Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütuse omadustest
#41
Tere kõik see pere!

Sai käidud otipääl ja ööbitud bernhardis, hommikul kui vaja liikuma hakata läksin välja ja vaatasin kraadiklaasi, hotelli oma näitas 29 miinust ja autos mul 31 miinust, liiklusvahendiks S 350 aastast 94. Väljas olles vaatasin hoov vingust sinine aga ühtegi ellu äratatud masinat ei suutnud tuvastada, küll aga nägin palju elus edasijõudnud tugevat pangale võlguolevat keskklassi väga mornide nägudega ringi tuiamas ja saapaninadega jääd ja lund toksimas ja kirumas ilma. Istusin siis ka mina kõrvalpoolsest uksest autosse kuna sohvri uks ei avanenud ja keerasin süüte sisse, ootasin seal paar aastat seni kuni küünlad on oma toimetamistega ühelepoole saanud ja siis väänasin võtit ...
Ei liialda kui ütlen et see oli kohutav mis siis juhtus. Elukaaslane ütles et kui olin oma sissepugemismanöövrit sooritamas siis mingi nagadepunt oli oma masina juures (mingi uuem ja loomulikult bemm) midagi parastavalt minusuunas kommenteerinud ja seejärel kui minu auto (hellitavalt kutsun teda Tema Maiesteet) praktiliselt hetkega ellu ärkas ja oma kohutavalt armsa külma ja jämedahäälse nurrumise lahti lõi siis minu süda oli rahul, ja teatud inimeste nägu olevat veninud väga pikaks.
Tehnika korras ja kütteks sees loomulikult piiritagune kotikaubandus.Thumbsup

Ei vannu külmale alla, vaid annan aru ja katsetan piire.

Edu!
ikka Mersuga, ikka Mersuga, tahan mina oma elupäevad ...
Vasta
#42
Auto 210 300TD 130kw. Õli poolsünt. Väga suurt rolli mängib starter. Vana starteriga oli käivitamine väga vaevaline, vedas vaevu ringi. Panin uue starteri ja täna Tartumaal -32C, kaks korda eelsüüte küünlaid, ja poolest pöördest käis. Ütleme, et ise ka ei uskunud. Lisaks soovitan puhastada kütuse paaki, kellel võimalus. Olen üle 2-3 aasta punni alt ära keeranud ja ütleme, et kuigi tangin põhiliselt Statoilist, tuleb paagi põhjast alati parajast ollust välja.
Ja veel. Osad kütuse lisandid lähevad juba ise -30C juures sülti ja ei tule pudelist välja. Nüüd kasutan ainult seda http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/dii...leen-150ml


Vasta
#43
(05-02-2012, 12:02 PM)soul Kirjutas: Auto 210 300TD 130kw. Õli poolsünt. Väga suurt rolli mängib starter. Vana starteriga oli käivitamine väga vaevaline, vedas vaevu ringi. Panin uue starteri ja täna Tartumaal -32C, kaks korda eelsüüte küünlaid, ja poolest pöördest käis. Ütleme, et ise ka ei uskunud. Lisaks soovitan puhastada kütuse paaki, kellel võimalus. Olen üle 2-3 aasta punni alt ära keeranud ja ütleme, et kuigi tangin põhiliselt Statoilist, tuleb paagi põhjast alati parajast ollust välja.
Ja veel. Osad kütuse lisandid lähevad juba ise -30C juures sülti ja ei tule pudelist välja. Nüüd kasutan ainult seda http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/dii...leen-150ml

Kleen-Flo on jah väga hea lisand, ise kasutan seda suurte külmadega tööautos (Vivaro) ja tean väga paljusi kes selle sama lisandiga mitmed talved juba suvise küttega ringi lasevad.
w210
Vasta
#44
Njah, minagi ootan paari asjaliku inimese kommentaari teemapüstitusele. Paranoid

Aga nende puudumisel, vaidluse arendamiseks minu arvamus...Eusa_snooty

Kaks peamist põhjust:
1) peamine on hooldamata või suisa rikkis mootorid. Ning minu suurim meelepaha on suunatud Silberile, kes esindusena (ka Jeep on nende katuse all) peaks suutma tõrkuvale CRDle selgeks teha, et -21 ei ole veel pakane. Aga selle asemel müüvad plokisoojendustEusa_doh
Muidugi tuleb siin vahet teha mootori üldriketel (lekkiv kolvigrupp või silindrid, tuksis pihustiotsad, umbes filtird, lekkivad trassid) ja elektroonikakalaadel. Kui neid teisi tõepoolest ilma arvutita ei lahenda, siis esimesed peaks nagu suutma mõnigase mõtte- ja sellele järgneva kätetöö abiga välistada... Kas ei osata või ei taheta, mina ei tea. Aga saata klient, kes on isegi valmis maksma oma probleemi kordasaamiseks, minema sõnadega :"...see peabki nii olema..." on kah tobe.

2) meie kütused võivad küll standardile vastata, kuid millegipärast on mitu autot võluväel paranenud peale seda, kui on asutud tankima usaldusväärsest kanistrist...

Väikese amüsantse kõrvalepõikena: meie majas on päästepaadina kasutusel ka üks Lancer aastast 1996. 1,3 bensiin. AGR ning paar muud diagnostikaseltskonda pole suutnud mulle seletada, miks antud auto käivitub kolme silindriga ja tühikäigul jätab suvaliselt takte vahele. On üks õnnetud isend, mille aju enam ligi ei lase, nagu mitmel teiselgi tolleaegsel japsil. Ei tea ja ei huvita ka enam. Aga huvitavaks läks peale jõule - meil oli võimalus hankida mõned kanistrid venemaal toodetud kütust. Nüüd, kus Lancerikäki paaki on jäänud vaid "standarditele mittevastav", käivitub auto kõigi silindritega ja lonkamine on oluliselt vähenenud... Mitte, et ma midagi öelda tahaksin...Unibrow

Eusa_whistle
Vasta
#45
Viimasel ajal on meil garaazis käinud kümnete kaupa autosid, millel on vaja hõõgküünlaid vahetada.

Ma pole küll mingi diislispets, aga reeglina on ikkagi häda konkreetses mootoris, mitte kehvas kvaliteedis. Muidu seisaksid vähemasti ühe tanklaketi(kuigi neid tanklakette on rohkem antud teemas laidetud) autod.

Hõõgküünlad pole mingi eluaegne kaup, palju on ka ette tulnud olukordi, kus küünal ise korras, 12V testriga mõõtes ka peale jõuab, aga amprit läbi ei lase, ehk tegemist kehva ühendusega.
Sugulase BMW`l vahetati ka aasta tagasi hõõgküünlaid, kui mingi "spets" (nime ega kohta ei maini) diagnoosis mittetöötavad hõõgküünlad. Aega läks mitu mitu head nädalat, kui mitte kuu. Tulemuseks oli sisse puruks keeratud(ei viitsitud meelitades küünla otsa tahmast puhastada) hõõgküünal, kaas maha, jäägid välja, kaas peale, mõistagi ilma spets rakiseta ketihammakaid paika ei saa. Pumba pritsenurk oli hiline, auto tarbis metsikult kütust, jõudu polnud. Lisaks arvas tark mees, et võtab ühed teatud klapid sisselaskest välja, muidugi osa jäänuseid jättis sisse, mis hiljem ka silindrisse kukkus.

Ühesõnaga aega läks lõpuks pool aastat, 2 mootorit ja hunnik raha tänu ühele soss-sepale. Tegelikult oleks asi piirdunud hõõgküünalde toiteahela mõõtmisega, mis oli defektne või lahti ühendatud.


Nii, et hoidke mootorid korras ja vahetage filtreid, tavaliselt on viga seal, mitte kütuses, kuigi võib väga harva ka esineda ka viimast.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#46
Julgen kindlalt väita ei nädalapäevad tagasi ostetud Neste küte ei ole praegustele ilmadele kohane. Kuna w124-l on see "väike" filter veel vahel, siis on hästi näha mis solgiga tegu. Hommikul temperatuur -25 kanti, kütus oli selline piimjas valge ja valguv mitte voolav. Filtrit vahetades avastasin et sõela pind oli korralikult parafiini täis. Oleks sellest ka pilti teinud, aga nutitelefonid ei ole samuti meie talvele vastavad. Käima sain auto siis kui kütuse torud ja filtrid ehitusfööniga üles soendasin, endalegi imestuseks see toimis. Homme vaja vara hommikul liikuma saada, ei kujuta ette mis kell juba ärkama peab, et auto käima saada. Eusa_wall
Vasta
#47
Kasutan ühes sõidukis legaalset kütust ja eile hommikul siis üllatus suur kui statoilist tangitud kütus torudes ei voolanud. Mootor vedas end kenasti ringi aga isegi ei lubanud. Kütuse soojendamiseks kasutasin naise fööni (oh seda pilku). Mõningase soojendamise järel juba tegi sõiduk esimesed turtsatused. Veidike veel filtri ja torustiku soojendamist ja mootor töötas, kuigi mitte nii nagu peaks. Alles ca 2-3 minutit hiljem oli mootori hääl selline nagu olen harjunud kuulma. Igaks juhuks lisasin 25L neste talvist juurde ja segunemise mõttes läbisin 30km.
Teises sõidukis kasutan samuti legaalset kuid värvilist kütet mis tankla andmetel on -16 kraadini kasutatav. Sellel sõidukil pole käivitumis probleeme olnud ja kui on olnud siis pole need olnud seotud kütusega.

