04-12-2011, 11:20 AM
http://www.auto24.ee/used/906832 - kas keegi vaatamas käinud ja teab muljetada? Kuna CL500 kohta siit ülemäära palju lugeda pole, siis kuidas teadjad seda mudelit hindavad?
CL 500 ostumõtted
|
04-12-2011, 11:20 AM
http://www.auto24.ee/used/906832 - kas keegi vaatamas käinud ja teab muljetada? Kuna CL500 kohta siit ülemäära palju lugeda pole, siis kuidas teadjad seda mudelit hindavad?
04-12-2011, 03:04 PM
(04-12-2011, 11:20 AM)sven30 Kirjutas: http://www.auto24.ee/used/906832 - kas keegi vaatamas käinud ja teab muljetada? Kuna CL500 kohta siit ülemäära palju lugeda pole, siis kuidas teadjad seda mudelit hindavad? Olen omanud sarnast üle kolme aasta. On olnud nii rõõmu, kui pisaraid. Kui auto on korras, on puhas rõõm- vaieldamatult kõige mugavam ja parem auto, millega kunagi sõitnud olen (vähemalt minu jaoks). Teisalt aga remont... 2000 eurine arve on kerge tulema, märksõnaks ABC või muud veermiku osad. 500-ne mootor on suht pommikindel. Mul on juperdanud genekas (1700 euri) ja starter (1300 euri), samuti ABC pump. Kindlasti otsi HOOLDATUD auto, pead vast juhinduma- odav pole hea ja hea pole odav. Rääkides antud autost, siis kindlasti pole see 265 kw, vaid 225kw, mind tõukavad sellised isearetused eemale. Ja värv.... Maitse asi. Ühesõnaga, kui pappi on, siis osta, pole vaese inimese mänguasi. 2000 eurise palgaga oled selle masina jaoks veel vaene
04-12-2011, 10:50 PM
Mina vaataks facelift mudeleid sest need on ikka seest kõvasti etemad.
Kui ostes teha käigukasti ja ABC hooldus, siis peaks hullemast säästma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
05-12-2011, 01:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2011, 01:04 AM ja muutjaks oli ville.)
(04-12-2011, 10:50 PM)R129 Kirjutas: Mina vaataks facelift mudeleid sest need on ikka seest kõvasti etemad. Ega see uuem midagi väga palju seest pole muutunud. Suurem ekraan ja teise kujuga nupud- on nägusam tõesti. Väljast ka pisut teine. Kuid olulisim on vast faceliftiga kaasnenud tehnika parendused. Sellise auto puhul on ülioluline teha ostueelne kontroll ja soovitavalt tee seda Silberis. Samuti pole mõtet kiigata 500-sest suuremat mootorit- kulud kasvavad koheselt vähemalt 1,5 korda. Eestis on CL-ide hind naeruväärselt väike, ilmselt käib paljudele ülejõu. Sp ma vaataks neid pigem Saksast või mõnest muust rikkamast riigist. Maksad ehk rohkem, kuid säästad närvide ja remondi pealt. Lisadest peaks kindlasti olema keyless-go ja distronic, alles siis saad õige feelingu kätte, kõik muu on nagunii olemas. Ahjaa, roostet ei pea kunagi kartma- see auto on tehtud alumiiniumst. P.S. Üks tuttav ütles kunagi hästi, kui endale ostsin:" Selles autos on kõik, peale lahtiimeja." Aga viimane "lisa" on kergesti paigaldatav Edu valikutel!
05-12-2011, 10:48 PM
Lihtsalt uudishimust küsin Ville ja R129 käest, mis asjad on ABC pump ja ABC hooldus?
05-12-2011, 10:56 PM
(05-12-2011, 10:48 PM)kaupo51 Kirjutas: Lihtsalt uudishimust küsin Ville ja R129 käest, mis asjad on ABC pump ja ABC hooldus?Alusta siit- http://www.youtube.com/watch?v=D6sg2ryMK...re=related
05-12-2011, 11:00 PM
(05-12-2011, 10:48 PM)kaupo51 Kirjutas: Lihtsalt uudishimust küsin Ville ja R129 käest, mis asjad on ABC pump ja ABC hooldus?ActiveBodyControl peaks olema ehk siis autokere vajumis kontrollitakse amortide jäikuse reguleerimisega."Tavalisetel" autodel teeb selle töö ära stabilisaator varras. ABC pump on siis järelikult see mis pumpab hüdrovedelikku vastavasse amorti. Targemad mehed parandage kui väga eksin.
05-12-2011, 11:11 PM
Sõbralik soovitus, kui sa ei tea mis need on, siis ära parem osta seda autot.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
05-12-2011, 11:19 PM
(05-12-2011, 11:11 PM)siimruz Kirjutas: Sõbralik soovitus, kui sa ei tea mis need on, siis ära parem osta seda autot. mina nii ei suhtuks. Sa ju ka ei teadnud millist õli diffrisse panna või kust cabrio katust osta
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
06-12-2011, 03:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2011, 07:40 AM ja muutjaks oli nostromo.)
(05-12-2011, 11:11 PM)siimruz Kirjutas: Sõbralik soovitus, kui sa ei tea mis need on, siis ära parem osta seda autot. +1 ABC täisremont laias laastus 6000-7000eur. Ega odavamad (alla 15k) ja pre-facelift C215 ilmaasjata vähem maksa kui korralikumad vanema generatsiooni C140-d. Odavaim oli vist vahepeal 7900.-. Olen C140 CL600 omanikuna loomulikult ka C215 jälginud kuid ei riskiks 10k eur isendit osta olgu ls kasvõi legendaarne 60k (Eestis on kerimine paraku reegel mitte erand). Ja pigem jälgida ikka isendi korrasolekut mitte mootorit-räbala V8 hooldus läheb TUNDUVALT kallimaks kui korraliku V12. Pealegi V12 lihtsalt ON midagi majesteetlikku. Ja kindlasti facelift (2003-2005)-juba vanema sisu (koledad suured ümmargused nupud, tilluke ekraan mis vaid CD-põhine ehk DVD-GPS ei tööta vastupidiselt uuemale jne) ei anna uuemaga võrrelda muust rääkimata. Vahepeal oli üsna pikalt üks hõbedane AMG kerega 2002a kuid 2003 sisuga üleminekuisend ca 14-15k eur mis tundus päris korralik kuid seda pole auto24-s tükk aega üleval olnud-ju siis sai lõpuks müüdud. Olen viimased paar a igapäevaselt CL turgu jälginud ja miskipärast viimasel ajal just C215 valik oluliselt kahanenud. Samas auto24 kuulutuste hindade juures poleks ka midagi imestada Mulle tundub et tavaliselt odavama otsa C215 ostja vaatab et uuem kui C140-järelikult ka automaatselt parem. Suudab kuidagi selle 8-9-10k kokku kraapida ja paarutab kuni ilmnevad ABC-probleemid. Milleni Eesti teedel ei kulu kaua. Siis hakkab uurima juppide hindu peale mida läheb auto jällegi müüki ja asemele BMW 540
06-12-2011, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2011, 11:18 AM ja muutjaks oli kaupo51.)
(05-12-2011, 10:56 PM)väikemees Kirjutas:(05-12-2011, 10:48 PM)kaupo51 Kirjutas: Lihtsalt uudishimust küsin Ville ja R129 käest, mis asjad on ABC pump ja ABC hooldus?Alusta siit- Tänud vihje eest! Tegu siis aktiivvedrustusega eesti keeles. Sain jälle targemaks. (05-12-2011, 11:11 PM)siimruz Kirjutas: Sõbralik soovitus, kui sa ei tea mis need on, siis ära parem osta seda autot. Mul ei ole seda autot plaanis osta, kui sa mind oma vastusega silmas pidasid
06-12-2011, 11:28 AM
Ja pigem jälgida ikka isendi korrasolekut mitte mootorit-räbala V8 hooldus läheb TUNDUVALT kallimaks kui korraliku V12. Pealegi V12 lihtsalt ON midagi majesteetlikku.
Ja sama loogikaga teistpidi läheb räbala v12 mootor tunduvalt kallimaks, kui korras v8. Reaalselt on aga nii, et 5-liitrine v8 on palju õnnestunum ja odavam hooldada, kui v12. Oman mõlemat varianti. Mulle tundub et tavaliselt odavama otsa W215 ostja vaatab et uuem kui C140-järelikult ka automaatselt parem. Suudab kuidagi selle 8-9-10k kokku kraapida ja paarutab kuni ilmnevad ABC-probleemid. Milleni Eesti teedel ei kulu kaua. Siis hakkab uurima juppide hindu peale mida läheb auto jällegi müüki ja asemele BMW 540 [/quote] No hard feelings, aga w215 on parem auto, kui w140- mugavam, uuem, kiirem, säästlikum jne. Vastupidavus on ehk vanemal tangil vb parem, aga kõik on ainult: hooldus, hooldus ja veel kord hooldus. ABC on tegelikult päris töökindel süsteem, kui seda on jällegi HOOLDATUD. ABC headusest räägib kasvõi seegi, et olen sõitnud aina 20 tolliste velgedega, kus on peal 35 kõrged rehvid ja ma ei tea, mis on halvad teed Tallinnas, alles siis, kui ostsin tavalise vedrustusega auto, sain aru, et 18 tolligi on väheke liiga. W215 on hea, aga seda ostes pead mõtlema, kas jaksad seda pidada. Kui jaksad korrapäraselt hooldada ning vahetada KÕIK, mis vahetust vajavad, on elu nagu lill.
06-12-2011, 05:58 PM
No hard feelings aga korralik w140 omab oluliselt paremat sõidudünaamikat kui keskmises korras W220, sama kehtib ka W215 kohta.
Istuda W140-st W220 on minu jaoks ajas tagasiminek. W220 ei olnud S-klassi ajaloos just eredaim pärl. W221 on väga õnnestunud auto ja sõiduomadused W220/W221 ei ole võrreldavad. Juba ainuüksi salongimüra vahe on metsik. W140-st istuda w221-te on väga hea tunne Sellises järejkorras on kõik paigas. Aga ega muidugi, kahjuks ostetakse odava otsa raipeid ja sealt tekivad "võrdlusmomendid". Ehk ikkagi kui vaadata C215, siis võimalikult väikse LS-ga, täisajalooga viimase otsa masin. Metsik eelis on muidugi "roosetavab" kere aga se eeldab 101% kaskot, keretööd enda riisikol on väga-väga kallid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
07-12-2011, 11:53 AM
(06-12-2011, 05:58 PM)Rolz Kirjutas: No hard feelings aga korralik w140 omab oluliselt paremat sõidudünaamikat kui keskmises korras W220, sama kehtib ka W215 kohta. Olen nende väidetega pm nõus ja eks kõik taandub lõpuks ikka sellele, et iga kergemeelne tütarlaps kiidab oma suguelundit. Väike OT ka: w221 airmatic ei pidanud ikka midagi eriti head olema, muidu hea auto. Põhilised probleemid veermikuga. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW | Even88 | 0 | 1,940 |
07-07-2019, 12:58 PM Viimane postitus: Even88 |
|
500 ostuplaanid (e,s, cl) | POZ | 22 | 20,158 |
03-03-2017, 02:25 PM Viimane postitus: väikemees |
|
ML 500 W163 | Mihhaill | 1 | 3,429 |
03-03-2015, 03:32 PM Viimane postitus: ALFFAA |
|
MB CL 500 5.0 | ummy1188 | 3 | 4,353 |
04-07-2014, 08:11 PM Viimane postitus: nostromo |
|
Clk 500 | chimeira | 0 | 2,252 |
06-05-2014, 11:11 PM Viimane postitus: chimeira |
|
CLK 500 2004a head - vead? | sst | 9 | 9,813 |
31-01-2014, 09:47 AM Viimane postitus: sst |
|
Mercedes-Benz S 500 AMG 5.0 V8 235kW | Marcelius19 | 3 | 4,363 |
29-09-2013, 11:23 AM Viimane postitus: Fieldy |
|
CLS 500 5.0 225kW /2005 | uustulnuk | 2 | 4,484 |
20-02-2012, 12:38 PM Viimane postitus: herki |
|
Siimul on CE ostumõtted. | siim | 18 | 11,874 |
26-10-2011, 09:13 PM Viimane postitus: Laur |
|
MB CL 500 w140 | Cobra | 7 | 6,722 |
02-07-2011, 09:23 PM Viimane postitus: nostromo |