Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2001a e270cdi kõigutab pöördeid
#1
See kehtib üksnes käima pannes, mingi aja kõigutab ülivähe (ca 50rpm), käid sõitmas ära ning pöörded paigal. Nii sooja kui külma mootoriga.

6000km tgsi esines sama asi, siis diagnoositi mootorit - kõik ideaalne.

Kas viga võib olla tahmases EGR-is või õhulugejas? Diagnost vigu ei näidanud. Veidi häiriv see kõigutamine.
Vasta
#2
(13-02-2012, 04:42 AM)e220 Kirjutas: See kehtib üksnes käima pannes, mingi aja kõigutab ülivähe (ca 50rpm), käid sõitmas ära ning pöörded paigal. Nii sooja kui külma mootoriga.

6000km tgsi esines sama asi, siis diagnoositi mootorit - kõik ideaalne.

Kas viga võib olla tahmases EGR-is või õhulugejas? Diagnost vigu ei näidanud. Veidi häiriv see kõigutamine.

Minul oli Reili-toru otsas anduripistik halvasti otsas,ujus ka.Õhulugeja oli ka tuksis,vahetasin hiljem ära,ujumine kadus kui pistiku korralikult otsa surusin.Reili toru eesotsas on see andur,egeri klapi tegin alles hiljuti puhtaks,nii et see ei saa vist mõjutada,aga ma ise ka va amatöör.
Vasta
#3
(14-02-2012, 11:23 PM)kriipspois Kirjutas:
(13-02-2012, 04:42 AM)e220 Kirjutas: See kehtib üksnes käima pannes, mingi aja kõigutab ülivähe (ca 50rpm), käid sõitmas ära ning pöörded paigal. Nii sooja kui külma mootoriga.

6000km tgsi esines sama asi, siis diagnoositi mootorit - kõik ideaalne.

Kas viga võib olla tahmases EGR-is või õhulugejas? Diagnost vigu ei näidanud. Veidi häiriv see kõigutamine.

Minul oli Reili-toru otsas anduripistik halvasti otsas,ujus ka.Õhulugeja oli ka tuksis,vahetasin hiljem ära,ujumine kadus kui pistiku korralikult otsa surusin.Reili toru eesotsas on see andur,egeri klapi tegin alles hiljuti puhtaks,nii et see ei saa vist mõjutada,aga ma ise ka va amatöör.
Ehk saaksid täpsemalt öelda, mida mõtled reili-toru all?
Vasta
#4
Mis aparaadi alt diagnostikat tehti? Ma saan aru, et vigu sisse ei lugenud, kuid mida DAS näitab? Pihusti korrektsioonid, õhukululugeja, kütte rõhk. Arusaadavalt, kui käisid prognostiku juures kes sügavamale ei tunginud, siis ...
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
Eelmine auto omanik (minu sõber) käis sellega Tallinna Tööstushariduskeskuses diagnostis, seal pidavat olema Boschi diagnost.
Vaadati igat pihustit eraldi, nii avanemist kui sulgumist kui rõhku.
Arvan siiski, et väga pädev see diagostik seal ei olnud.

Viga esineb üksnes KÜLMA mootoriga käivitamisel, 30sek loobib veidi ning siis on ühtlane.
Soojalt ei ole seda kõigutamist mitte mingil määral.
Vasta
#6
Tõmba paisupaagi kõrval oleva Heater Boosteri küljest kahe klemmiga pistik lahti, proovi kas läheb paremaks. pistik asub kaane all, kinni kahe kruviga.

2.7-el on ikka selline asi?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#7
(15-02-2012, 01:03 AM)e220 Kirjutas:
(14-02-2012, 11:23 PM)kriipspois Kirjutas:
(13-02-2012, 04:42 AM)e220 Kirjutas: See kehtib üksnes käima pannes, mingi aja kõigutab ülivähe (ca 50rpm), käid sõitmas ära ning pöörded paigal. Nii sooja kui külma mootoriga.

6000km tgsi esines sama asi, siis diagnoositi mootorit - kõik ideaalne.

Kas viga võib olla tahmases EGR-is või õhulugejas? Diagnost vigu ei näidanud. Veidi häiriv see kõigutamine.

Minul oli Reili-toru otsas anduripistik halvasti otsas,ujus ka.Õhulugeja oli ka tuksis,vahetasin hiljem ära,ujumine kadus kui pistiku korralikult otsa surusin.Reili toru eesotsas on see andur,egeri klapi tegin alles hiljuti puhtaks,nii et see ei saa vist mõjutada,aga ma ise ka va amatöör.
Ehk saaksid täpsemalt öelda, mida mõtled reili-toru all?
Asub pikkimootorit, peal keskel,sama pikk kui mootor,umbes 3cm läbimõõt,selle sees on küte ca 120bar ja rohkem,andur aga on toru ees otsas.
Vasta
#8
BOSCHi tester on nagu põhikooli õpilane, kes peaks keskkooli matemaatika lõpueksamit tegema: nime kirjutab ära, ülesanded leiab üles ja koba peale paneb mõned valikvastused kah võibolla paika, edasi praku .....
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
Täna kontrollisin õhulugejat (võtsin teise 2.7cdi pealt prooviks), see midagi ei mõjutanud.
Homme katsun üle selle reili-toru.
EGR vist ei saaks ju põhjustada seda lainetamist?
Kui need tegevused ei aita, siis äkki keegi pakuks veel midagi, mis võib seda põhjustada (mida kontrollida, näppida)?

Kui rohkem midagi üle kontrollida pole, pöördun Märteni poole - lahendus ning vea leidmine garanteeritud.
Vasta
#10
(16-02-2012, 12:33 AM)e220 Kirjutas: Täna kontrollisin õhulugejat (võtsin teise 2.7cdi pealt prooviks), see midagi ei mõjutanud.
Homme katsun üle selle reili-toru.
EGR vist ei saaks ju põhjustada seda lainetamist?
Kui need tegevused ei aita, siis äkki keegi pakuks veel midagi, mis võib seda põhjustada (mida kontrollida, näppida)?

Kui rohkem midagi üle kontrollida pole, pöördun Märteni poole - lahendus ning vea leidmine garanteeritud.
Kui võimalik siis proovi teist andurit reilitoru otsas,mõtlen teiselt autolt laenata ja/või ühenda pistik lahti töötaval mootoril, pöörded peaksid muutuma.
Vasta
#11
Ühendasin pistiku lahti, tõusid mootori pöörded, kõikumist ei esinenud. Seega peaks see andur vist korras olema.
Küsiks veelkord, ega EGR ei või ju sellist algul lainetamist tekitada? Mida veel kontrollida enne diagnosti?
Vasta
#12
Seletan pikemalt veel, kuidas ma sellest lainetamisest (mis esineb kohtati ka 80kraadise vee temperatuuriga) lahti saan - tasub vajutada paar sekundit jalaga gaasipedaalile ning seejärel gaasi lahti lastes on jälle tühikäik ühtlane.
Eile ei esinenud jälle lainetamist mitte ühtki korda..

Ehk see tegi kellegi jaoks asja selgemaks ning tõi mingeid mõtteid veel, mida kontrollida?
Vasta
#13
Mul teeb auto sama trikki. Tõmbasin EGR klapi vaakumvooliku lahi, lainetus kadus. Kuna mul EGR-i torus kork ees siis mind see 5. sek lainetus ei sega. Kinni panin EGR-i peale seda kui pool päeva läks sisselaske kolle puhastamisele. See oli ikka karm mis sealt vastu vaatas.
[Pilt: 76667-kolle_6011.jpg]
[Pilt: 33662-kolle_6005.jpg]
Vasta
#14
Tundub Rõhuregulaatori viga. Asub kõrgsurve lati salongipoolses otsas. Esialgiu soovitan vahetada selle regulaatori tihendeid. Kui see ei aita, siis tervet klappi.
EGR-i töö mittekorralik töö peaks ikkagi üldjuhul veana tuvastatav olema ajule.

