Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Kuidas ma siia pilte saaks yles laadida?:help:
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Vedrud surnud, mis muud. Vahetad ära ja saad asja korda.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Pildid võid saata karl@clubmb.ee,panen üles.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
autoosad.ee -st saab uue b- tiiva ka tellida, pole kallis, aga no, vihjeks võin öelda, et eriti külge ei sobi ka.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
nuhjah.. ex ma uurin mida kujutab siis endast see b-tiib aga ma arvan et vist on targem otsida doonor või siis saksast uus s ja jätta see praegu doonoriks aga nu vaatab.... s-st ma igatahes enam ei loobu:evil:
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Tänan Karl... Ma loodan et sellest ka abi niikauaks kuniks ma ise seda juba suutma hakkan:cool_rsvd:
Postitused: 41
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
AMG veljed, sellep'rast tahab vahetada...
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Nii.... Peale jagajakaane ja küünlajuhtmete olen saanud ka teiste töödega hakkama.. Vana laev juba tasapisi hakkab röövima paranduse peale raha aga samas on see väärt ka ma arvan. Õlivahetus sai tehtud, peale seda küünlad uued, õhufilter, ja siis veel terve jooks piduriklotse. Millest muidugi arenes edasi veel probleeme. Said piduri korda ja a la 1000km sõita kui hakkas tõmbama vasakule pidurdades. Selgus et esimene vasak support oli surnud mis vahetati välja, mis kujunes jälle mureks sest uut supportit ei olnud kohe saada. Kaks päeva ja olemas. Peale seda tuli välja vahetada ka piduri klotsid mis olid kahju saanud piduri ketta kummis oleku tõttu. Ehk vahetusse läksid ka kettad. Woow isegi neid oli kohe saada. Tänud MB varuosale ja MG autole.. Mnjaaa nyyd said siis enamus tööd tehtud aga ikkagi... Hingele ei anna rahu et mootor hoiab pöördeid 1300 peal... Ei teagi mis viga on ja ei taheta ka Allautos kontrollida sest nemad ei tee seda systeemi. Mnjaaa. minu teada on norm pöörete arv ju 700-900? või mis? Aidake milles probleem olla võib? Ja mismoodi välja kuuldub märguanne käigukasti(automaat) veast? Sest ma arvan et mul tuleb selle õlivahetus ka teha aga oskate te äkki mulle orienteeruva hinna ette lüüa? Suht hea oleks kui soovitate veel midagi kontrollida et see masin oleks ikka tip-top. otzen horozo. tip-top very well..
Ok mersuvennad jagage soovitusi.:cool_rsvd: