Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Niisiis, ÜV kohe tulemas ja tahaks enne pidurid korda teha. Aga hea melega vahetaks peale kõikide klotside ka vedeliku välja, sest kes teab, kui vana see seal sees on.
Kuidas peaks toimima ABS süsteemi olemasolu korral, kas on üldse mingit vahet.
Ikka siis W126 siis autoks - ja õli vist siis DOT 5, mitte 4 jah?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
08-10-2006, 01:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2006, 01:02 PM ja muutjaks oli scrat.)
Upitaks teemat. Sama siin, samuti ülevaatus lähenemas ja pidurivedeliku seisukord kahtlane. Kuulaks ka nõuandeid hea meelega. Autoks w124 ABSiga.
PS. Ega kellegil pole aimu palju seda vedelikku süsteemi läheb?
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Mul ka ABS aga potsiku kaanele kirjutatud DOT 4
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
DOT 4 jah, kui läbi pesta süsteem ka, siis 2L peaks arvestama, kindlasti võta maha ka paak võimendi pealt ja pese see eraldi kuskil korralikult seest puhtaks....Õhutamini on ABS puhul sama tüütu kui ilma ABS-ita autol....Lihtsam ja kiirem on vedelik lasta vahetada kuskil services, kellel on kohe olemas õhutussüteem....kiirelt ja saad kähku ka kohe õhu välja, ise jebides ei saa esimese korraga nagunii asja heaks...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
08-10-2006, 02:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2006, 02:14 PM ja muutjaks oli Ermo.)
Mul ka nagu ABS aga topsikupeal on DOT5
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mis ettevõttes peale silberi see asjapulk olemas on veel? häbi tõdeda aga pole siiamaani jõudnud ka omal seda tööd ära teha...
...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
No üks vend salongis vajutab, teine keerab nipleid kinni-lahti nii nagu õhutamine käib. Alustada kõige kaugemast st tagumisest paremast rattast liikudes etepoole, jälgida, et vedelik otsa ei lõpeks paagis ja õhk sisse ei satuks ning ei midagi keerulist.
Kui keegi veel ei tea siis salongis olev tüüp hoiab piduri pedaali surve all, teine päästab nipli, pedaal vajub põrandasse. Pedaali lahti lasta ei tohi enne kui nippel on kinni tagasi keeratud. Ja niikaua kuni uus õli tulema hakkab või enam õhku ei tule.
Tehakse ka teisipidi, surutakse supordi poolt vedelik paaki aga see eeldab spetsseadme olemasolu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
08-10-2006, 05:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2006, 05:22 PM ja muutjaks oli Ermo.)
tegelikult on võimalik seda teha ka täiesti üksinda,on vaja lihtsalt piisavalt pikka voolikut (ca 1m)sellist mis läheb õhutusnippli otsanippel lahti ja voolikuots purki(voolik peab minema umbes 30 cm-i kõrgemalt kui õhutusnippel....ja lasta tal endal vabavooluga joosta.võib ka muidugi juurde pumbata aga siis tuleb pedaal kiiresti ülesse lasta , et ei jõuaks õli tagasi imeda....viimane kord kui endal vahetasin sain üksi täiesti vabalt hakkama ja aega võttis umbes 1,5h (piduristendis olid kõik võrdsed ka
9+9 ja 8+8 )
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Jazzis vahetavad ka muideks, kiire ja mugav....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kas kõigis või kuidas? kodukal viidet ei ole.
...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
paldiski mntl on neil expressservice, seal kõik õlivahetused...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Täna sai 124-jal taga piduri torud ja voolikud ära vahetatud ja nüüd hakkasime õhutama, aga ABS ei lase tagumistesse piduritesse üldse õli juurde (peasilindrist ABS-i läheb, aga sealt edasi tagumiste pidurite torusse ei lähe). Esimesi pidureid lahti ei võtnud ja need toimivad. Milles probleem?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 125
Teemad: 6
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
w124l on ka vaheseinaga eraldatud esimeste ja tagumiste pidurite paakpeab suht täis valama, et tagumiste oma täituks.