Vasta
#15
Niisiis, võtsin EGR-i lahti ning see oli veel hullem kui üleval pildil näidatu. Puhastasin EGR-i ära ning enam ei kõiguta pöördeid!
Kui soojemaks läheb ning kannatab väljas teha, võtan ka sisselaske küljest ning puhastan ära.
Aitäh nõuannete eest. Väga kasulik foorum, väga lahked inimesed!
Vasta
#16
Sisselaske mahavõtmiseks varu kannatust, sest mõni polt on nii nirus kohas, et ajab vanduma. Ja jahutusvedelikku pead ka välja laskma osa, sest EGR-i kanal on vedeliku kanaliga kõrvuti ja maha võttes muist siis jookseb maha ja osa satub summutisse ja siis pärast mõtled, et miks auto nii hullusti tagant valget tomu välja ajab. Tomu kaob küll ära peale seda kui vedelik on ära aurustunud.
Vasta
#17
(02-03-2012, 01:06 AM)wdb240 Kirjutas: Tundub Rõhuregulaatori viga. Asub kõrgsurve lati salongipoolses otsas. Esialgiu soovitan vahetada selle regulaatori tihendeid. Kui see ei aita, siis tervet klappi.
EGR-i töö mittekorralik töö peaks ikkagi üldjuhul veana tuvastatav olema ajule.

Samad soovitused.
Vasta
#18
Hõiskasin liiga vara...
80% juhtudest saab vea kätte nii, et paned käima (kõik korras), siis lappad D sisse ning annad järsult gaasi, seejärel pidurit. Siis hakkab jällle hüppama (umbes 5-7 sekundit) ning siis jälle paigal. Lõhnab ikka rõhuregulaatori järele vist?

Ei taha uskuda,et kõrgsurvepump seda lainetamist teeb..
Vasta
#19
Ka minu kanuul sama probleem,et kõigutab peale käivitamist vahest paar korda vahest rohkem.Käimaminnes hetk käib ilusa puhta häälega,siis nagu midagi lämmataks ja hakkab pöördeid pilduma.
Eile sai EGR maha võetud ja pilt oli sarnane siin ülespandule.Ennem sai käidud ka vigasid tuvastamas aga ainus viga oligi EGR.
Nüüd siis peale puhastust on natuke nagu parem vahest ei kõiguta üldse kuid kadunud see anomaalia päriselt pole. Eks tuleb asuda kollektori kallale.
Küll aga muutus küttekulu ja pea liitrivõrra paremusepoole. Ei ole uurinudki palju see normaalne on aga 25% linn ja ülejäänud mnt. keskmine 5,4 enne mingi 6,8 vist.
Tänud siinsele raffale,tõsiselt hea ja tõsine foorum.!!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 478 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211
  w211 e270cdi ei puhu sooja margojmi 10 1,152 04-12-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: margojmi
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  E270cdi, w210 spidoka nõel Stensa 5 1,281 19-03-2021, 01:56 PM
Viimane postitus: Stensa
  Mercedes w210 e270cdi universaal elektriaknad ZEBRA111 2 2,600 19-05-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: ZEBRA111
  W211 E270CDI jõukadu ja suur küttekulu Renee_ 6 5,510 01-05-2018, 10:05 PM
Viimane postitus: Renee_
  Mercedes-Benz w210 e270cdi mootori õli ja kogus ZEBRA111 1 3,327 26-11-2017, 08:57 PM
Viimane postitus: Randar
  E220 cdi 2001a kobakas 3 3,708 18-04-2017, 09:44 AM
Viimane postitus: Tafka007
  w210 200CDI 2001a problem ?? w0w 2 2,623 06-01-2016, 01:13 PM
Viimane postitus: kentq
  w210 200CDI automaat 2001a probleem käivitamisel laurikas 1 2,228 29-12-2015, 08:54 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne