29-03-2012, 02:37 PM
Kettad ja klotsid tellitud. G 270CDI 2003 aasta. Kas on siin kedagi, kes on kokku puutunud.
Ma korra keerasin ratta alt ära ja mälus on selline pilt, et see koht, kus ketta keskmine ava puutub kokku vedava osaga, oleks see justnagu mingil viisil kokku sulatatud. On sinna miskit epometalli pandud peale tehases juba, või mida ma sellest peaks arvama? On see miski minu auto iseärasus, või miski standardkinnitusviis selle auto puhul? Trumleid ja esimesi kettaid olen varem vahetanud vanemal G-l, pole märganud, et sellist kokku"keevitamist" seal praktiseeritaks. Kui tegema hakkan, siis kollektsioneerin mõned pildid.
Veel on küsimus. Kuulsin, et osa uuematel autodel ei saagi ise vahetada klotse, kuna mingil viisil seal oht näpud vahele jätta kuna miski surve sees või miskit sellist, jutt oli tookord küll sõiduautost 320 mootoriga. Et kas midagi sellist ka sellel G-l võib esineda? Eelnevalt toimetasin 20 aastat vanema autoga nii et polnud selliseid teemasid pähegi tulemas
On veel midagi erinevat tavalisest kettavahetusest, mida peaks seal teadma?
Ma korra keerasin ratta alt ära ja mälus on selline pilt, et see koht, kus ketta keskmine ava puutub kokku vedava osaga, oleks see justnagu mingil viisil kokku sulatatud. On sinna miskit epometalli pandud peale tehases juba, või mida ma sellest peaks arvama? On see miski minu auto iseärasus, või miski standardkinnitusviis selle auto puhul? Trumleid ja esimesi kettaid olen varem vahetanud vanemal G-l, pole märganud, et sellist kokku"keevitamist" seal praktiseeritaks. Kui tegema hakkan, siis kollektsioneerin mõned pildid.
Veel on küsimus. Kuulsin, et osa uuematel autodel ei saagi ise vahetada klotse, kuna mingil viisil seal oht näpud vahele jätta kuna miski surve sees või miskit sellist, jutt oli tookord küll sõiduautost 320 mootoriga. Et kas midagi sellist ka sellel G-l võib esineda? Eelnevalt toimetasin 20 aastat vanema autoga nii et polnud selliseid teemasid pähegi tulemas
On veel midagi erinevat tavalisest kettavahetusest, mida peaks seal teadma?