Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
c220cdi 99 suitseb esiratta juurest
#1
probleem kolleegil, et hommikul tuli tööle ja viskas suure suitsupahvaka ülesse, ning suitsupahvakas tuli parempoolse esiratta juurest, seal kus on õhufilter, ning all õhutustoru.
Kui pärast käivitas siis tuli sealt sõna otseses mõttes tossu, ning oli spetsiifilise lõhnaga, kui auto seisma jätta siis oli sealt mingi aeg ka spetsiifiline pinin, nagu veneaja suured trafod tegid.

Kuna ise ei tea mersust suurt midagi, ning kolleeg naine siis paluks abi esiteks, et mis asi seal on (ise arvan et kliima asjad) ning kuidas sellest lahti saaks, et ta saaks kasvõi teenindusse sõitagi
Vasta
#2
Tegemist võib olla äkki lisasoendusega mis töötab diisliga ja sumpa toru, lisasoendusmootoril, võib sinna väljuda näiteks. Ja kui autoseisata siis lisasoendus mootor käib nati aega! Selle tarvis peaks olema armatuuris nupp et sisse ja välja lülitada!
Vasta
#3
nii tegemist arvatavasti ongi eelsoojendus mootoriga, kuna seistes on sinna alla tekkinud suur nõgi loik, selline must rõve tökat asfaldil.
Käivitasime uuesti ning probleemi ei olnud, nii nupp sees kui nupp väljas.... seega peab remonti minema

Nuppu mõtlesid sa seda EC mis on seal kliima nupukeste vahepeal, et kui tuli põleb siis on välja lülitatud.
Vasta
#4
Ei ei . . . EC teeb külma autosse . . . aga seal juures kuskil peaks olema ka siuke lisasoojendus nupuke! Türi ma ei mäleta täpselt kus see W202 asus aga Vitol on konsoolis konkreetne nupp.
Vasta
#5
AC teeb külma, EC ehk economy just ei tee külma.....Vaid paneb economy režiimi ehk võtab kondipumba tagant ära....
Eelsoojendi-lisasoojendi sumps tuleb jah lanseka vahelt välja ja üks selle pumpadest võib ka vilinat teha, põleti ise teeb ka piisavalt vilinat....
Pauk võib käija siis kui sumps on läbi, kui automaatika tõmbab põleti korraks tagant ära ja kui uuesti järgi tuleb siis tekib rõhk ja võib kolakas käija...aga liigne tahm ja pauk on üleliigne....kuid, miks see töötas siis?Ja see nupuke on erinev, osadel on see, et aut on ON režiimis, saad lülitist OFF panna, osadel OFF ja saad vastavalt ON panna, pluss läbi kompuutri ka veel juhtida....
Aga vaata sumps üle esmalt, võib olla roostehunnik seal all....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
ma olen selle nupu kohta teema kunagi teinud siia kasuta otsingut ja otsisõna Zuheizsystem ja c-klassil on see nupp käigukangi kõrval
Vasta
#7
Tänud, asi selge ja läheb remonti!
Vasta
#8
see ainult cdi 2,0 ja 2,2 motodel ja 96 aastal minuteada pole cdi
Vasta
#9
Mõned hakkavad vastavalt välistemperatuurile ise tööle ja ei tööta siis ka kui kütust niivähe paagis, et tuli põleb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 c220CDI sureb välja külma mootoriga T1mm 8 5,335 24-04-2023, 06:36 PM
Viimane postitus: MattiasKaerma
  C220cdi 2008 avantgrade. Abi otsingul Mingimees 1 403 22-12-2022, 11:41 PM
Viimane postitus: siimruz
  C220CDI '05 kasti imelik käitumine KRennel 3 3,094 10-04-2017, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  W202 pidurid ei toimeta ja piduri võimendi juurest lekib vaakum(vist) sokukas 11 7,957 28-12-2016, 07:28 PM
Viimane postitus: sokukas
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,380 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  W203 salongipuhur (c220cdi, 00' ) Egoolen 5 3,950 28-12-2015, 08:20 PM
Viimane postitus: Egoolen
  w202 c220cdi 98.a temperatuuri probleem djmart 1 1,993 28-11-2015, 08:55 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C220CDI 2003a undamine auto alt andreas1982 2 2,621 05-03-2013, 11:43 PM
Viimane postitus: l3gion
  Kuidas ahi välja lülitada?W203 C220CDI ivka66 3 4,237 14-08-2011, 12:42 AM
Viimane postitus: indrek
  w202 c220cdi lisasoojendi. mart85 18 10,500 30-01-2011, 05:35 PM
Viimane postitus: Westmark



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne