Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kas antud mootor mahub koos automaat käigukastiga mootoriruumist ühest tükkis välja, eeldusel et radiaatorid on eemaldatud või ainult eraldi?
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mahub, proovitud. Soovitav on küljest keerata ka genekas ja roolivõimu pump. Viimase võib jätta koos õliga voolikute otsa.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kuna R6 on nõks tagapool kui R5 ja R4, siis on mootori eraldi eemaldamine äärmiselt tülikas kuna kasti ja mootori ühenduspoltidele on kitsas ligipääs. Eemalda jahutusradikas, kata kondi radikas igaks juhuks näiteks õhukese vineer plaadiga. Mootori küljes olev jahutus vent on soovituslik eemaldada kuna võib puruneda.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Saab ka nii et korjad külapealt kõik padruni pikendused kokku ja kerad kasti otsast, kuid 124 on lihtsam vist koos kastiga siiski maha võtta.
Naftapress.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(04-01-2012, 11:45 AM)arts24h Kirjutas: Saab ka nii et korjad külapealt kõik padruni pikendused kokku ja kerad kasti otsast, kuid 124 on lihtsam vist koos kastiga siiski maha võtta.
Jah, 3 tükki on piisav, saab vabalt keerata, mingi õhuke lauatükk tulemüüri ja mootori vahele ja lased käigukasti padja lahti.
Ilma lauata vajutab mootor tulemüüril jooksva toru mõlki.
Kui sellisel juhul tuleks mootor ka eestpool toestada, kohe kui kasti kätte saad, vajub R6 ette poole.
v6sa: Ei usu, et sileda maapeal välja keerab, esiotsale paar pakku alla, peaks välja tulema.
Parem tõsta ka kui auto ei vedruta ennast järgi.
Laur@ on korra käsitsi 603 maha tõstnud, kaks sõpra aitasid ka
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
04-01-2012, 06:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2012, 06:36 PM ja muutjaks oli hents99.)
W124 R6 saab maapeal üksi mootori koos kastiga vabalt maha, ühtegi pumpa pole vaja eelnevalt maha kruttida.
Viimane kord tegin E320 kupeed, 5-atm kastiga. Korralik mootorikraana peab olema + lisaks kinnitus, millega saab raskuskeset muuta.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Hents, saad valesti aru, roolivõimupump maha mitte selepärast, et ära ei mahu vaid, et kui kuhugi vastu läheb murrab küljest, väga lihtsalt ja nii ei tule õli ka välja lasta. Genekas jääb ette kuhugi serva taha kinni, hulga vähem väänamist on kui seda jublakat ees pole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ei ei. Sain õigesti aru. Vahetevahel jätan isegi roolivõimu pumba auto külge, kui vaja rooli keerata vms. Et põrand õli täis poleks.
Lihtsalt mainisin, et kui ühtegi pumpa/genekat küljest ei võta, saab ikkagi vabalt ja kusagile vastukäimata moto koos kastiga välja tõsta.
Kondipump on üks paras jurakas, mis esimesena tahaks vastu minna näiteks.