Mõlemad sõidukid on CDI mootoritega 220 ja 200.

Aga kuna suurem külmalaine on möödas siis arvatavalt ei saagi teada kuidas neste kütus käitub.
Kurjajuur
Vasta
#48
Pühapäeva hommikul näitas termomeeter -32 ja 405 000 sõitnud E290 97 a. käivitus peale 1 x hõõgküünalde andmist ilusti peale paari korda ringi tõmbamist. Ainuke mure oli et ei tahnud uksi lukust lahti teha ja lukk oli ka jääs Smile Õnneks avab aknad avamisnuppu all hoida. Kütus on Statoili püstolist tulnud. Paljud uuemad autod tuttavatel k.a. bensiinimootoriga seisavad nukkralt siiamaani.
-ah jaa õliks on comma toodangu 5w40
Vasta
#49
Lukolis müüdav (kirjaga Artik -32C) igatahes -31 juures täiesti voolas.
/Lihtsalt huvi tekkis katsetada/.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#50
Auto mootoris kasutataval õlil ja õlil on väga suurt vahe. Ainult akust siin paraku ei piisa. Samuti ei piisa brandist. Loevad lisandid ning baasõli millele lisandid hulka segatakse. Mida näitab number "W" ees? Külmkäivitust. Mida väiksem on number enne W tähte, seda lihtsamalt käivitub mootor madalate temperatuuride juures. Minu W202 kasutab Lotos Synthetic Plus 5W/40 ning see talv pole autol absoluutselt mingeid probleeme käivitumisega olnud. Vaid korra on käivitumine luhtunud ja selles on süüdi suur aku, mida 20km edasi-tagasi otstega ei lae. Tangin Alexelas ning kasutan 95 Nitro 3000 bensiini, Nestes tankimise lõpetasin juba suhteliselt ammu kuna mu C124-le see kütus ei istunud. Olen kuulnud ka kuulujutte, et Neste kütust tasuks osta Sõpruse pst tanklast, kus asub ka Neste kontor. Küsisin miks - Sellepärast, et seal tangivad Nestelased ka ise... Võta näpust.
Volvo S60´11
Vasta
#51
(06-02-2012, 11:43 PM)RivoA Kirjutas: Auto mootoris kasutataval õlil ja õlil on väga suurt vahe. Ainult akust siin paraku ei piisa. Samuti ei piisa brandist. Loevad lisandid ning baasõli millele lisandid hulka segatakse. Mida näitab number "W" ees? Külmkäivitust. Mida väiksem on number enne W tähte, seda lihtsamalt käivitub mootor madalate temperatuuride juures. ....

Jusht, asi pole selles, kas sul on mineraal, või täissünt.
Nt. Comma mineraal 10w50 maksab kordades rohkem, kui Addinoli täissünt 5w40. Ja toimib ka paremini.
Minu väide oli vaid, et kui korralik aku ja AUTO ISE KA KORRAS, siis pole nagu vahet, kas mineraal või täissünt. Patrolil veab -30-ga esimesed kümmekond ringi vaevaliselt, seejärgi panen uuesti eelsüüdet, ja NO PROBLEMO.

Peace.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#52
Üks lõik elu24 lehult:
Neste kliendisuhete juht Kristi Pari ütles BNS-ile, et seoses pikalt püsinud külmade ilmadega on nõudlus miinus 32-kraadise külmakindlusega arktilise diislikütuse järele oluliselt kasvanud. «Sellest tulenevalt varustame hetkel vaid oma tanklaid ja lepingulisi kliente.»

Eesti Statoili mootorikütuste tootejuhi Teedo Meltsi sõnul neil vaatamata kasvanud nõudlusele kütuste tarnega probleeme ei ole.

«Statoilis on juba detsembri algusest müügil vaid arktiline diislikütus hägustumispunktiga vähemalt miinus 22 kraadi ja külmfiltri ummistumispunktiga vähemalt miinus 32 kraadi. Näiteks sellel nädalal on Statoili jaamades müügil arktiline diislikütus, mille külmataluvus on kuni miinus 35 kraadi. Müüa talvisel hooajal standardites nõutust külmakindlamat mootorikütust on olnud viimastel aastatel meie teadlik strateegia,» lisas Melts.

Eestis diislikütusele esitatavaid kvaliteedinõudeid reguleeriv standard sätestab, et alates 1. detsembrist tuleb müüa talvist diislikütust hägustumispunktiga vähemalt miinus 16 kraadi ja külmfiltri ummistumispunktiga vähemalt miinus 26 kraadi.

See viimane lõik peaks andma vastuse erinevate tanklakettide kütuse omadustele.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  kütuse klap janar5 0 1,555 12-07-2016, 07:34 AM
Viimane postitus: janar5
  kütuse pump? Hydroid 42 28,345 20-05-2008, 09:52 PM
Viimane postitus: Shmel



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne