm pihusti juures puudub.
Vasta
#2
Mis sa neist enne torgid kui pihusti hakkab häält tegema. Kui hakkab siis muidugi tuleks kohe vahetada. Kui sutsumine algab vaatad millisel on ja vahetad ära. Kui võti käes püsib ostad 2 euriga seibi ja paned uue.
Autod on mõeldud sõitmiseks mitte remontimiseksEusa_drool
Vasta
#3
kindel?
Vasta
#4
Ka enne sutsumist hakkavad pihustid asfalti tootma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
(18-07-2012, 10:12 PM)R129 Kirjutas: Ka enne sutsumist hakkavad pihustid asfalti tootma.

kogulugupidamise juures mis selle tootmisega on? Kui pihusti eemaldada siis loomulikult tuleks see enne tagasi panemist puhastada. Ma olen neid seibe üksjagu vahetanud just sellise põhimõtte järgi nagu kirjeldasin, ei ole ühtegi probleemi seejuures küll täheldanud.
Vasta
#6
Rehvi võib ka vahetada alles siis kui juba susisema hakkab Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
(19-07-2012, 10:37 AM)R129 Kirjutas: Rehvi võib ka vahetada alles siis kui juba susisema hakkab Smile

Kas peaks siis rehvi vahepeal maha võtma ja igaks juhuks velje ja rehvi vahele liimi uuesti panema? Smile
Inimene küsis kas on mõtet profülaktilises mõttes seibi vahetada. Kui Sin aväidad et on siis küsimus on miks?
Vasta
#8
Loe teemasid kus pihustid kaande kinni p6lenud. Eks seal see seibide vahetuse m6tekus ehk seisnebki.
Vasta
#9
Eusa_naughty Ennetuslik hooldusremont on siiski odavam kui hilisem tagajärgede likvideerimine. Olen kuulnud mitmeid CDI mootoriga masinaomanikke kurtmas, et jäid seibid vahetamata ja nüüd jama käes. Pole aga kuulnud aisatki kurtmas, et vahetasin regulaarselt 60 000 tagant pihusti aluseid seiba aga ikka pihustid kinni.

Järeldused teeb igaüks ise. Seibide hind ja vahetuse maksumus
olematu aga kord kinnijäänud pihusti eemaldamine ai ai ai ...
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#10
Kuda see nüüd oligi: profülaktilise vahetuse tegevat ära tunniga.Eusa_think Pluss seibid ja poldid...

Kinnijäänud pihusti mahasaamiseks on tehtud erirakised (kallid sihukesedEusa_shifty)ja isegi sellega on veetud plokikaasi ja pihusteid tükkideks...Eusa_doh

Igaühe enda asi, kas teeb teatud toimingud perioodiliselt (õli ja filtrite, küünalde ja pihustiseibide vahetused) või alles siis, kui jama majas.

Mina pooldan perioodilist hooldust...
Vasta
#11
Vahetada tasuks seetõttu, et oleme näinud pihusteid mis ei susise kuid on juba KORRLIKULT kinni tahamanud. Kui susisema lasta ja pikalt sõita, siis võib ka ploki kaane ära rikkuda (põletab soone pinnale sisse). Muidugi on mul olemas spetsiaalne MB fres millega ka sellise pinna puhtaks saab, kuid milleks sellist jama ise põhjustada.
Loomulikult võib ka mitte pädevas remondikohas juhtuda, et pannakse seib aga ei puhastata pindu korralikult öra, kasutatakse kulunud ja välja veninud polti ning siis võib tulemus tõesti halvem olla kui enne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#12
R129-al on õigus, et vahetada võib ainult pädev mees. Mina lasin oma CDI mootoril probleemi ennetades vahetada Silberautos seibid, ja sain sõita 20 000 KM, kuni Märjamaa Urmas raius meisliga pihusteid välja.
Vasta
#13
Lesvenisse aeg pandud ning kõigi eelduste kohaselt peaks ilusti lahti saama need, kuna 170 000 pealt tehti pihustiringi vahetus uute vastu.
Vasta
#14
Lesvenis tulid kõik pihustid ilusti lahti, läks aega 50min ning selle aja sees sai 1 pihusti ühe otsa ka uue. Arve 50eur.
Teadmiseks siis teistele, et konkreetselt pihustiseibide vahetus on enamvähem 30eur. (r5 cdi)
Vasta
#15
Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?

Tänud juba ette
Kadjakas

PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.

Vasta
#16
(30-06-2013, 04:30 PM)kadjakas Kirjutas: Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
Müüa peaks teadma, millist vaja on. Iseenesest tõenäoliselt on ükskõik.
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
Käega tõmbad lahti ja sama kõvasti kinni. Ega seal mingit tuumafüüsikat ei ole. Vähemalt mina olen neid selliselt pihutäie vahetanud.
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?
Midagi pole vaja.

Tänud juba ette
Kadjakas

PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.

Vasta
#17
Keraamiline määre, selle nime all müüaksegi, aerosoolis
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
(30-06-2013, 04:30 PM)kadjakas Kirjutas: Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?


asoo ja autodata annab 7Nm+90kraadi+90kraadi
Tänud juba ette
Kadjakas

PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.

erineva paksusega seibid on selleks et kui kaane sisse on juba soon põlenud siis freesid spets freesiga maha ja paned paksema seibi.

Poldi panin kinni autodatas etteantud andmete põhjal ja siiani töötab

Ise ma mingit määret sinna ei pannud aga keraamilise lisandiga, kõrge temperatuuritaluvusega määre peaks olema.

niisiis vaja alustuseks uusi polte ja seibe hea kui vana ära mõõdad. Kui asi hullem siis freesi ka, sisuliselt oleks freesiga vaja alti üle käia et pind korralikult siledaks ja puhtaks saada, freesi saad siit: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...415105,ln0
hästi räägid saab hinda alla ka.

kui pihusti kinni jäänud kruvid pihusti pea ettevaatlikult laiali, seal sees on peen kuul mida ei või ära kaotada. Siis sinna sisse läheb mingi 80 lõpu mazda 323 sisemine rooliots, millest saab tõmmitsa teha väikese vaevaga....

ise sain oma masina selliste meetoditega jutti.
ootan diskussiooni
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes benz Ml 320 cdi 2006a mootorituli ArdoV 15 482 14-11-2024, 06:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Sarniiri vahetus ja üldine lisaküsimus iseteenjasaan 5 676 18-07-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: dad
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 580 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 77,475 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 1,013 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  kütusefiltri vahetus veixmbs 5 1,137 05-11-2021, 03:47 PM
Viimane postitus: veixmbs
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,299 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 2,098 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,772 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 4,148 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne