HOMMIK......Lugu selline,et hommikul ei läinud auto käima.Tegu 89a 124 kere coupega2,3.Arvatavasti bensupumba viga....korraks,kui süüdet anda nagu võtab pumba taha ja siis vaikus.....käia palju tahad...kas pump läbi,äkki ei anna ühendust korralikult?Ja kus ta üldse asub?Või on millesgi muus probleem.
|
c124 Kiirelt abi vaja.........
|
|
23-10-2006, 10:45 AM
kui kauaks ta pumba taha võtab ? Kui pritse kyljest bena pealevoolu toru lahti võtad, kas sealt bensu purskabn välja ? Üldiselt peaks pump enne totaalset suremist hakkama ennast tundma andma vahelejätmistega.
23-10-2006, 01:35 PM
Pumba võtab taha paariks sekundiks....ja siis on jokk......ja kus see relee asub????Ja kus pump ise asetseb?
23-10-2006, 04:35 PM
Meh. pritse pumbad nii töötavadki, et süütega mingi aja ja siis starteri lülimisel hakkab uuesti tööle.Kui pikk see aeg on, seda võiks öelga keegi korras masina pealt.
Parem uuri kas starteri andmise ajal ikka pump töötab.Ja kas säde on.
23-10-2006, 06:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2006, 06:40 PM ja muutjaks oli Priit.)
Süüteluku kontaktplaat võib samuti nöökida, nii et muidu armatuuris kõik tuled põlevad, aga süüde ja pump toidet ei saa. Proovi keerata süüdet sisse-välja ja kui kuuled, et pumba taha võtab, siis kohe starterit. (Kui pump ja süütering ei saa korraga voolu, siis peaks küünlad kuivad olema ka pika käiamisega!)
Kui pumbarelee jamab, siis saab relee mehaaniliselt kokku ühendada ja vaadata, kas auto käima läheb (klemmid 30 ja 87?). Pikalt nii ei sõida, sest pump töötab pidevalt. Saad ka kontrollida, kas süüde sees pumbale pinge ikka peale tuleb. (Pump ise asub auto põhja all paremal taga, kaitsekate on peal). Edit: ja relee asub ilmselt aku taga katte taga (vanemate 124-de omanikud parandage kui eksin)
23-10-2006, 06:46 PM
Sõidu ajal peabki pump pidevalt töötama.
23-10-2006, 09:24 PM
Rääkisin siin veel ühe teadjaga ja ta pakkus välja,et jagajas viga,et niiskust saanud,või klemmid oksudeerinud vms...aga jaga kaant ei saa lahti ühe kruvi saan ilusti,aga teist võimatu saada ja kruvil rist maas peaaegu...proovisin ka rooste vatast jama peale lasta,aga ei miskit;((
23-10-2006, 09:29 PM
Preda Kirjutas:Rääkisin siin veel ühe teadjaga ja ta pakkus välja,et jagajas viga,et niiskust saanud,või klemmid oksudeerinud vms...aga jaga kaant ei saa lahti ühe kruvi saan ilusti,aga teist võimatu saada ja kruvil rist maas peaaegu...proovisin ka rooste vatast jama peale lasta,aga ei miskit;(( Siis löö see kaan lihtsalt puruks ja osta uus peale, see ei maksa palju
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
23-10-2006, 09:36 PM
Kas midagi ära ei lõhu,kui lihtsalt puruks löön???Ei taha riskida eriti,kui kindel ei ole
23-10-2006, 10:05 PM
Preda Kirjutas:Kas midagi ära ei lõhu,kui lihtsalt puruks löön???Ei taha riskida eriti,kui kindel ei ole Võid lihtsalt selle kaane kõrva näpitsatega ära murda, kui kruvi sisse kinni roostetanud on
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
24-10-2006, 01:29 AM
Preda Kirjutas:Rääkisin siin veel ühe teadjaga ja ta pakkus välja,et jagajas viga,et niiskust saanud,või klemmid oksudeerinud vms...aga jaga kaant ei saa lahti ühe kruvi saan ilusti,aga teist võimatu saada ja kruvil rist maas peaaegu...proovisin ka rooste vatast jama peale lasta,aga ei miskit;(( See on küll teadja jah, kes arvab, et bensupump selle pärast järgi ei tule, et jagaja klemmid oksüdeerinud on...... Mis puutub jagajasse, siis puuri läbi need kruvid.... Mis puutub pumpa ja süütesse,siis süüte ajal peabki pump mingiks hetkeks järgi tulema, kui rõhk on üleval, siis lõlitab ennast kuni käimiseni tagant ära....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
25-10-2006, 08:37 PM
Nii siis sai elektriku juures käidud... ja viga oligi selles relees,nüüd vist korras ja teema lukku
26-10-2006, 05:45 PM
Sai nüüd relee korda tehtud,aga nüüd hommikul ja ühtul vaatasin,et külmast peale mootori pöörded kõiguvad tugevalt,et nagu hingaks...pärast jälle kõik normis .Milles võiks viga olla???
27-10-2006, 09:59 AM
Proovi masinal õhufilter ära vahetada, kui liiga umbes, siis võib juhtuda sellist pulli.
Mercedes-Benz E240 2000
27-10-2006, 07:48 PM
Minu autol põhjustavat enamvähem säänset jama õhukulumõõtja. Et külmalt jebiitab tühikäiguga, soojenedes rahuneb, aga mitte täielikult. Kuluvat teine ära ja saatvat ajju väärinfi, mispeale viimane midagi korrigeerida üritab. Tulemuseks see ujumine siis.
Samas pole ma eriti noisse filtritesse ka viitsind süveneda, võibolla on lausa kompleksprobleem :eureka: |
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
| Võimalikud seotud teemad... | |||||
| Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
| C124 | Ramiak8 | 1 | 676 |
09-07-2023, 03:38 PM Viimane postitus: kodutu |
|
| C124 pistikud kunde isme all | Ramiak8 | 10 | 1,408 |
29-05-2023, 09:26 PM Viimane postitus: Ramiak8 |
|
| C124 juhiaken | Ramiak8 | 6 | 1,249 |
28-04-2023, 07:01 PM Viimane postitus: Ramiak8 |
|
| oleks vaja 2001a w215 cl500 käigukasti | mbkasutaja | 7 | 6,473 |
09-10-2019, 07:22 AM Viimane postitus: KertR |
|
| C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus | JNS | 1 | 2,790 |
14-04-2019, 08:56 PM Viimane postitus: Mike22 |
|
| CL500 w215 pädevat remondimeest vaja | Taivo86 | 3 | 4,918 |
18-09-2018, 11:30 PM Viimane postitus: arturmalcik |
|
| C124 katuseluuk | Rene147 | 1 | 3,682 |
09-05-2018, 02:52 PM Viimane postitus: Rene147 |
|
| C124 püsikiiruse hoidja | Egoolen | 1 | 3,321 |
01-10-2017, 08:21 AM Viimane postitus: v6sa |
|
| C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema | Valgma | 11 | 9,615 |
18-09-2017, 07:12 AM Viimane postitus: Valgma |
|
| C124 veetemperatuuri anduri juhtmed | Egoolen | 1 | 3,441 |
14-08-2017, 09:26 AM Viimane postitus: hents99 |
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne


