Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 mõned küsimused
#1
vana omanik mainis et kui veerand paaki sees siis on "küte otsas". sõitsin paar kolm korda paagi ilusasti tühjaks ning mõtlesin et millest ta jahus. kuid nüüd järsku ilmnes see viga, muidugi maanteel tuisuga. köh köhRetard

oskab foorumi rahvas mulle öelda mis ma teha saan selle veaga? etteande pump hakkab ära koolema, kütuse torud ebatihedad?
Vasta
#2
Selle info järgi tundub, et auto on katki ja peaks minema töökotta.Nod

Mudel, aasta, kütuse tüüp ja senitehtud tööd oleks elementaarne, kui on tahtmine oma tegevusele juhatust saada.Eusa_snooty
Vasta
#3
ma ise olengi töökoda. e290td 1998 aasta, tehtud töödest ei tea midagi

selline mure veel et õhku ei juhita põrandale, pmst töötab ainult üks asend - esiklaasile ja näkku, tegemist siis nö kliima automaadiga
Vasta
#4
Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?
Vasta
#5
(26-01-2012, 03:14 PM)hanka Kirjutas: Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?

Elektriauto (CDI käib särtsu pealt) veaotsing peaks algama arvutiga. Kui tahad korda saada, uuri välja, mida auto ise kurdab.
Vasta
#6
(26-01-2012, 03:34 PM)v6sa Kirjutas:
(26-01-2012, 03:14 PM)hanka Kirjutas: Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?

Elektriauto (CDI käib särtsu pealt) veaotsing peaks algama arvutiga. Kui tahad korda saada, uuri välja, mida auto ise kurdab.


selline küsimus veel et kas kõrgsurvepumba vahetamisel on vaja midagi kodeerida ka või mitte?

Autoks ikka see e220d 70kw 1997

Oskab keegi öelda millega on tegu ?

[Pilt: IMG_4329.jpg]
[Pilt: IMG_4327.jpg]
[Pilt: IMG_4328.jpg]
Vasta
#7
(01-02-2012, 03:49 PM)hanka Kirjutas:
(26-01-2012, 03:34 PM)v6sa Kirjutas:
(26-01-2012, 03:14 PM)hanka Kirjutas: Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?

Elektriauto (CDI käib särtsu pealt) veaotsing peaks algama arvutiga. Kui tahad korda saada, uuri välja, mida auto ise kurdab.


selline küsimus veel et kas kõrgsurvepumba vahetamisel on vaja midagi kodeerida ka või mitte?

Autoks ikka see e220d 70kw 1997

Oskab keegi öelda millega on tegu ?

[Pilt: IMG_4329.jpg]
[Pilt: IMG_4327.jpg]
[Pilt: IMG_4328.jpg]

See peaks kütuse eelsoojendi olema(töötab jahutusvedeliku pealt)
Vasta
#8
Mis anomaaliaid võib selle soojendi puudumine tekitada?

sain mõned veakoodid teada, kokku oli neid 11 tk kuid mitte ära kustuvaid oli neli:

P0180
P1227
P1482
P1688

seletust neile koodidele?
Vasta
#9
(16-02-2012, 11:05 AM)hanka Kirjutas: Mis anomaaliaid võib selle soojendi puudumine tekitada?

sain mõned veakoodid teada, kokku oli neid 11 tk kuid mitte ära kustuvaid oli neli:

P0180
P1227
P1482
P1688

seletust neile koodidele?

Oled proovinud?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
P0180 Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction
P1223 Distributer shaft position sensor Y23/2|2
P1224 Fuel metering control
P1227 Distributer shaft position sensor Y23/2|2
P1482 Glow output stage N14/2
P1482 N14/2 (Glow output stage) Cable fault (Short circuit to ground)
P1482 N14/2 (Glow output stage) Communication fault
P1482 N14/2 (Glow output stage) Excess current
P1482 N14/2 (Glow output stage) FAULTY
P1482 N14/2 (Glow output stage) Implausible reception byte
P1482 N14/2 (Glow output stage) Incorrect diagnosis sequence
P1482 pre-heating plug output stage N14/2
P1228 yet unknown code on 1997 C 220 CDI
P1618 Control module
P1630 drive authority signal
P1231
P1689
P1688



http://www.benzworld.org/forums/general-...s-dtc.html
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 129 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 844 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
Video E220 W212 küsimused tamur 13 1,572 05-03-2022, 12:04 AM
Viimane postitus: tamur
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,037 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 758 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,035 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,201 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,983 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne