Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piduriõli vahetus ABS i olemasolul
#1
Niisiis, ÜV kohe tulemas ja tahaks enne pidurid korda teha. Aga hea melega vahetaks peale kõikide klotside ka vedeliku välja, sest kes teab, kui vana see seal sees on.

Kuidas peaks toimima ABS süsteemi olemasolu korral, kas on üldse mingit vahet.

Ikka siis W126 siis autoks - ja õli vist siis DOT 5, mitte 4 jah?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Upitaks teemat. Sama siin, samuti ülevaatus lähenemas ja pidurivedeliku seisukord kahtlane. Kuulaks ka nõuandeid hea meelega. Autoks w124 ABSiga.
PS. Ega kellegil pole aimu palju seda vedelikku süsteemi läheb?
Vasta
#3
Mul ka ABS aga potsiku kaanele kirjutatud DOT 4
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#4
DOT 4 jah, kui läbi pesta süsteem ka, siis 2L peaks arvestama, kindlasti võta maha ka paak võimendi pealt ja pese see eraldi kuskil korralikult seest puhtaks....Õhutamini on ABS puhul sama tüütu kui ilma ABS-ita autol....Lihtsam ja kiirem on vedelik lasta vahetada kuskil services, kellel on kohe olemas õhutussüteem....kiirelt ja saad kähku ka kohe õhu välja, ise jebides ei saa esimese korraga nagunii asja heaks...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Mul ka nagu ABS aga topsikupeal on DOT5
Vasta
#6
mis ettevõttes peale silberi see asjapulk olemas on veel? häbi tõdeda aga pole siiamaani jõudnud ka omal seda tööd ära teha...
...
Vasta
#7
No üks vend salongis vajutab, teine keerab nipleid kinni-lahti nii nagu õhutamine käib. Alustada kõige kaugemast st tagumisest paremast rattast liikudes etepoole, jälgida, et vedelik otsa ei lõpeks paagis ja õhk sisse ei satuks ning ei midagi keerulist.
Kui keegi veel ei tea siis salongis olev tüüp hoiab piduri pedaali surve all, teine päästab nipli, pedaal vajub põrandasse. Pedaali lahti lasta ei tohi enne kui nippel on kinni tagasi keeratud. Ja niikaua kuni uus õli tulema hakkab või enam õhku ei tule.

Tehakse ka teisipidi, surutakse supordi poolt vedelik paaki aga see eeldab spetsseadme olemasolu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
tegelikult on võimalik seda teha ka täiesti üksinda,on vaja lihtsalt piisavalt pikka voolikut (ca 1m)sellist mis läheb õhutusnippli otsanippel lahti ja voolikuots purki(voolik peab minema umbes 30 cm-i kõrgemalt kui õhutusnippel....ja lasta tal endal vabavooluga joosta.võib ka muidugi juurde pumbata aga siis tuleb pedaal kiiresti ülesse lasta , et ei jõuaks õli tagasi imeda....viimane kord kui endal vahetasin sain üksi täiesti vabalt hakkama ja aega võttis umbes 1,5h (piduristendis olid kõik võrdsed ka
9+9 ja 8+8 )
Vasta
#9
Jazzis vahetavad ka muideks, kiire ja mugav....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
kas kõigis või kuidas? kodukal viidet ei ole.
...
Vasta
#11
paldiski mntl on neil expressservice, seal kõik õlivahetused...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Täna sai 124-jal taga piduri torud ja voolikud ära vahetatud ja nüüd hakkasime õhutama, aga ABS ei lase tagumistesse piduritesse üldse õli juurde (peasilindrist ABS-i läheb, aga sealt edasi tagumiste pidurite torusse ei lähe). Esimesi pidureid lahti ei võtnud ja need toimivad. Milles probleem?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#13
õhk on ees.
Vasta
#14
w124l on ka vaheseinaga eraldatud esimeste ja tagumiste pidurite paakpeab suht täis valama, et tagumiste oma täituks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sarniiri vahetus ja üldine lisaküsimus iseteenjasaan 5 675 18-07-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: dad
  ABS/ETS Thompson 1 2,354 16-05-2022, 06:03 AM
Viimane postitus: kpa04947
  kütusefiltri vahetus veixmbs 5 1,136 05-11-2021, 03:47 PM
Viimane postitus: veixmbs
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,299 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  W209 BAS ESP ABS Tuled põlevad, diagnostiga ligi ei saa Jaaniusss 3 1,226 12-07-2021, 09:00 AM
Viimane postitus: MAV
  W221/C216 ABC õli vahetus. Filter? Rolz 7 5,810 29-03-2019, 12:27 AM
Viimane postitus: ak75
  K: Rehvi diameeter vs ABS ning muud vidinad roodla 5 3,912 15-05-2018, 10:00 AM
Viimane postitus: roodla
  W211 tagatulede vahetus, piduri tuled halogeen-LED vastu Robert24 2 2,990 02-03-2018, 09:38 AM
Viimane postitus: Marksus
  W210 2,5D pihusti seibi vahetus nordrainbow 2 3,285 20-01-2018, 04:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,233 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne