Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Nimelt probleem seisneb selles ,et kui vabakäiguga panna alt käigukasti hoovast(mitte gulissist) sisse mõni käik, v.a keskmisest hoovast(kõige ülemine) siis käigud ei lähe sisse.Lükkad keskmisest hoovast käigu sisse siis käega kardaani ringi ei jõua ajada(käik sees).Alles siis saab panna ka 2hest hoovast käigu sisse(mitte korraga).Nimelt see keskmine kastihoob peaks olema ju tagurpidi käik?Kuidas alles siis saab panna veel muid käike.Kui sidurit lahutada tõmbab pöörded maha nagu oleks 2 käiku sees.Segane jutt aga ehk keegi sai aru,et kas siis kast omadega kutu ja peaks uue hankima või saab kuidagi korda?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
3 hooba on, tavaline 5ne kast.
No sellesmõttes ,et alguses kui on vabakäik ei lähe ükski hoob kuhugi poole v.a see keskmine millel on kaks asendit, lükkad sealt käigu sisse siis saad panna ka mõlemast hoovast käigu sisse.Aga mulle tundub,et on sees 2 käiku.Teine imelik asi on see ,et kui paned keskmisest hoovast käigu sisse ja siis paned emmast kummast hoovast käigu veel omakorda sisse siis lükkad autot on käik sees nagu ikka aga sidur ei lahuta.Nii lahutab kui lükkad keskmisest hoovast käigu sisse siis on tagurpidi käik sees.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
18-01-2012, 02:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2012, 02:07 PM ja muutjaks oli berg.)
Sama kast mis esimesel lingil oleval esimesel pildil
Kast toimis kenasti jah,aga kui sai vardad valesti külge pandud siis võis juhtuda jah ,et lõi mitu käiku sisse.Igastahes Kõige tagumine (kardaanipoolne) läheb jah veidike imelikult lõksuga.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tagurpidikäigu lülitumine peabki veidi erinema - ehituse tõttu.
Aga selgita välja, milline käik sel kastil sees on ja siis saad edasi minna.