Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
veakood P1354
#1
Auto w202 aastast 2000. Mootori pöörete kasvades üle 3000p ilmub selline veakood (P1354).Pöörded peale seda enam ei tõuse, mootor jõnksutab selle koha peal siis natuke aega ning sureb seejärel üldse välja.Kohe peale väljasuremist ei käivitu ka.10-20s pärast käivitub uuesti ja töötab täiesti normaalselt kuni 3000p saavutamiseni.
Veakoodi kirjeldus on selline--P1354 -angle variation camshaft to crankshaft .
Oskab keegi arvata mis seda põhjustada võiks?Loogika järgi arvaks et kas nukkvõlli andur või väntvõlli andur.Aga kumb oleks tõenäolisem?Või on veel varjante?
Vasta
#2
Palju sõitnud, mis mootor?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#3
(28-04-2012, 12:09 PM)laf1247 Kirjutas: Palju sõitnud, mis mootor?

2,2l CDI sõitnud umbes 330000km
Vasta
#4
Ära vaeva pead, mine diagnosti. Kui arvama hakkad, jäädki andureid vahetama. Mul oli analoogne jama, arvuti näitas nuka andurit. Peale vahetust probleem kadus. Sul kahtlustan vända andurit. Mulle öeldi, et nuka anduri veaga ei lähe käima (mul väääga pika käiamise peale läks) ja vända anduri veaga võib lambist välja surra.
Vasta
#5
(28-04-2012, 09:36 PM)hellrix Kirjutas: Ära vaeva pead, mine diagnosti. Kui arvama hakkad, jäädki andureid vahetama. Mul oli analoogne jama, arvuti näitas nuka andurit. Peale vahetust probleem kadus. Sul kahtlustan vända andurit. Mulle öeldi, et nuka anduri veaga ei lähe käima (mul väääga pika käiamise peale läks) ja vända anduri veaga võib lambist välja surra.
Veakood on ju ka diagnostika tulemus!Antud koodi võimalikud vead võiks olla sellised-
P1354
Crankshaft position (CKP) sensor/camshaft
position (CMP) sensor - implausible signal
Wiring, connector, CKP sensor, CMP sensor
Kuna varjante on kaks ja tulemus ka järelikult 50% siis ilmselt alustan ka nuka andurist mida on lihtsam vahetada ja ka maksab vähem.Samuti on antud andur olnud 4 silindri pihusti välja aetud möga sees.(Pihustid ja küünlad on hiljaaegu korrastatud ,vahetatud).
Vasta
#6
Astusingi ämbrisse!Nuka andur probleemi ei lahendanud!
Nüüd on siis võimalus veel vända andur juhtmestik või on siis tõsti mingil põhjusel kett valesti peal.Auto on tegelikult niimoodi käitunud nagu aru saan viimased 3 aastat ja mis taga enne seda tehtud on kes seda teab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S204 C343800 veakood Alr77 6 1,065 10-03-2023, 12:42 PM
Viimane postitus: Alr77
  CLA U0101 veakood mb246 0 514 26-01-2022, 01:26 AM
Viimane postitus: mb246
  Veakood P2029-001 Kratt 4 4,014 19-06-2018, 11:24 PM
Viimane postitus: Kratt
  W204 veakood HKaljuvee 7 8,156 01-11-2017, 03:17 PM
Viimane postitus: HKaljuvee
  w202 veakood Sanzzo 1 2,123 05-08-2014, 10:51 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne