Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
23-10-2006, 08:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2008, 09:32 PM ja muutjaks oli marek.)
HOMMIK......Lugu selline,et hommikul ei läinud auto käima.Tegu 89a 124 kere coupega2,3.Arvatavasti bensupumba viga....korraks,kui süüdet anda nagu võtab pumba taha ja siis vaikus.....käia palju tahad...kas pump läbi,äkki ei anna ühendust korralikult?Ja kus ta üldse asub?Või on millesgi muus probleem.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
kui kauaks ta pumba taha võtab ? Kui pritse kyljest bena pealevoolu toru lahti võtad, kas sealt bensu purskabn välja ? Üldiselt peaks pump enne totaalset suremist hakkama ennast tundma andma vahelejätmistega.
Postitused: 46
Teemad: 13
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
pumba relee viga võib olla
ristiseto
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Pumba võtab taha paariks sekundiks....ja siis on jokk......ja kus see relee asub????Ja kus pump ise asetseb?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Meh. pritse pumbad nii töötavadki, et süütega mingi aja ja siis starteri lülimisel hakkab uuesti tööle.Kui pikk see aeg on, seda võiks öelga keegi korras masina pealt.
Parem uuri kas starteri andmise ajal ikka pump töötab.Ja kas säde on.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
23-10-2006, 06:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2006, 06:40 PM ja muutjaks oli Priit.)
Süüteluku kontaktplaat võib samuti nöökida, nii et muidu armatuuris kõik tuled põlevad, aga süüde ja pump toidet ei saa. Proovi keerata süüdet sisse-välja ja kui kuuled, et pumba taha võtab, siis kohe starterit. (Kui pump ja süütering ei saa korraga voolu, siis peaks küünlad kuivad olema ka pika käiamisega!)
Kui pumbarelee jamab, siis saab relee mehaaniliselt kokku ühendada ja vaadata, kas auto käima läheb (klemmid 30 ja 87?). Pikalt nii ei sõida, sest pump töötab pidevalt.
Saad ka kontrollida, kas süüde sees pumbale pinge ikka peale tuleb. (Pump ise asub auto põhja all paremal taga, kaitsekate on peal).
Edit: ja relee asub ilmselt aku taga katte taga (vanemate 124-de omanikud parandage kui eksin)
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Sõidu ajal peabki pump pidevalt töötama.
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Rääkisin siin veel ühe teadjaga ja ta pakkus välja,et jagajas viga,et niiskust saanud,või klemmid oksudeerinud vms...aga jaga kaant ei saa lahti ühe kruvi saan ilusti,aga teist võimatu saada ja kruvil rist maas peaaegu...proovisin ka rooste vatast jama peale lasta,aga ei miskit;((
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Preda Kirjutas:Rääkisin siin veel ühe teadjaga ja ta pakkus välja,et jagajas viga,et niiskust saanud,või klemmid oksudeerinud vms...aga jaga kaant ei saa lahti ühe kruvi saan ilusti,aga teist võimatu saada ja kruvil rist maas peaaegu...proovisin ka rooste vatast jama peale lasta,aga ei miskit;((
Siis löö see kaan lihtsalt puruks ja osta uus peale, see ei maksa palju
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Kas midagi ära ei lõhu,kui lihtsalt puruks löön???Ei taha riskida eriti,kui kindel ei ole
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Preda Kirjutas:Kas midagi ära ei lõhu,kui lihtsalt puruks löön???Ei taha riskida eriti,kui kindel ei ole
Võid lihtsalt selle kaane kõrva näpitsatega ära murda, kui kruvi sisse kinni roostetanud on
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Preda Kirjutas:Rääkisin siin veel ühe teadjaga ja ta pakkus välja,et jagajas viga,et niiskust saanud,või klemmid oksudeerinud vms...aga jaga kaant ei saa lahti ühe kruvi saan ilusti,aga teist võimatu saada ja kruvil rist maas peaaegu...proovisin ka rooste vatast jama peale lasta,aga ei miskit;((
See on küll teadja jah, kes arvab, et bensupump selle pärast järgi ei tule, et jagaja klemmid oksüdeerinud on......
Mis puutub jagajasse, siis puuri läbi need kruvid....
Mis puutub pumpa ja süütesse,siis süüte ajal peabki pump mingiks hetkeks järgi tulema, kui rõhk on üleval, siis lõlitab ennast kuni käimiseni tagant ära....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Nii siis sai elektriku juures käidud... ja viga oligi selles relees,nüüd vist korras ja teema lukku
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Sai nüüd relee korda tehtud,aga nüüd hommikul ja ühtul vaatasin,et külmast peale mootori pöörded kõiguvad tugevalt,et nagu hingaks...pärast jälle kõik normis .Milles võiks viga olla???
Postitused: 36
Teemad: 11
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Proovi masinal õhufilter ära vahetada, kui liiga umbes, siis võib juhtuda sellist pulli.
Mercedes-Benz E240 2000
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Minu autol põhjustavat enamvähem säänset jama õhukulumõõtja. Et külmalt jebiitab tühikäiguga, soojenedes rahuneb, aga mitte täielikult. Kuluvat teine ära ja saatvat ajju väärinfi, mispeale viimane midagi korrigeerida üritab. Tulemuseks see ujumine siis.
Samas pole ma eriti noisse filtritesse ka viitsind süveneda, võibolla on lausa kompleksprobleem :eureka:
|