25-03-2012, 06:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2012, 06:44 PM ja muutjaks oli laskarpoiss.)
Küsimus siis järgmine, nimelt sprinter 98a. 2,9 td 90kw kiirendus algul kuidagi uimane, kohapeal gaasi andes kah ei käi nagu erksalt, alates 2000 pööret, siis hakkab hoogsamalt pöördesse jooksma alles. Turbo vilistab kergelt, järelikult töötab vähemalt. Tundub jube öko kah olevat, käib suht vaikselt ja pehmelt. Külmalt käivitades käib mõniminut raskelt ja ebayhtlaselt ja gaasile ei taha kohe eriti kuuletuda, nagu pooks natukene. Kas ja kuidas saab sellel kyttenurka muuta, minu loogika kohaselt siis natukene varasemaks, siis peaks natust teravamalt käima hakkama ja kiirendus peaks märkimisväärselt paranema, ei ole diislite kohapealt eriti kodus, niiet palun nõu. Ärge pahandage kui väga mööda lajatasin nüüd
Samas ma ei ole kindel kas se sõna "küttenurk" on üldse õige sõna, kuid olen kuulnud ja näinud vanadel audidel vähemasti kindlalt nii et keeratakse pumpa või pumba juures miskit kõrva järgi kas siis erksamaks või ökomaks ja uimasemaks, ning kooskõlas se ka käivitamisega.
Samas ma ei ole kindel kas se sõna "küttenurk" on üldse õige sõna, kuid olen kuulnud ja näinud vanadel audidel vähemasti kindlalt nii et keeratakse pumpa või pumba juures miskit kõrva järgi kas siis erksamaks või ökomaks ja uimasemaks, ning kooskõlas se ka käivitamisega.
W140 350td 97a.