Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Nimelt muidu on õlirõhk ilusti olnud sõiduajal 3-e peal ja kohapeal töösoojalt 1,5-1,7 umbes. Külmalt koguaeg 3.
Nüüd üks hommiku käivitades laksust sõiduajal üle 2-e ei lähe, ki siis ainult näidiku jagu. Kohapeal töötab 1 ja alla selle. Külmast peast paksu õliga u 2,3-2,4.
Tegemist W124 2.6 bensukaga, '88 aasta. Samas sõidus ja mootori jõukadus küll mingeid märke pole, käima läheb samamoodi ja sõidab samamoodi, lihtsalt "bar'e" näitab üleöö vähe.
Mis mureks võib olla???
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Alustada võiks õlitaseme kontrollist. Lisaks võiks manomeetriga reaalse rõhu ära mõõta.
Millal viimati õli ja filtreid vahetati?
On ka juhuseid olnud kus õlivõtturi sõel on kõrbend õli täis.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Manuaalselt rõhk ära mõõta, siis asi juba selgem.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Õlivõtturi sõel asetseb ikka seal kul õli paikneb :-) karteris
Oluliselt tähtsam on täpsustada termineid "Ühel hommikul" "Õli on" ... Kas oli äkki tegemist -30 C hommikuga? Võimalusi on mitmeid, alates ummistunud sõelast, umbes filtrist väsinud andurist või kellast ... kuni selleni et õlipump jäi mingi aja kuivale ja seetõttu ei suuda enam survet tekitada. Samuti on võimalus, et külmaga ei jõudnud paks õli kõikide liugpindadeni ja seetõttu tekkis liigse kulumise tõttu kuskil (nukkvõllil? vändal?) õlile kergem äravool tööpindadelt. Kuidagi just seda kaldun arvama kui mootoris oli mineraalõli.
1. Mehhaaniliselt surve ära mõõta.
kõik edasine alles selle järel olenevalt tegelikust survest süsteemis.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ma soovitaks ka õli surve reaalselt ära mööta ja mitte rohkem oletada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.