Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
How hard can it be?
Minu ettekujutus asjast....
Vaja on:
1. Roolivõimupump, millel ASD pump ka küljes
2. Õlipopsik ASD õli jaoks
3. ASD relee/juhtplokk
4. ASD reduktor
5. Vastav klapp/kraan, millega õlisurvet reduktorisse kas antakse või ei
6. Loomulikult toimiv ABS peaks autol juba olemas olema ja ülepingerelee mis töötab.
7. Poolteljed? Need ASD korral lühemad? Kas rattarummu poolne ots ka erinev ja vaja ka uut rummu....
8. Kellaplokk milles see kolmnurk, tegelt seda kohe vaja pole kah.
El. skeemilt tundub väga lihtne süsa. ABS-ist kolm juhet ASD releesse (ratta pöörlemissagedused ilmselt), toitejuhtmed, hoiatustulede juhtmed ja selle kraani avamise juhtmed (milline see kraan välja näeb ja kuidas täpselt toimib ma ei tea).
Torustik on siis õlipopsikust pumpa, siis kraanini, kraanist reduktorisse ja kõik?
Oodatud igasugused mõtted....
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(07-05-2012, 06:11 PM)hannes_s Kirjutas: How hard can it be?
Ei olegi hard... ))
Ise olen mõelnud samuti, et kui kunagi 124ja peaks ehitama hakkama, siis ASD oleks must.
Sihukest asja (loe: nii kallist ja keerulist) tänapäeva autodel väga ju ei kohta...(nagu ka keskmist üksikut kojameest jne tolleaegseid MB veidrusi...)
Kuna aga asi sakslaste poolt välja töötatud ja jupidki suht saadaval, pole paigaldus nullist eriti keeruline.
Mingeid linke STD vanadelt:
http://www.superturbodiesel.com/std/arch...d-597.html
http://www.superturbodiesel.com/std/Thre...diff-swaps
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
07-05-2012, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2012, 10:24 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Väga head lingid Peab veel poolteljed, õlipotsiku, rõhuklapi ja kolmnurgaga kellaploki muretsema ning asja proovima hakkama.
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
mis see ASD teeb? Kui tajub et üks ratas käib liialt ringi kui teine siis jaotab jõu võrdselt kahe ratta vahel?
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(09-05-2012, 11:30 AM)w1244 Kirjutas: mis see ASD teeb? Kui tajub et üks ratas käib liialt ringi kui teine siis jaotab jõu võrdselt kahe ratta vahel?
ASD rakendub siis kui ABS andurid tajuvad esi ja tagarataste erinevat pöörlemiskiirust (näitex kui tagarattad pöörlevad kiiremini kui esirattad) ja lukustab hüdrauliliselt difri. Süsteem toimib kuni kiiruseni 40 km/h ja on mõeldud lumel või muidu libedal pinnasel koha pealt minema saamisex ja kiirustel alla 40 km/h haarduvuse parandamisex. ASD difris on on statsionaarselt 15% lukku tänu hõõrdketastele ja seda suurendataxe avaldades neile ketastele hüdraulilist survet.
Ütleme nii, et nelikveo vastu see süsteem loomulikult ei saa aga üherattaveoliste autodega võrreldes annab talvel või mudas kaherattavedu ka juba märgatava eelise.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Mul on ASD pump, ja õli kopsik veel järgi, vbl leiab ka mingid releed.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
(10-05-2012, 09:57 PM)Werewolf Kirjutas: (09-05-2012, 11:30 AM)w1244 Kirjutas: mis see ASD teeb? Kui tajub et üks ratas käib liialt ringi kui teine siis jaotab jõu võrdselt kahe ratta vahel?
ASD rakendub siis kui ABS andurid tajuvad esi ja tagarataste erinevat pöörlemiskiirust (näitex kui tagarattad pöörlevad kiiremini kui esirattad) ja lukustab hüdrauliliselt difri. Süsteem toimib kuni kiiruseni 40 km/h ja on mõeldud lumel või muidu libedal pinnasel koha pealt minema saamisex ja kiirustel alla 40 km/h haarduvuse parandamisex. ASD difris on on statsionaarselt 15% lukku tänu hõõrdketastele ja seda suurendataxe avaldades neile ketastele hüdraulilist survet.
Ütleme nii, et nelikveo vastu see süsteem loomulikult ei saa aga üherattaveoliste autodega võrreldes annab talvel või mudas kaherattavedu ka juba märgatava eelise. Milline differ sellel autol on? Ma eriti ei saa aru mismoodi mõni on 1wd ja teine mitte. Mul oli w203 koos kõigi elektroonilise vidinaga, nimetaks seda sellegi poolest täiesti 1wd'ks. Selleks et ikka kaks ratast veaks on vaja mingit LSD laadset varianti, elektroonilised difrid või mis iganes ei toimi sääraselt nii või naa.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
MB puhul on ASD ja LSD difrid sama ehitusega. Ehk 10 friktsioonketast, mis ühtlustavad vasaku ja parempoolse ratta pöörlemissagedusi. ASD puhul on lisaks veel õlirõhk, mis tekitab suuremat survet ja hõõrdumist.
Igal juhul etem süsteemist, mis pidurdab kiiremini pöörlevat ratast (ASR jne). ASR`i puhul on siis tegemist vabadifriga.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-05-2012, 09:39 AM)voodoo Kirjutas: ...
Selleks et ikka kaks ratast veaks on vaja mingit LSD laadset varianti, elektroonilised difrid või mis iganes ei toimi sääraselt nii või naa.
