Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tagadiferentsiaali luku ajami õhutustamine
#1
Kuna ma ise sattusin neljapäeva õhtul üsna ebamugavasse situatsiooni, kus ma ei olnud kindel, kuidas ja kas üldse ühe kuubiku tagadiffer lukustub, siis panen siia ühe tänaleitud lõime:
http://www.benzworld.org/forums/g-class/...locks.html

Henry, selle kuubiku differ vähemal tol õhtul ei lukustunud. Sry...Icon_redface Aga ehk leiad sellest lõimest ja eriti selles olevast lingist abi.

Teadmiseks teistele. G tagadiffer on hüdroajami abil mehhaaniliselt lukustuv. Ehk nukkmuhv lükatakse teisega vaheliti.

Lukustumine ja vabanemine on nii tunda kui kuulda...
Vasta
#2
(24-04-2010, 05:52 PM)v6sa Kirjutas: Lukustumine ja vabanemine on nii tunda kui kuulda...

Tegelikult, kui kuulda on, siis on midagi pahasti. Tunda on küll roolist kohe.

Kui juba kinni istuda ja pöördeid anda, siis on üsna lihtne võimalus nukkmuhvidel hambad minema lasta. Kui üks ratas seisab paigal ja teine diffrist ringi käib, siis jõud seal nendele muhvidele on üsna suured lülitumisel. Soovitav differ või diffrid juba enne raskemat kohta lukku panna.

Natuke targutamist sai nüüd...

Kaur
Vasta
#3
Kas keegi annaks täpsemaid juhiseid, kuidas lukkude hüdrosilindreid õhutada?

Mis asendis oleks õhutamist õige teha. Siiamaani siduri/piduri õhutamise kombel seda teha pole suutnud. St luku kang ei jää üles ja alt lukustamist ei toimu.

Vedelik jookseb vabalt läbi. Alt keeran õhutusnipli lahti ja vedelikku tuleb päris hästi.


Veetud kõik uus trass koos voolikutega. Vana trassiga kõik toimis.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Siia võid vähe süveneda:
http://www.clubgwagen.com/gtech.php?page...tem&tid=36
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
(06-02-2012, 12:49 AM)Rolz Kirjutas: Siia võid vähe süveneda:
http://www.clubgwagen.com/gtech.php?page...tem&tid=36

See juba läbi vaadatud, midagi konkreetset sealt küll välja ei lugenud.

Edit: Peaks muidugi mingi pumba tegema, et nö õhk välja imeda.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
Kui nüüd õieti mäletan, siis minu variant oli, et valasin paagi vedelikku täis, siis keerasin kangi all oleva nipli lahti, ootasin kuni õli sealt välja valgus, keerasin kinni, siis avasin tagumise difri nipli ja ootasin, kuni vedelik sealt omal tahtel väljus. Kuid mäletan ka, et mingi hetk võimlesin süsteemis: nippel kinni-kang üles-nippel lahti-kang alla, kordusega siis.ehk on abiks. Üsna sarnane piduritest õhu väljasaamisega.
Teine variant on minu õhutatud difritega auto ära ostaWink

Seda muidugi hea teha soojas... või siis puhuriga kaasa aidata.
Kui peale õhu on süsteemi vesi jõudnud kondenseeruda, siis ma ei tea, kas sellest piisab.

oot... et kang ei jää üles? sellisel juhul sa vist kinnises süsteemis seda üritad ehk? Paagikork ikka lahti?



(06-02-2012, 01:19 AM)hents99 Kirjutas:
(06-02-2012, 12:49 AM)Rolz Kirjutas: Siia võid vähe süveneda:
http://www.clubgwagen.com/gtech.php?page...tem&tid=36

See juba läbi vaadatud, midagi konkreetset sealt küll välja ei lugenud.

Edit: Peaks muidugi mingi pumba tegema, et nö õhk välja imeda.

Vasta
#7
Paagi kork lahti ja alt niplist ka vedelikku niriseb. Aga arvatavasti ikkagi õhk vahel.

Eks ma pean lukuosa silla küljest lahti võtma ja vaatama, kas kolb reaalselt liigub.

Õnneks on tagavaraks üks komplekt sildasid koos lukkude ja difritega, kui miskit tõsist peaks olema, samas vana torustikuga töötas.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w463 1991 vahekasti luku mure Poisike 4 3,675 31-03-2020, 09:30 AM
Viimane postitus: Anis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne