| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 145 
	Teemad: 27 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere!Kas on keegi Tallinnas, kes saaks mind aidata sellise murega:
 Turbo lööb avariisse ja ei tööta, kui vahetada õhulugeja andur ära, siis turbo töötab, kuid viskab pöördeid, külma mootori puhul loobib nii palju, et sureb välja ja sõites 80km/h siis hakkab jõud ära kaduma ja natukene gaasi lisades viskab tagant musta pahmaka välja. Et siis ise katsetatud, et näiteks korra sumbuti ära võtta ja auto tööle panna, siis esimese gaasi vajutusega turbo töötab, teise gaasi vajutusega enam ei tööta. Panin vana õhulugeja anduri tagasi, et saaks normaalselt sõita(ilma turbota, ehk pöörded üle 3000 ei lähe), kuid mõtlesin asja käsile võtta. Nii, et palun soovitage inimest, kes saaks sellisest probleemist jagu.
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 331 
	Teemad: 125 
	Liitus: Apr 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Pöördu wdb240 poole. Enda kogemused ütlevad, et kui keegi muu ei saa probleemist jagu, siis tema ikka saab.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Põhjuseid võib ju miljon olla, diagnostist vastus, see järel võib siin teemas asja lahkama hakata.
 Niisama huupi pole mõtet juppe vahetada, muidu saab enne raha otsa kui auto korda.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 486 
	Teemad: 17 
	Liitus: Oct 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		Jah diagnostikasse ikka, mootor ilmselt avariireziimis lihtsalt.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 263 
	Teemad: 13 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kuidas sa turbo mittetöötamise tuvastasid? Kui autol pole jõudu ja avariis on, siis see ei tähenda, et turbo ei tööta. Õhukulu anduri viga võib viidata ka turbo lõdvikutele, torudele. Kontrolli, et pragusi poleks või kuhugi vastu katki nühkinud.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 145 
	Teemad: 27 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Turbo mitte töötamise tuvastasin nii, et auto ei lähe üle 3000 pöörde(vahet pole, kui kõvasti surud gaasipedaali, ehk max kiirus 140km/h)Aga ma nagu oma teemas rääkisin sellest, et kas oskate kedagi soovitada, kes mul teeks sellise diagnosti, et ka reaalsus oleks, ühesõnaga, soovitage Tallinnast kedagi tarka, kes saaks hakkama selle vea leidmisega.
 
	
	
	
		
	Postitused: 331 
	Teemad: 125 
	Liitus: Apr 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 486 
	Teemad: 17 
	Liitus: Oct 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		Minu teda turbo küll kuidagi avariireziimiminna ei saa.Turbo töötamist on ju suvel hea testida. Tee aken lahti ja mängi gaasiga.
 Lesven või Hort auto tallinnas näiteks.
 
	
	
	
		
	Postitused: 39 
	Teemad: 12 
	Liitus: Apr 2009
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		25-05-2012, 03:38 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2012, 03:38 PM  ja muutjaks oli Maksim.)
	
	 
		Mul 2004 a. C220CDI kadus jõud ära, ning pöörded ei läinud kuidagi üle 3000, tagant viskas suure pahmaka koguaeg välja ja mootor oli avarii režiimis. Viga oli ületahmanud EGR-is. Puhastati tahmast ära ja oli jälle kõik korras.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 145 
	Teemad: 27 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tahma ei tule absoluutselt, kui gaasi vajutad.(kui turbo ei tööta) EGR klapp puhtaks tehtud.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Miks sa diagnosti ei lähe? Mul oli avariis 4 erineva asja pärast, lahtine vaakum, must EGR, turbot juhtiv vigane vaakum modulaator + mingi asi oli veel.
 
 Kuid võimalusi on sadu, häired kütuse rõhus kasvõi.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 145 
	Teemad: 27 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Lähen lähen  , aga lihtsalt tahtsin teda, keda soovitatakse, kuna osa kohti on sellised, kus ei avastata seda diagnostiga.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 263 
	Teemad: 13 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Unusta ära selline väljend "turbo ei tööta". Turbo töötab alati, käib ringi ka tühikäigul, kasu ilmneb ainult teatud pööretel. Ainus mittetöötamine on juhul kui laagrid või labad kinni kiilunud...
 Sinu auto on avariireziimis ja elektrooniliselt on piiratud võimsus/pöörded. Seda võib põhjustada sada erinevat viga. Kümned erinevad andurid jne. Ilma diagnostita saab ka korda, aga siis pead terve mootori, koos kastiga ära vahetama või lausa terve auto ära vahetama.
 
 Lepi sellega, et Mercedes-Benz läheb ka näiliselt tühise vea pärast avariisse. Teised saksa preemium brandid nii kergelt seda ei tee. Samas jääb loota, et sellega Mercedes-Benz sunnib autot paremini hooldama ja kestab kauem...
 |