Iseeensest nõus, kuid mina olin tõsiselt üllatunud HH küljes oleva ETSi võimest kõval, kuid kivikestega kaetud kruusateel raske haagise liikumasaamiseks piduritega mängida. Seni olen seda pidanud täitsa mõttetuks, kuid näikse teatud oludes sellest kasu olevat.
ETS on vaese mehe ASR. Õnneks esineb vähestel mudelitel ja neilgi vaid lühikesel ajavahemikul toodetutel.
Kuigi, üks õige ASD on ikka parem
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(11-05-2012, 09:26 AM)python Kirjutas: Mul on ASD pump, ja õli kopsik veel järgi, vbl leiab ka mingid releed.
Hetkeseisuga on puudu see klapp/jaoti, mis õlisurve kas annab või ei, õlipotsik, ASD jaoks lühemad poolteljed, kellaplokk ja no juhtmestiku ilmselt vean ise uue, torustikust ka suurem osa puudu.
Endal plaan kõigepealt niisama ASD reduktor panna. Kui leiaks 2.87 ülekandega tava reduktori, siis võibolla ei viitsikski selle ASD-ga mängida aga ei liigu neid korras reduktoreid väga.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(11-05-2012, 06:51 PM)hannes_s Kirjutas: (11-05-2012, 09:26 AM)python Kirjutas: Mul on ASD pump, ja õli kopsik veel järgi, vbl leiab ka mingid releed.
Hetkeseisuga on puudu see klapp/jaoti, mis õlisurve kas annab või ei, õlipotsik, ASD jaoks lühemad poolteljed, kellaplokk ja no juhtmestiku ilmselt vean ise uue, torustikust ka suurem osa puudu.
Endal plaan kõigepealt niisama ASD reduktor panna. Kui leiaks 2.87 ülekandega tava reduktori, siis võibolla ei viitsikski selle ASD-ga mängida aga ei liigu neid korras reduktoreid väga.
Kõige lihtsam oleks üks asd-ga romu varuosadeks kõrvale võtta vist ja muud jupid varuosadeks müüa
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Minu käest saad paagi ja ka el. süsteemi. 1994a e-klassi pealt. Oleks sa varem küsinud, viisin mõni aeg tagasi doonori vanametalli, sealt oleks võind kõik maha korjata. Relee ja muu elektrisüsteem alles. Paake ja pumpasid on päris mitu.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Hetkeseisuga kõik osad vist olemas. Kui tava reduktoriga autole ASD reduktori paigaldan, siis pean paigaldama ka vastavad (st. lühemad) veovõllid. Need olemas aga kas rattarummu poolne ots on sama mis tava pooltelgedel või vajan ka rattarummu mis pärineb ASD-ga isendilt?
Just see nuudiga detail ilmselt kõige tähtsam (pildil nr. 11)
ASD reduktori toimimist saab ka kuidagi niisama proovida või selgub seisukord alles siis kui all on koos kogu süsteemiga?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(11-05-2012, 06:51 PM)hannes_s Kirjutas: 2.87 ülekandega tava reduktor
Ega Sul mingi selline nüüd üle ei jää...?
Kerge ulgumisega...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(03-07-2012, 07:51 AM)stihl Kirjutas: (11-05-2012, 06:51 PM)hannes_s Kirjutas: 2.87 ülekandega tava reduktor
Ega Sul mingi selline nüüd üle ei jää...?
Kerge ulgumisega...
3.64 jääb üle
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(03-07-2012, 08:36 AM)hannes_s Kirjutas: 3.64 jääb üle
Sellega võib vist 400m kiirendust sõitma minna...
Vähemalt 4k automaadiga (millel 4.käik otse)
(Palju maanteel pööre oli?)
Aga põnevusega jään uut tulemust ootama.
Ja ega seal enne vist tõepoolest midagi kindlaks ei tee, kui kogu jama autole peale tõstetud...
Vblla ainult kui difrile laua peal mingi õlirõhk peale anda, siis et kas hakkab 100% plokkima või mitte. Aga keegi ei tea ilmselt, kui palju see rõhk peaks olema...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ilmselt jah niisama seisukorrast teada ei saa. Ülekanne 3.64 on 5-ese manuaali oma, mul tulebki ASD eelkõige seepärast, et tahan panna automaat kasti ja tava reduktorit ei viitsi otsida....
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Nädalavahetusel hakkasin detaile auto külge sättima. Kellaplokk, poolteljed ja reduktor olid juba ammu paigas. Oma koha leidsid ka õlipotsik, õlitorid potsikust kuni kusagile mootori alla (seal liitekoht) ja põhja alla klapp. Hakkasin ühendama ASD releed, ent vot jama. Skeem näitab et ABS releest peavad tulema teatud juhtmed (kindlate värvidega) minu ABS ploki juhtmekimbus selliseid aga pole
joonisel juhtmed: 30; 11; 17; 25
värvidega: BU/WT; WT/PK; GN/WT; BK/RD/WT
Kas minu ABS-plokist ei tulegi neid või on pistik selline kust osad klemmid puudu? Sest minul ju originaalis ASD pole?
Pole pistikul ka kirjas milline klemm nr. 1 et kust poolt hakata lugema?
Keegi kindlasti on varem ise ASD lisanud, äkki mäletab või teab kedagi kes asja tunneb?
Veelkord el. skeem
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
ilma erinevaid skeeme vaatamata pakun, et ainult ABS-ga ja ASD-ga variantidel on ABS moodul erinev. Ma otsiks ABS skeemi ja ühendaks need 3 kiiruse signaali juhtmed olemasolevate ABS- andurite juhtmete külge, ja viimane neist neljast on ju lihtsalt piduritule input.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
|