Nyyd on siis käsil järgmine projekt . Nimelt W 123 CE . 2.3 mootoriga, manuaalkastiga isend . Roostes ja pooleldi keretöödega pihta hakatud .
Auto oli s6itev , enne kui "tegemisse" anti . Nimelt oli see kunagi meie klubiliikme , Madise , auto . Aitasin tal seda osta ,mingi 4 aastat tagasi vist .
Ma valmistan end ette k6ige halvimaks ... ehk täismahus keretöödeks , kuigi auto on suht uhes tykis ja pealiskaudsel vaatlusel saaks ehk hakkama ....
tagaaknalaua , tagatiibade ,karpide , esip6lle ,kapoti jne vahetusega ....irw
ma ei tea veel mis toimub p6hjaall .... aga usun et toimub ...irw
seega tekib mul kysimusi , millest yks oleks ....... misosas kattub keredetailidest coupe omad sedaaniga ..??? 1.Karbid - arusaadavalt ei kattu ...kuid arvatavasti saab miskit teha ka sedaani omadest coupele 2.tagatiivad - vist on seal ka miskit teisiti , tagatulede juures - kokkuminek tagap6lle ja tuledega .... 3.No uksed - need tuleb kyll kuskilt muretseda vist m6lemad .... originalis kasutatuna 4.esiots - koos kapotiga(m6tlen plekke) ..... on ikka sama ?? v6i eksin.....
Eks hakkan tasapisi endle materjale koguma ...nii infi kui ka keredetaile ...
Mingi aeg ytleb Kadrina Team mulle ka täpse nimekirja mida k6ike vaja minema hakkab .
Et siis , esiaken ...see on samuti praguline . Ja arvatavasti sootuks teine kui sedaanil .
Mida ette v6tta selle luugiga katusel ....???!
Sisu on suht hästisäilinud , peale keemilise ja liimimistööde polegi vist suurt miskit teha ....hea seegi
Värv isegi v6iks samaks jääda autol .
[attachment=203]
12-12-2005, 07:13 PM (Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2005, 07:20 PM ja muutjaks oli jansa.)
1. Oled õigel teel.
2. Nagu piltidelt näha, on sinna juba sedaani tükke keevitatud. Nendest saab asja küll.
3. Oled õigel teel.
4. On sama kõik.
aga muidu... :biggrin: no EDU SULLE :biggrin:
kahjurõõm pidavat see kõige suurem olema, eksju... :biggrin:
asoo- esiklaas on ikka erinev ja see luuk... mai tea... parim oleks vast originaal plekist luuk sinna sättida, vbla sobib sedaani kupatus isegi, pääseksid üsna lihtsalt. Sirgeks seda katust vaevalt saad.
veel üks p.s.- sehv rool on, tahtsin omale ka kunagi sellist, aga ei leidnud.
12-12-2005, 07:18 PM (Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2005, 07:20 PM ja muutjaks oli Vilumaa.)
Ma arvan et lihtsam oleks teine samasugune osta, kust oleks kergem juppe saada...aga jah sisu on küll väga ilus nagu oleks mingi teise auto oma üldse
Edu-edu ja veelkord edu, kupeed on ülekõige
Algselt pidin selle "romu" tegelt mina ostma, aga asjad läksid teistmoodi ja sõber Madis sai selle endale. Üldiselt võis mootori ja veermiku kohta tol ajal kyll kiidusõnu öelda ja 5 käiguline manuaalkast ka väga hea asi. Minek oli mõnus ja auto sõitis normilt.
Aga jah, keretöid oleks meeletult vaja läinud.
Madis siis lasigi vaikselt neid tegema hakata, aga tundub, et mitte kõige õnnestumalt. Lõpuks siis Kuldar ta endale saigi ja ootan juba seda aega, mil näen seda masinat sõitmas.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Oi pläääää- pole autot ammu näinud.....pildid ikka masendavadad:
ostsin mina siis selle auto tallinnast omal ajal.......oma esimeseks autoks......kogu vaba raha läks ostu alla ja olin ka optimist tookord.....lootsin et pole nii hull olukord.....aga oli.....jube lugu oli. aga ei teinud välja kuna olin armunud sellesse autosse esimesest silmapilgust....lootsin et saab asja. aga nüüd järgi mõeldes, mis sa ikka tahad saada masinast mida on parandatud ja lapitud plastiliiniga ja shokolaadi übritseva hõbepaberiga...kiskunud välja pagasiruumi plastikust küljeilustused mis rattakoobaste peal on oli pilt masendav....sõrme võis läbi pista vabalt ja põhja all....no vähemasti üks suuur auk oli seal kindlasti. no ma ei tea....kes nii teeb.aga sõita oli super.....pehme....vetruv....mmmm....lausa nauding. ja see kuidas edasi astus.....mulje oma ette. lasin siis teda isegi korda tegema hakata aga loll nagu ma tookord olin ei teinud lepingut ega midagi.....maksin tüübile kes pidi tegema 4 kilo raha ja tema tõmmas mul naha üle kõrvade.....need juurdekeevitused sinna taha on siis selle venna töö....oeh.siiamaani on kahju sellest autost et ei hakanud jaks peale.....aga loodan nüüd südamest et Kuldar suudab talle eluvaimu sisse puhuda.....kehaliselt/kereliselt siis....sest mootor ja muu oli tal hea. ja see mugavus....veelkord...tipp- 5+....midagi pehmemat istmete ja vedrustuse poolest pole eriti tundnud.....kui mõni 126 välja arvata.
Hoian siis omalt poolt ka kõvasti pöidlaid peos ja soovin edu ja jaksu, et saaks ikka miski aeg oma esimest armastust automaailmas katsuda veel ja näha oma silmaga. edu
kuldar, kurat! ma sain aru, et 203 kupee ja ise mõtlesin, et mis projekti sa nii näotust autost ikka teed suurepärane idee kerevaliku osas. kuigi jahh... ikka irmus raibe on
lõpux ometi teeb keegi jälle 123-e korda!
suure 3 fännina ytlen et igati teretulnud projekt..
mitu raha see sul ka maxis? nyyd kui vaatan sinu oma, siis endal polnudki ju tegelikult nii hullus seisus auto põhi oli kõik korras ja roostes olid ka sellised kohad mis kergesti väljavahetatavad on....
juppide leidmine on selline asi mis 123 puhul jäejest raskemax muutub.. kõik mis on saada on juba läbi sõidetud ja rooste kimbutab... ainus võimalus on paljude juppide puhul kasutada kas b varuosa või tellida otse tehasest... oleneb rahakoti paxusest.
see rool on tõesti lahe.. saax ka kuskilt siukxe olexin ma õnnelik mees!
jama selle originaaliga et kohe kuidagi ei saa ma oma jalgu mugavalt rooli lat läbi ( aga see vist kõigile tuttav probleem )
no igatahes praegusex edu ja jõudu! 123 on kõike väärt
airfrance1 Kirjutas:jah seda kyll.. pole minu asi.
...ega ei tasu hinge v6tta ... t6esti on raske kätte v6tta ja rahaks panna tehtud diile ja oma tööd ja vaeva muu projekti näol ....:biggrin:
Ja minetea palju see projekt aega ,vahendeid ja muid diile ara sööb ....elame näeme .
Suured tänud toetamast ... tahaks t6esti jälle midagi omapärast korda saata .
ps . mu 126 SEL kytab natuke juba ka välismaal
kirgi ..... iccc
Vot seda saab juba nimetada mersuentusiasmiks ja mersuhinge omamiseks! Et on võetud ette ühele autole uue elu andmine.....
Müts maha ja jõudu, jaksu, vastupidamist, tahtejõudu, tahetavaid juppe ja raha.......
PS varsti peaks veel üks w126 tulema, mis loodetavasti hakkab laineid lööma, aga sellest lähiajal...
Jõudu, Kuldar!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Jah, aga kui veel meenutada väikseid seiku selle C123 ega, siis meenub mulle selle üks fantastiline lisavarustus, mis vaevalt ühelgi teisel mersul olemas on.
Nimelt on selleks kummipall
Keegi lammas oli sellega esiistet korrigeerinud, aga mõte hea - kui sõitmisest kopp ees, siis saab palli mängida
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Gre Kirjutas:Huvitav, kas selle aja 123 kupeel oli 5 istekohta.
Vadates pildid olevaid turvavöid.
turvavöid on jah viiele.
ja passi järgi on kohti viiele.
ja reaalelus on viis üle keskmise suurt inimest tln-prn-tln distantsi ka läbinud sellises autos :)
(kuigi siis polnud eriti võimalik taga istujatel neid turvavöid tarvitada :) ja juht istus wrc-asendis, rool lõua all).